Proč se v článku používají i názvy exitů a ne jen čísla, když v reálu exity pojmenované nejsou a všude jsou jen nic neříkající čísla? Protože pojmenovat exit podle místa, ke kterému sjezd vede by bylo logické a snadno zapamatovatelné a usnadňovalo by to orientaci. Co já vím, kde je km 75, na kterém je nějaký sjezd? Kam tam sjedu? Bez použití mapy to vědět nebudu… Je to velký amatérismus ŘSD, že názvy exitů byly zrušeny, číslo mi u ne tak moc známých úseků opravdu nic neřeknou. Ptal jsem se na to přímo na ŘSD, a ti mi sdělili, že… Číst vice »
Neprosto souhlasím, raději přidám a snažím se držet v levém pruhu co to jde, protože ten pravý, to je spíše pro off-roady…
Gablenz
1 rok
Původní cementobetonový kryt z doby výstavby dálnice D11 to myslim neni, ten by byl z roku 1990, cca po deseti letech se delala sanace. To by odpovidalo tem cca 20 letum.
samozřejmně , nevím přesně kolikrát , ale minimálně2x se těch 20cm betonu už rubalo. mezi vrbovou lhotou a sadskou naposledy je to tak 10 let. stroje pracovaly dlouho do noci kraval byl slyset daleko do kraje.
puvodni povrch tvořila firma z uherskeho brodu ( nebo hradiště?) . a povrch vypadal jak vypadal ( drolici se roleta) protoze mely parametry vymyslene na jiny pisek nez byl kopan v polabi.
Proč se v článku používají i názvy exitů a ne jen čísla, když v reálu exity pojmenované nejsou a všude jsou jen nic neříkající čísla? Protože pojmenovat exit podle místa, ke kterému sjezd vede by bylo logické a snadno zapamatovatelné a usnadňovalo by to orientaci. Co já vím, kde je km 75, na kterém je nějaký sjezd? Kam tam sjedu? Bez použití mapy to vědět nebudu… Je to velký amatérismus ŘSD, že názvy exitů byly zrušeny, číslo mi u ne tak moc známých úseků opravdu nic neřeknou. Ptal jsem se na to přímo na ŘSD, a ti mi sdělili, že… Číst vice »
Jestli tam jezdíte, tak to znáte. Jestli ne, tak vám pomohou ta čísla. A zrovna ta Vrbovka je obecně hodně známá
Treba na D11 jsem zvykly spis na cisla exitu nez na nazvy. Cloveku se to po nejake dobe tak nejak samo vryje do pameti.
Přijde mi to docela příjemně krátká doba uzavírky, na rozdíl například od D1, Průmyslové, atd.
Škoda, že se nebude dělat oprava až po km 42, hlavně kolem odpočívky Vrbová Lhota je ten povrch asi nejhorší.
Ideální by bylo v jedný stavební sezoně opravit kompletní úsek v obou směrech mezi 26.-42.km. Neznám žádný dálniční úsek v horším stavu než tento.
Neprosto souhlasím, raději přidám a snažím se držet v levém pruhu co to jde, protože ten pravý, to je spíše pro off-roady…
Původní cementobetonový kryt z doby výstavby dálnice D11 to myslim neni, ten by byl z roku 1990, cca po deseti letech se delala sanace. To by odpovidalo tem cca 20 letum.
samozřejmně , nevím přesně kolikrát , ale minimálně2x se těch 20cm betonu už rubalo. mezi vrbovou lhotou a sadskou naposledy je to tak 10 let. stroje pracovaly dlouho do noci kraval byl slyset daleko do kraje.
puvodni povrch tvořila firma z uherskeho brodu ( nebo hradiště?) . a povrch vypadal jak vypadal ( drolici se roleta) protoze mely parametry vymyslene na jiny pisek nez byl kopan v polabi.