Mosty vzhůru. Hotelová loď Florentina poprvé propluje vltavským kanálem bez rozebírání
Nový zdvižný železniční most v Lužci nad Vltavou. Pramen: ŘVC
V rámci modernizace kanálu bylo vyměněno sedm mostů, z toho tři jsou nově zdvižné. Železniční zdvihací most je unikát.
Ještě že tu loď máme, jinak bychom neměli za co utrácet evropské peníze z kolonky lodní doprava. Hlavně že u Přelouče a Děčína ochraňujeme motýlka a žabičky…
k přínosu tohoto mostu, lokálka s průměrnou obsazeností 5 lidí/spoj obslouží za rok 2x více lidí, než výletní loď, kvůli které se dělal zdvihací most….
myslím že v tomto státě bychom našli více potřebnějších staveb než zrovna tento kanál a pár mostů. Přínos a využití bude opravdu pro minoritu lidí, což je smutné.
To bude havárka vlaku zas projetí na červenou. O co by bylo levnější udělat násep a jednoduché bez kravin.
já vím, je pozdě, už jste pozil, ale pak vám mají sebrat mobil. kdo ví komu ještě co napíšete…
A kde byste ten násep chtěl dělat, jaké by tam bylo stoupání ?
To je ten most jehož výstavba trvala 10 let a nyní se řešilo/řeší, jestli se trať přes něj vedoucí zruší či nezruší? Jó, takhle se vyhazují peníze. Rozhodně jsem proti tomu, aby se zde stavěla cyklostezka. Cyklisté dostanou svůj 1,5 metru tak nechť jezdí po silnicích. Až se za čas zjistí, že tam koleje chybí…bude se tam opět stavět trať ?
https://www.youtube.com/watch?v=sccXTM8LuMs
vzhledem k počtu lodí na tomto kanále byl nesmysl tohle stavět bez ohledu na to, zda sukafon do Luzce jezdí či nejezdi
1,1 miliardy za propluti jedné lodi.
prosím redakci aby počítala počty lodi.
Gwane, Gwane, co to píšeš za nesmysly, lodí tudy za den projede více než vlaků.
Že je ta stavba nesmysl a že si stát nedokázal spočítat 1 a 1 a místo mostu třeba zastávku posunout před most, vyšlo by to mnohem levněji, stejně tím vlakem jezdí sporadicky 1 – 5 lidí.
nepíše nesmyly, těch lodí, které to potřebují zdvihnout, je opravdu minimum, ty ostatní lodě tam jezdily i před tím a zdvihací most nepotřebují,
takže Gwann má pravdu……..
Gratuluji ŘVC k velkemu uspechu v budovani nasi zeme! Dokazali jste proinvestovat stovky milionu na zeleznicni most na trati ke zruseni, ktery se zdviha aby nemuselo dochazet k uklizeni lehatek na jedne vyletni lodi! Zase jsme ten zapad milovym krokem dohnali!
A jste si opravdu jistý, že problém je na straně ŘVC? To jen dělá svojí práci. Investice má koordinovat MD, nebo ne?
„Tam, tam je chyba!“
– Veverka z Bítýšky
Chyba je v tom, že kraje jsou stát ve státě a každý si hrabe na svém písečku.
Podstatne je, ze na stavbe zarobil dodavatel stavby atd. Ved to je uplne absurdne, ze sa stavaju zdvihacie mosty pre trate, ktore su vhodne na zrusenie resp. na zastsvenie prevadzky.
hned ten první zdvihaci most…v kolíně…co stavěl rebickuv viamont…byl průser. taky ho EU odmítla proplatit
Jasně. Nedostatečné silnice vylepšujeme a doplňujeme, železnice místo toho rušíme. 8 km od Mělníka…
ano, přímé napojení mělníka a prahy kolejemi by bylo velmi vhodné. aby se zlikvidovaly ty strudly busu.
ale ne tudy
No jo, ale to by state ČD, Kraj, SŽ, MD muselo přemýšlet. Rychlíky někdy staví v úplně nelogických zastávkách, kde není ani potřebná aglomerace, to jen pro to, že si nějaký zámožný radní, či jiný člověk u těchto organizací zavelel, že chce, aby tam vlaky stavěly. Z Lužce je možné se dostat do Prahy 1/h a to ta cesta trvá hodinu, protože z Vraňaň jezdí jen OS. Stát by mohl řešit vlaky takto a mnohde to tak řešení,… R – Větší města SP – Ob dvě – tři zastávky – zrychlený OS OS – všechny zastávky Kdyby to pak stát… Číst vice »
Tato velká loď není jediná
kolik jich je a kolikrát do roka tudy projedou??
upozorňuji, že nákladní lodě projeli pod mostem i před změnou
A jak vysoký „náklad“ vezly ? „Evropa“ vyžaduje na vnitrozemské vodní cestě podjezdnou výšku „na tři lodní kontejnery“ = 7 metrů a šířku plavební komory 12 metrů ….