Na části „Vláry“ nepojedou tři měsíce vlaky. Kvůli stavbě zastávky, která bude o 40 % dražší
Zastávka Šumice. Foto: sumice.cz
Kvůli rekonstrukci jediné zastávky zůstane část trati na tři měsíce uzavřená, místo vlaků pojedou autobusy.
Dobrá správa. Co víc bychom si měli přát? 🙂
Od té doby co tuto trať přebrala Ariva tak je to samá výluka. Připadá mi, že to dělají schválně.
Ty dlouhodobé výluky jsou tam už několik let v kuse, a to i v době kdy nikdo ani nevěděl že nějaká Arriva existuje…
Když už, tak by to ještě chtělo elektrifikaci ze Starého Města do Luhačovic…
40 %. Ach.
Výborné, ostatně jako každý rok už několik let po sobě. Pravidelně na podzim pořádám zvláštní vlaky z Bylnice na Jižní Moravu, a jako obvykle tak budeme muset jet odklonem a pomalu dvojnásobně delší cestou. Skončili jsme, dobrá správa. Čekám že než to takhle po kouskách dají dohromady, tak se jim to co už je hotové začne rozpadat a kolotoč výluk tak bude pokračovat do nekonečna.
Co tam budou 3 mesice delat? Predstava, ze pribude dalsi a navic nepohodlny prestup smer Praha, Olomouc vyzene lidi z vlaku uplne.O prestupech na Brno ani nemluve…
Neměla se zavřít kvůli elektrizaci?
Elektrifikace je v plánu v relaci Staré Město – Újezdec a dále na Luhačovice a pak i Bojkovice. Ale to bude dříve rychlovlak do Kladna a na Ruzyni, než toto.
Já měl za to, že první etapa měla být Blažovice – Veselí.
Tam už se to pomalu chystá, na horní Vláře se zatím tvoří SP, pokud se nepletu.
To tam budou stavět nejspíš ještě vilu pro budoucího přednostu, proto to navýšení.
Slavná správa by se měla naučit hospodařit, ale hold z cizího (daňového poplatníka) krev neteče.
Ať si zajedou na pivo do Varnsdorfu a majitel místního pivovaru jim vysvětlí jak a za kolik se staví zastávka. Jenže oni to slyšet nechtějí, banda zkorumpovaná!
A nebo je ten mostek v km 122,579 v daleko horším stavu, než počítal projekt.
Informace je téměř správná. Akorát vila nebude u zastávky, ale za Prahou a nebude pro přednostu ale pro někoho jiného.
Druhá možnost je, že na SŽDC provedli odborný odhad ceny metodou „baj woko“. Tak, jak to často dělají kritici ceny PZZ, kteří by ho zvládli postavit za 150 tisíc. Pozlacený.
Viděl jsi někdy ceník AŽD? Asi ne.
Neviděl, ale běžně se udává 1 až 2 miliony za přejezd.
Za to je rodinné domek.
Jeden kamarád před 20 lety ceník AŽD s oblibou nosíval do hospody na pobavení lidí od fochu. Oblíbenou položkou vášnivého sběratele izolátorů, rádií, telefonů a velkého machra v oboru železnice Honzy Šatavy byla klička k traťovému telefonu za 150 bez dph.
Nejlepší položkou byl šroub M3 x 10 za 88 Kč. Asi fakt pozlacenej…
Kolik stojí dnes, raději nechci vědět.
Přednosta je samozřejmě jen krycí název, něco jako Bureš.
A nemůžeme veřejně psát, že to bude jinde. I ten bazén je podle projektu požární nádrž.
Jestli vy nemyslíte toho dobráka ze Slavičína, co teď primátoruje v Praze…. Tomu se tam zalíbilo a už se prý vracet nechce. 🙁
Mělo by se to dělat jako Olomouc – Uničov – Šumperk. Na x měsíců to zavřít a udělat vše najednou a pořádně.
Ale tam se dělá kompletní modernizace a elektrifikace ..to je něco jiného než jedna zastavka
Tady má byt taky elektrifikace.. za sto let
NAD budiž, to se snese. Ale s náhradní kamionovou dopravou nemusí každý souhlasit. Nakládá se tam hodně dřeva, kůrovec řádil.
Nelze spojit? Nevěřím. Kdyby se chtělo, tak se výluky skloubí do jedné. Na to nemusím být kdejaký odborník. Ale ono se prostě nechce. Dovolím si tvrdit, že kvůli přestavbě zastávky by se ani omezovat nemuselo.
Je to pár let zpátky, co se stavěla zastávka Frenštát p/R město. Dostavili a ……sakra….koleje jsou blízko peronu, nevejde se tam vlak. Stavba proběhla za výluky FpR – Veřovice. A zbourání a znovu postavení za provozu. Nejde, anebo nechce ?
Je v tom i oprava mostu, která bude hlavní příčinou výluky.
Dobrý den, máte k této výluce nějaké podrobnější informace?
Rekonstrukce zastávky Šumice včetně rekonstrukce mostu, nové nosné konstrukce v km 122,579, oprava koleje.
Zdroj: https://www.spravazeleznic.cz/documents/50004227/50157186/DOK2020_v20190710.xlsx/480d67c8-e7d5-42c0-b3ac-34c7271aa659
Na trati Drážďany – Berlin, úsek Großenhein – Frauenhein. Dva mosty.
Stavební firma je postavila vedle původních a potom je zasunula na místo. Úplná výluka trvala 56 hodin. Výstavba mostů trvala tři týdny. Dokončovací práce (silnice, cyklostezky, chodníky, věř. osvětlení, značení apod.), dva týdny.
Jestlipak by zvládli tak rychle opravit klenutý kamenný most i s pilíři. Z toho ppisu se totiž nepozná jaké práce jsou na tom mostě potřeba.
Ano, takhle nějak se bude dělat most v Čelákovicích. Nejdřív náhradní, pak zbourat starý a postavit nový.
To není možný. Že oni pracovali i přes noc?😂
Oprava mostu netvoří ani 50% rozpočtu, viz smlouva
Tak ono taky záleží na obsluze vleček.. proto se výluky plánují dva roky dopředu.
Lze to možná spojit. Ale musíte se zeptat vojáků, jestli budou souhlasit s tím, že muničák u Vrbětic bude nedostupný po železnici behěm výluky. To je celý zakopaný pes i s ocasem.
PS: Říká se, že modrá armáda je zkostnatělá. Zelená armáda bude mít úřední aparát možná i zkamenělý.
Kdy se naposled využila vlečka muničáku u Vrbětic? Když se sklady vyklízely, odváželo se výhradně auty. Jeden z příkladů využití vleček v praxi.
Záleží na tom, co mají v předpisech, podle kterých se jede. Proto ta narážka na úřední aparát.
Na Vláře v současné době žádná vlečka související s muničákem u Vrbětic není. Vojenská vlečka v Bohuslavicích je totiž už čtyři roky zrušená. Takže ten zakopaný pes už se dávno v zemi rozpadl na prach…
To bylo loni touto dobou řečí, že soukromníci vyjedou na všechny tratě po jejich rekonstrukci. Jen 60km Vláry bude letos bez nějaké částečné výluky možná tak 5 měsíců.
Jojo, že se to rekonstruuje jen a pouze kvůli nim, aby pak mohli nerušeně jezdit. To samé Brno – Ostrava: Duben 30 dní nepřetřžitá a další 25denní se chystá na září. Do toho jsou rozkopané Dluhonice od loňského října.