LOT 3a leaderboard

Na Českolipsku začne od prosince 2021 jezdit ČSAD Liberec

Nové autobusy Iveco Crossway pro ČSAD Liberec. Foto: Liberecký krajNové autobusy Iveco Crossway pro ČSAD Liberec. Foto: Liberecký kraj

ČSAD Liberec musí pro oblast zajistit 70 autobusů a kolem stovky řidičů

Zpět na článek
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Sitgestravel

Spravne rozhodnuti. V podstate bych sloucil DPMLJ a CSAD Liberec a udelal z toho takovku severoceskou Arrivu. Cim vetsi podnik, tim lepsi operativa s ridici, cena na nakup busu, servis, pohonne hmoty, pristup k uverum. A slouceny podnik by mel zajistovat veskerou bus dopravu v regionu.

X 1

ČSAD KNV Liberec. 🙂

Gwann

Tak ono chování UOHS a zákon o veřejných zakázkách k tomu přímo ponouka…

Gwann

Teď ještě se zbavit BusLine…a maj to komplet.

Jen nevím proč si pan Puta nenakoupi v Německu ty 845/628, takova Liberecká železniční společnost aka Reichenberger Eisenbahn Aktiengesellschaft (REAG) by byla hezká…

Sitgestravel

Souhlasim s vami. Vlakem primo a pohodlne dokonce z Lbc dojedeme do naseho hlavniho mesta Drezden.

Sitgestravel

Akcie by mohl zas vlastnit Varil, ale mohlo by se to udelat jako s Babisovym imperiam, ze by to jako nevlastnil a vlastnil to gay nabijec pani Babisove, resp. Varilove, haha.

Gwann

Ne, tak jsem nemyslel, že by si Vařil něco pořídil. A myslím, že Puta není úplně nahravacem pana Vařila…

Patrik

Až na to že LK už nechce 845/628, ale moderní vozidla typu Desiro nebo Shark

Gwann

Desira nebo sharky asi hned tak nesezenou, ale těch 628 by mohlo. Byt hafo. A na čumáku kazdeho vozu portrét hejtmana.

Vojta

No, snad opraví autobusák v České Lípě, to je fakt hrůza.

Pepa z depa

No to asi těžko, patří BusCom (ČSAD ČL) a ti jak jsem snad dobře pochopil, ho budou vlastnit dál.

svojsin

Takové pěkné muzeum socialismu tam přetrvává.

Kdo je vlastník nádraží?

Karel Kouba

Rozhodně ne kraj, takže se nic nebude opravovat. Pokud je veřejně známo má byt terminál u nového vlakového.

Mates

Ten ceskolipsky autobusák je ostuda, vypada to tam jak někde na Ukrajině. Jediny pozotivum je jídelna, kde dělají i rauty a svatby (!)
Ale autobusak ma byt spravne v tesnem sousedstvi vlakového, cestujici nemaji tahat kufry pres diru v plote nebo hnusným pochodem. Takže pokud diky tomuto kroku autobusak zanikne a vznikne stanoviště u vlakoveho nadrazi, bude to fajn.