Na dálnici D4 čekat nelze. ŘSD zahájilo další opravu na hlavní silnici I/4 a přiškrtilo provoz

Oprava silnice I/4 na obchvatu Chraštic. Pramen: ŘSDOprava silnice I/4 na obchvatu Chraštic. Pramen: ŘSD

ŘSD řidičům doporučuje, aby pro cesty na jih a jihozápad Čech využívali dálnici D3 a silnici I/3, respektive D5 a I/27.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
MartinS.

Ten most má naštěstí 4 pruhy a třípruh se dvěma pruhy na Budějovice začíná necelý kilometr před tím mostem, tak se posune. To ještě není taková tragédie, jako kdyby se mělo jezdit na semafory.

tarten

Přesto mi to doporučení „jezděte místo D4 raději po I/3“ přijde docela vtipné. ŘSD mi začíná připomínat SŽ.

tarten

Spousta aut se má vrhnout z D4 na I/3? Tam to opravdu „zeje prázdnotou“. Takže letos se člověk do Budějc nedostane rozmně ani vlakem ani autem.

Miky

Rozumně do Budějc? Otázkou je, zda je rozumné tam vůbec jezdit.

MartinS.

Tak tam by přece chtěl žít každý 😉

ksz

Kromě mě, tedy.

Z I/4 posílaj na I/3. A já myslel, že apríla už bylo.

mlokXCM

Oni ale neříkají, že ta cesta po I/3 je bezproblémová, jen že je lepší než po I/4.

Karl vB.

Důvod tristního stavu silnic směrem na jih a jihozápad je jednoduchý: Malá hustota osídlení = málo hlasů ve volbách. Dálnice se dříve stavěly především tam, kde to vládnoucím stranám od místních jednou za 4 roky přineslo politické body. Teď už ovšem není zbytí a tak se konečně musí zohlednit i požadavek mezistátního nákladního tranzitu, (který tímto směrem bohužel nemá ani reálnou železniční alternativu). O kapacitním železničním spojení Praha – Plzeň – Bavorsko, nebo z CB dál na Linz, si prozatím můžeme nechat jen zdát. To pak přináší tragikomické situace kdy se konečně staví mnoho let odkládaná dálnice a souběžně s… Číst vice »

Jan z Rokycan

Nezlobte se, ale tohle jsou fakt vyhozený prachy. Udělá se nová silnice a těžká stavební doprava ji do dvou let rozjezdí. Já vím, že zvlášť ten úsek kolem Nového rybníka byl samý výtluk (a později samá záplata), nicméně ty dva roky by to snad bývalo počkalo.

Nemluvě o takových perlách jako je již hotový úsek u Milína (u odbočky na Rtišovice), kde nový povrch (plus svodila) letos sežere fréza, protože to je přímo v ose nové dálnice.

Alespoň už je letos hotový most v Počaplech, takež snad půjde jezdit rozumně přes Březnici a Mirovice.

Louis de Mydlaque

To mi připomíná opravu I/37 v úseku Jaroměř – Heřmanice roku 2019. Silnice v relativně dobrém stavu, vedle se stavěla nová D11, ale došlo ke kompletní obnově povrchu. O dva roky později byla část nového povrchu opět snesena v souvislosti s výstavbou okružní křižovatky napojující silnici na novou D11. Dnes funguje paralelní úsek D11…

Jiří Kocurek

Z Článku: „s opravou vyčkat další tři roky na dokončení souběžně budované dálnice D4.“

Kdyby to počkalo dva roky tak ten jeden chybějící rok bude co?

Jan

Je otázkou, jestli se dálnice stihne postavit v termínu. ŘSD se stále nepodařilo v úseku Mirotice-rozšíření vyvlastnit věcně břemeno na přeložku plynovodu. A přeložky by měli začít dělat někdy teď. Poslední info je takové, že soud zrušil vyvlastnění. Může to být celkem problém.

Honza L

No, tím spíš ta oprava I/4 dává smysl.