cargo

Mosty na Vltavské se stavěly jinak, než požadoval projekt. Po podepření půjdou k zemi

Most u stanice metra Vltavská, který musí TSK od 24. října zavřít. Foto: TSKMost u stanice metra Vltavská, který musí TSK od 24. října zavřít. Foto: TSK

Provoz na severním okraji pražské magistrály bude ještě komplikovanější, než je dnes po uzavření mostu v Bubenské ulici. Technická správa

Zpět na článek
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
LWQ

Mosty: navazujici mosty na Hlavkuv most – odstranit. Misto mostu prefakrikovany sirky pruchod pro pesi, cyklisty. Zbytek prostoru zahrnout zeminou a na vrcholu silnice smer Veletrni a tramvaje smer tamtez, pripadne i ve stope smer Partyzanska viz nize. Tramvaje na nabrezi: nove zastavky Vltavska na nadrezi, napojeni dal az za financakem, tedy o 200 dal. Primy pristup do metra i s rampou v podchodu. Protor puvodni stanice Vltavska velmi zredukovat a revitalizovat. Auta: Nova sirkove odpovidajici komunikace smer Veletrzni plus nova komunikace ve stope ulice Zeleznicaru (zrusit zbytecny nadjezd) a Partyzanska (https://mapy.cz/s/3a6rB). Vysledek: kapacitni propojeni Hlavkuv most smerem do tunelu… Číst vice »

Michal

Taky mi to zákoutí přijde jako koutek komunistického „urbanismu“ s naprosto nepochopitelným a nesmyslným uspořádáním. Vyhodit to pryč a vrátit do celého prostoru normální městskou zástavbu by nebylo od věci, včetně redukce bizarní stanice Vltavská.

ApolloXI.

„Bylo zjištěno, že skutečné provedení se liší od projektové dokumentace, kterou máme k dispozici“

A to má svědčit o čem? Změny v projektech bývaly, jsou a budou, na tom není nic divného. Mosty prošly úspěšně zátěžovými zkouškami a někdo se pod kolaudaci podepsal. Dodržení technologického postupu, následná (ne)údržba či přeceňování vlastností a životnosti tohoto typu konstrukce jsou pak jinou věcí. A je jedno, jaká je zrovna doba, režim či cokoliv jiného.

Michal

Ano, změny v projektech určitě jsou, ale takové změny se pak do těch projektů i zanesou, počítá s tím plán údržby, odhad životnosti atd.

Je škoda, že v článku není víc detailů o povaze těchto změn, z těch vyjádření to vypadá na přešlap v realizaci či technologickou nekázeň, která mohla výrazně ovlivnit životnost.

David

Tak doufejme, že se Čižinský nebude přivazovat k mostu, aby tento skvost „zachránil“ …

Michal

Spíš doufám, že si Čižinský ohlídá, aby tam místo současné hnusné kapacitní rychlostní komunikace vzniklo řešení vhodné pro centrum města, tedy prostupné pro pěší, s integrací cyklistů a omezující rychlost a kapacitu IAD.

Sch

Tak to je velká příležitost se tohoto monstra zbavit, v dnešní době je mimoúrovňové křížení Bubenské s tramvají prakticky zbytečné. Hned za tímto mostem je světelná křižovatka s jedním pruhem v každém směru, takže já bych ten most možná vůbec nestavěl znovu, když se zvýší nivelita tramvajové trati, tak tam půjde udělat světelná křižovatka a pomůže to i z Antonínské ulice udělat zase normální ulici. Před bývalými Dopravními podniky pak bude opět normální ulice. A dost možná to celé bude stát stejně jako prostá obnova těch dvou mostů. A je to i příležitost zamyslet se nad podobou MÚK nábřeží kpt.… Číst vice »

Martin

Souhlasim…

Michal

+1

Ideální by bylo, kdyby se sem upřela kreativní pozornost všech, co chtějí rekonstruovat Libeňák.

thegrid

Omezující autodopravu? Prosím? Máte okruh? Nemáte!

Martin

Ano, Jizni Spojka-Mrazovka-Strahovsky T.-Dejvicky T.-Bubenecsky T….

Jackub

To je celý kruh? 😉

Frantisek

Okruh vám stejně moc nepomůže. Většina těch aut směřuje do města. Civilizovat ulice je jediné do budoucna únosné řešení.

Souprava

Nesmysl jako vždy… co jiného taky čekat od vás.

X 1

David
Hmm. Já bych byl možná raději aby se tam přivázal. A Ukrajinské demoliční četě by se řeklo, že je to místní pomatenec, kterého si nemají všímat a po stakanu vodky, pokračují směle v bourání.
Takovej exot je totiž zralej na Darwinovu cenu.