Na D10 končí omezení u Mladé Boleslavi, zjednoduší se výjezd na Nymburk a Mělník
Nová větev z D10 v Bezděčíně. Foto: ŘSD
Řidičům odpadne složitý závlek pro napojení ve směru do Nymburka a Mělníka.
Řidičům odpadne složitý závlek pro napojení ve směru do Nymburka a Mělníka.
Pro vás, kdo jste tam nejezdili menší informace. V první fázi bylo zúžení jen na cca délku budoucího sjezdu. Naprosto OK Druhá fáze již obnášela tu snad 2 km dlouhou opičárnu, která zmizela až nyní, protože se bagrovalo, stavělo a asfaltovalo částečně v pravem jízdním pruhu. Naprosto OK Pak přišla třetí fáze, kdy se cca 10 dnů čekalo na čáry. A tady přichází zvůle odporného státního aparátu, kdy minimálně 3 tydny jsme jako debilove jezdili v zácpách, protože nikdo neposunul ta svodidla zpět tak,jak byla ve fázi jedna. Celé to mohlo zmizet a po novém asfaltu by se stejně nejezdilo.… Číst vice »
Opravdu tato vetev necemu pomuze? Podle navigace vzdy existuje rychlejsi varianta pres jine MUK blize Praze, jak na Melnik tak na Nymburk.
V článku je faktická hrubka.
Zhotovitelem stavby nové přímé větve v MÚK Bezděčín byla úplně jiná firma než uvádíte. Opravte si to, prosím.
díky za upozornění, takhle to poslalo ŘSD. Opraveno.
Tam to nejde nemilovat. Reálně tam krom pár skladů a pokračování I/38 není, ale z nějakého důvodu tam je od Prahy sjezd, nájezd, nájezd, sjezd a nájezd. A to na tak krátké vzdálenosti. Místo toho, aby se tohle nebezpečné místo vyřešilo normálně jedním sjezdem a nájezdem, tak tam radši hodíme další větev. Levoproudaře nesnáším, ale dokud se to nezmění, tak tady je to jediné bezpečné řešení fakt
Já úplně zbožňuju to nájezdovou/výjezdovou rampu, na níž ústí cyklostezka z Nepřevázky. Pod dálničním mostem se díky tomu přímo na nájezdu motaj ještě pěší a cyklisti.
Tohle propojení dost pomůže, jen mě zaráží ta nekomunikace organizací, kdy kraj už skoro podává žádost o stavební povolení na kompletní přebudování této křižovatkové větve v rámci akce Propojení MÚK Kosmonosy a MÚK Bezděčín.
Nez se vypapiruje tohle a 6 pruh z Prahy do MB tak utece 20 let a bude to zrale na celkovou reko nebo zbourani…
Osobně bych přímo propojil 16 od ME a 38 od NY, v místě křížení s D10 (někde v km 39,2) velký kruháč se všemi sjezdy a bylo by po problému. Stávající labyrint by se pak mohl zrušit.
Jak píšu, ta varianta existuje. Ale např. nový územní plán Mladé Boleslavi ji zavrhnul a rve to všechno co nejblíž barákům v Bezděčíně.
Existovala varianta (a možná ještě existuje), že by byla postavena úplně nová MÚK jižněji – tam, kde přichází I/16 od Zámostí. Areál Würthu a spol. by I/38 obešla z jižní strany. Obě stávající MÚK Bezděčín by se tak mohly zrušit… V Zásadách územního rozvoje Středočeského kraje je to pořád zakresleno.
Tam bude hodně dopravních nehod.
Zvlášť výjezd na Mělník bude výživnej.
Jojo, nevěřil jsem vlastním očím, když jsem viděl že půjde najet i na Mělník.
Jak tohlensto mohl někdo dovolit? To neexistovali nějaké normy? 3 nájezdy a 2 sjezdy na 700 metrech. MUK v bezděčíně bych zrušil úplně, větev od I/38 na Boleslav taky. Ulici z Boleslavi do bezděčína bych protáhl pod dálnicí a železnici k I/38 a tam dal kruháč. Na druhé straně bych doplnil větev do Prahy.
Tak nebývala to dříve dálnice, a taky byly opravdu jiné normy. Teď teoreticky s novou rampou ta Bezděčínská MÚK zrušit jde.
Připojovací pruh na dálnici, který má délku 75 metrů, jen tak nenajdete. I stometrové jsou špatně. Navíc dálnice do pravého oblouku a pěkné křoví (nevím, jak teď), takže ztížené rozhledové podmínky k tomu. Co naděláme, je to ve většině úseků rychlostka (a ně byly jiné normy), dálnici z toho udělalo Ťokovo razítko. Docela se divím, jak tam dlouho drží ta alibistická 110 (kterou půlka řidičů ignoruje). Dějí se tam bohužel velké cirkusy (i auta na střeše), tak se docela divím, že omezení rychlosti nebylo již staženo ještě o něco níž.
přesně! je to fakt neuvěřitelný paskvil kocourkov tvořený na přeplněné dálnici. a přitom se jiné varianty přímo nabízí. ale aspoň bude po čase zase co bourat …
Ono by ani tak nevadilo, že je tam těch větví hodně, ale že je v obou směrech nejdřív nájezdový pruh na dálnici a těsně za ním odbočovací pruh z dálnice ven. Takže místo aby se proudy krásně vyměnily jako to bývá na jiných MÚK, tak se kříží a vznikají krizové situace, to je vrchol projektantského diletantství.
Bezděčín je zralý na celkovou rekonstrukci od A do Z, nová větev na Nymburk to nezachrání, to je jak jeden kbelík vody do hořícího třípatrového domu…
Místa tam je mraky,ale aby se předělal ten nájezd na Ml.Boleslav a Turnov to nikoho ani ve snu nenapadlo.