Na čtyřech tratích v Olomouckém kraji začínají výluky

Elektrická jednotka RegioPanter v Koutech nad Desnou. Foto: České dráhyElektrická jednotka RegioPanter v Koutech nad Desnou. Foto: České dráhy

Kvůli delší době jízdy autobusu se mění některé odjezdy.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Majkl

Ideální načasování na začátek pěší turistické sezóny. 👏

Jiří Kocurek

Však pěší ne?

Sova

Lepší začátek sezóny, než její prázdninová špička, jak bývá často zvykem…

Hull

A k tomu je v Adolfovicich zavřena silnice I/44, takže cestování mezi Sumperkem a Jesenikem , bude opravdu jen pro fajnsmekry.

Jiří Kocurek

No tak pojedete ze Šumperka do Uničova. Že vezete nábytek? Máte jet na kole!

Blázinec. A tak si tady žijeme…

Bimbac Bonifac

A do toho ode dneška ještě uzavírka II/453 Jeseník-Dětřichov – Rejvíz 9.5.2023 – 4.6.2023. Ke skvělé koordinaci dopravních staveb a pravidelnému odříznutí Jesenicka od vnitrozemí se k ŘSD a SŽ přidal i Olomoucký kraj. Děkujeme.

Petr

Co se má konkrétně provádět na úseku od Bludovského trianglu dále do Jeseníku?

MilanSima

Možná prořez dřevin.

Modré zábradlí

Odrazování cestujících, kteří ještě používají vlak, jako každý rok.

Rychlé Eso

Opět nám začíná každoroční výluka na těch samých úsecích. Děkujeme pomazaným hlavám ze Skázy Železnic.

David

Ti co si kvůli tomu najdou cestu do autobusů či aut se už zpět asi nevrátí…co pak s tím autem, že? Teda možné s výjimkou rezijkaru

Jiří Kocurek

Takhle se to dělá proto, aby se mohlo říkat, že tahle trať žádnou velkou rekonstrukci nepotřebuje. Protože je stará a tudíž kvalitní.

Jenom 2 mesíce v roce po dobu 25 let dávají nějakých 50 mesíců, což je 2x delší doba výluk než rekonstrukce koridoru v údolí Svitavy po 25 létech.

Jaroušek

Každopádně Kouty nejsou pod SŽ.

hank

Zase už ramzovská???

Voufa

Vždyť to je jen 6 let od kompletní rekonstrukce, tak proč je ta trať na celý měsíc zase zavřená?