Automobily

Mototechna letos navýšila prodej aut o třicet procent, chce spustit i sdílení aut

Škoda 100 z nabídky Mototechna Classic. Autor: Mototechna
Škoda 100 z nabídky Mototechna Classic. Autor: Mototechna

Před šesti lety obnovená značka Mototechna letos prodala v České republice a na Slovensku přes osm tisíc aut, což je oproti stejnému období loňského roku o 29 procent více. Mototechna je značka společnosti Aures Holdings (provozovatel bazarů AAA Auto) pro prodej zánovních a referenčních vozů.

Průměrná cena automobilu prodaného v Mototechně je 416 tisíc korun, nejčastěji jde o modely Škoda Fabia, Škoda Rapid a Hyundai i30. Nejžádanější automobily jsou ve variantě hatchback, s benzinovým motorem, s manuální převodovkou a v bílé barvě, uvedla dnes firma v tiskové zprávě.

„Poslední rok byl pro Mototechnu zlomový, a to nejen díky dalšímu nárůstu prodejů zánovních automobilů, ale také rozšíření oblastí podnikání, navázání spolupráce se známými českými osobnostmi a vzniku nových projektů,“ uvedla generální ředitelka Aures Holdings Karolína Topolová. Pod Mototechnou nově fungují například značky Mototechna Classic pro prodej ceněných veteránů nebo Mototechna Drive pro pronájem nových vozů. „Jsme momentálně jednou z mála společností, která půjčuje i elektromobily,“ doplnila Topolová.

Mototechna Drive se chce rozšířit i na Slovensko a do Polska, jedním ze strategických cílů je i spuštění služby carsharingu. V prodejích se chce Mototechna letos přiblížit hranici 12 tisíc prodaných aut.

Newsletter

Partneři


Výběr editora