LOT 3a leaderboard

Na české silnice míří firma z Kréty, od ŘSD má zakázky za 48 milionů. Přiveze Poláky

Pracovníci společnost Maycon v Řecku při obnově vodorovného dopravního značení. Foto: MayconPracovníci společnost Maycon v Řecku při obnově vodorovného dopravního značení. Foto: Maycon

Byznys s opravami českých silnici přilákal nového zahraničního hráče. První zakázky od Ředitelství silnic a dálnic získala řecká společnost Maycon

Zpět na článek
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Marcela
Marcela

S novymi polskymi dalnicemi z jihu na sever na Stetin mam takovou zkusenost, ze bych nam vsem prala, abychom tu takove meli, a aby byly tak rychle vybudovane, jako v Polsku. Svete div se, polsti ridici po nich jezdi kultivovane a radary i kamery funguji, prostorna a vybavena odpocivadla pripominaji zapadni Evropu, navestidla i znaceni jsou prehledna a srozumitelna…. Nejak nas predbehli….

náhodný kolemjdoucí

Výběrové řízení bez diskriminace je holý nesmysl, neboť latinské slovo discriminare znamená rozlišovat. Ta cena mě, byť laikovi, přijde podezřelá. Skoro by se chtělo říci, že si nevzali příklad z Kazachů na D1 a kreténi zaměstnaly Kretény. Obávám se ale, že za to ŘSD tak úplně nemůže, předpisy výběrových řízení totiž hrozí sankcemi při „nespravedlivém“ rozhodnutí.

Kubrt

Spousta rizik spojených se schopnostmi potenciálního dodavatele se dá eliminovat vhodnými kvalifikačními předpoklady.

náhodný kolemjdoucí

V tom máte určitě pravdu.
Jenomže firmy nesplňující tyto předpoklady se obvykle vztekají, označují takové předpoklady za diskriminační a podávají žaloby.

Štěk zapesal

Tak jsem zvědav, kdy si přečteme, že vodorovné značení stále nebylo obnoveno, nebo obnovené značení smyl první déšť, atd… 😁

železničář v důchodu

Proč by právě polští zaměstnanci firmy měli být takovými „obyvateli Kréty“, aby jí špatně provedenou hned první zakázkou „podřezávali větev“ na českém trhu?