LOT_PRAGA_X-2021---WWW---III_728x90_new

Na D46 začínají opravy za 157 milionů korun, potrvají až do října

Oprava dálnice. Foto: ŘSDOprava dálnice. Foto: ŘSD

Doprava bude během opravy většinou vedena v režimu 1+1.

Zpět na článek
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
TomasN

Za tu dobu, co se do toho vrta, by to mělo být už 3x celé nové…

Michael

Na estakádě mají cedulu s pracovní dobou do 17 hod. a když jedu z práce v 15:20, tak není nikde ani noha…Toš tak my tady žijem na té Hané..

Medvěd75

chlapče, špatně se díváš …. je tam zajisté cedule „TECHNOLOGICKÁ PESTÁVKA“

Michael

Taková tam není Medvěde, ale je možné, že jsem přehlédl ceduli s názvem „Schlafpause“..

mirek

Polevim z vysokejch otáček
Pohoda, klídek a tabáček
Půl dne noviny číst a pak cigáro
Pohoda, klídek a leháro

B H

Proč je vůbec D46 označena jako „dálnice“? Vždyť nemá ani odstavný pruh… A spousta silnic první třidy je lepší a to jsou označeny jenom jako „silnice pro motorová vozidla“. Třeba I/11 u Třince…

Jiří Kocurek

Protože se nějaký „makáme“ chtěl zviditelnit, kolik v ČR přibylo dálnic.

mirek

Ne, bylo to erko a ty se mezi „dálnice“ počítaly taky.

mirek

Převedením mezi dálnice druhé třídy se zvýšil tlak na přestavbu a vylepšování. Ale pokud vím, hodně se zvažovalo, jestli nezařadit do SPMV.

Jarda

to aby měli kam strkat penize určene pro modernizace, tak to hažou do teto „dalnice“ aby jí přestavěli.

Pavel Skládaný

Jeden z oficiálně prezentovaných důvodů byl, aby se investorům výrazněji prezentovalo, že do určitých částí a měst ČR vede fakticky dálnice (např. Olomouc), tj. směrově rozdělená relativně kapacitní komunikace a je k dispozici slušná infrastruktura. Formální zařazení I/46 coby silnice, byť tzv. rychlostní, nebylo dostatečnou „reklamou“. Jako spolutvůrce projektových norem ovšem také trochu skřípu zuby – na řadě úseků chybí odstavný pruh, připojovací a odpojovací pruhy nejsou nebo jsou zkrácené, návrhová rychlost jen 100 km/h, menší šířka jízdních pruhů a středního dělicího pásu. Tj. je to spíš falešná než pravá dálnice, byť řada věcí je již upravena.

Vašek

Ano, přesně tak. A zmodernizovat tuto „dálnici“ do podoby skutečné dálnice prakticky nelze, neb by to na řadě míst vyžadovalo přeložky, které jsou prakticky nereálné (či nezaplatitelné).

mirek

Na jedničku je to moc kvalitní, na dálnici zase málo kvalitní a tu kategorii mezi nimi jsme zrušili 🙂

Daniel Bečvář

Odbočovací a připojovací pruhy postupně dodělávají v rámci rekonstrukcí MÚK, což je super, najíždět na D46 je na mnoha místech adrenalinový zážitek. Ty odstavné pruhy tam ale hodně chybí. Měly by se snad realizovat alespoň nouzové zálivy.

PetrN

chápu to zároveň tak, že chtěli mít formálně „dálnici“ skrz republiku, jakmile bude jednou dostavěna D1 kolem Přerova, tak by dávalo smysl D46 přeznačit na I/46 s režimem silnice pro motorová vozidla s Vmax 110km/h, která je teda i nyní na naprosté většině trasy.

Palecek.M

máte pravdu, jen dodám, že Olomouc dálnici měla i před přeměnou, konkrétně D35 Lipník – Olomouc (vyjma Globusu) – Mohelnice

PetrN

kdepak, to byla dříve R35 i když byl obchvat Olomouce (od křížení s R46 až po napojení na D1 u Lipníka) dokonce v kategorii D/R26,5 což odpovídá starší hlavní dálniční kategorii ve které byla vystavěna D1 Mirošovice-Přerov, celá D2, celá D5, D8 (Praha-Lovosice), celá D11…