Na čtyřech tratích v Olomouckém kraji začínají výluky
Elektrická jednotka RegioPanter v Koutech nad Desnou. Foto: České dráhy
Kvůli delší době jízdy autobusu se mění některé odjezdy.
Kvůli delší době jízdy autobusu se mění některé odjezdy.
Ideální načasování na začátek pěší turistické sezóny. 👏
Však pěší ne?
Lepší začátek sezóny, než její prázdninová špička, jak bývá často zvykem…
A k tomu je v Adolfovicich zavřena silnice I/44, takže cestování mezi Sumperkem a Jesenikem , bude opravdu jen pro fajnsmekry.
No tak pojedete ze Šumperka do Uničova. Že vezete nábytek? Máte jet na kole!
Blázinec. A tak si tady žijeme…
A do toho ode dneška ještě uzavírka II/453 Jeseník-Dětřichov – Rejvíz 9.5.2023 – 4.6.2023. Ke skvělé koordinaci dopravních staveb a pravidelnému odříznutí Jesenicka od vnitrozemí se k ŘSD a SŽ přidal i Olomoucký kraj. Děkujeme.
Co se má konkrétně provádět na úseku od Bludovského trianglu dále do Jeseníku?
Možná prořez dřevin.
Odrazování cestujících, kteří ještě používají vlak, jako každý rok.
Opět nám začíná každoroční výluka na těch samých úsecích. Děkujeme pomazaným hlavám ze Skázy Železnic.
Ti co si kvůli tomu najdou cestu do autobusů či aut se už zpět asi nevrátí…co pak s tím autem, že? Teda možné s výjimkou rezijkaru
Takhle se to dělá proto, aby se mohlo říkat, že tahle trať žádnou velkou rekonstrukci nepotřebuje. Protože je stará a tudíž kvalitní.
Jenom 2 mesíce v roce po dobu 25 let dávají nějakých 50 mesíců, což je 2x delší doba výluk než rekonstrukce koridoru v údolí Svitavy po 25 létech.
Každopádně Kouty nejsou pod SŽ.
Zase už ramzovská???
Vždyť to je jen 6 let od kompletní rekonstrukce, tak proč je ta trať na celý měsíc zase zavřená?