Na dálnici D3 začíná dosud největší oprava, provoz bude veden ve dvou pruzích
Oprava dálnice, ilustrační foto. Pramen: ŘSD
Provoz bude veden vždy v jednom pruhu v každém směru.
Provoz bude veden vždy v jednom pruhu v každém směru.
Nejvíc vás dostane, když tam vidíte pány policisty, jak tam chytají a nebo nevím co dělají na místě, kde by se naopak stát měl všem řidičům omlouvat za to co tam je. Někde jsem četl, že to snad dokonce je nejdéle trvalá uzavírka ,, dálnice “ v Evropě.. ale nevím zdali to skutečně je tak
Zdravím. Problémem D3 není oprava kousku D3 u Chotovin, ale skutečnost, že RSD doposud nestaví most přes řeku Sázavu na trase od D0 okolo Jílového a Marsovic směrem na Tábor. Zde je přitom potřebnost D3 absolutní, neboť 1/3 devastuje denně Posázaví u Ctyrkol, Čerčan, Poříčí nad Sázavou a Mrače…
Devastuje denně z jedné třetiny?
Takže se každoroční jarně-letně-podzimní dopravní kolaps rozlije od Mirošovic a Benešova k jihu, super…
Ne. Jak už tu někdo napsal níže: Ze dvou pruhů 130km/h do jednoho s 80 (když to dobře jde) se to prostě sjede o 10km dřív, než na konci dálnice. To s Mirošovicemi o nějakých 40km dál nemá nic společného.
Super je zavřít jediné odpočívadlo na D3. Z Prahy do CB a zpět není jinak kde zastavit.
Mezi Mirošovicemi a Novou Hospodou nějaké možnosti máte, takže tím, že se zavře to odpočívadlo, se na té tragedii, že pak až do Budějovic nic není, moc nezmění.
Jak je možné že to nejde udělat ve dvou pruzích oběma směry?
A ten provoz který se tam stejně sjíždí/rozjíždí do/z jednoho pruhu to nevydrží o pár km dál? Při cestě do Itálie tohle je minimální zdržení.
Teoreticky to zdržení není, ale zrovna včera večer mě kousek před uzavírkou předjel pacient, který pak v zúžení jel tvrdošíjně 60. Táhl jsem se za ním 40 km v době naprosto minimálního provozu.
Jak je to vlastně s tím šíleným kouskem u Tábora, kde se jezdí/jezdívalo obousměrně?
Dodnes nedoreseno. Ceska justice, vic asi netreba dodavat.
Momentálně se to zaseklo u Ústavního soudu…
Neřekl bych, že za to může jen česká justice. Ten čtyřpruh tam léta stál. Kdyby to ŘSD nerchalo, jak to bylo, tak se m,ůže jezdit po čtyřpruhu, možná s nějakým snížením rychlosti a paralelně řešit odstřihnutíé motocentra. Bohužel ŘSD zvolilo pro řidiče tu nejhorší možnou variantu a rochní se ve vlastním alibismu.
Tak to mate dost naivni predstavy o fungovani statni organizace v ramci mistniho legislativniho chliva. Nikdo pricetny si neco takoveho nelajsne.
By mě zajímalo co by říkal, kdyby mu tahle před dveřma vykopali díru dva metry hlubokou a metr širokou, bez lávky. Prostě se ke svému majetku nedostane a co jako?
Já ale neříkám to motocentrum protiprávně odstřihnout. Stál tam od počátku devadesátých let čtyřpruh, s napojením motocentra. Proč není možné obnovit stav před rekonstrukcí a pararelně řešit, co s motocentrem? Opravdu jsem tady jediný, komu připadá bizarní, že se to za 16 let nepodařilo dořešit?
No on tam byl čtyřpruh s napojením benzinky.
Motocentrum povolil připojit pravd. protipárvně jako trvalou stavbu Stavební úřad v Táboře.
Ale já tu historii znám. Ale znova. Proč se nenajde řešení, které umožní provoz na čtyřpruhu. Je pěkné poukazovat na chybu starou 30 let, ale nechat ndořešenou stavbu 16 let je opravdu přes čáru.
Je to bizarni. Ale neni na ceskych silnicich vubec neobvykle, ze se leccos resi zcela bez ohledu na zajem jejich uzivatelu (na plynulost a bezpecnost provozu,..).
A jinak teda doporučuju přešíst Stopařova průvodce po Galaxii. Tam takhle zbourali celou planetu, protože stála v cesté galaktické dálnici.
Pořád stejně.
Furt stejne.
Zprovozneni dalnice v nedohlednu.
Potrestani viniku … nehrozi.
Potrestat zaslouží ŘSD, že to neuvedli do původního stavu, kde tam čtyřpruh byl.
Dobry postreh. Pritom potrestat osoby odpovedne za tuhle bezduvodnou sabotaz by melo byt mnohem jednodussi nez odsouzeni pachatelu tech korupcnich machinaci, ktere staly na pocatku cele kauzy.
To nebude možné z důvodu promlčení. Každopádně, pořád je má otázak stejná, proč se nejezdí po čtyřpruhu s napojením motocentra? Tak ať tam dají značku 100 km/h, průjezf dtavbou, cokoliv, ale tohle je ostuda a největší památník demence na ŘSD.
A já myslel že už je vyřešeno – https://zdopravy.cz/soud-potvrdil-vyvlastneni-pozemku-u-d3-dalnice-u-tabora-by-mohla-byt-dokoncena-pristi-rok-120123/
Ostuda. Opravdu naše dálnice od výstavby víc nevydrží? A je to chyba výstavby nebo následné údržby?
Nejnovější část tohoto úseku byla otevřena v roce 2007. To už pár let je, ne?
Zivotnost obrusne vrstvy je 8 let. Je vystavena extremnimu vlivu prostredi a dopravnimu zatizeni. Neplest se zivotnosti cele vozovky, ta je zpravidla 25 let a vhodnou udrzbou se da prodlouzit.
Vymena obrusne vrstvy lze realizovat vcelku rychle, v radu dnu. Ne tak v CR, samozrejme