Mosty na Vltavské se stavěly jinak, než požadoval projekt. Po podepření půjdou k zemi
Most u stanice metra Vltavská, který musí TSK od 24. října zavřít. Foto: TSK
Provoz na severním okraji pražské magistrály bude ještě komplikovanější, než je dnes po uzavření mostu v Bubenské ulici. Technická správa
Mosty: navazujici mosty na Hlavkuv most – odstranit. Misto mostu prefakrikovany sirky pruchod pro pesi, cyklisty. Zbytek prostoru zahrnout zeminou a na vrcholu silnice smer Veletrni a tramvaje smer tamtez, pripadne i ve stope smer Partyzanska viz nize. Tramvaje na nabrezi: nove zastavky Vltavska na nadrezi, napojeni dal az za financakem, tedy o 200 dal. Primy pristup do metra i s rampou v podchodu. Protor puvodni stanice Vltavska velmi zredukovat a revitalizovat. Auta: Nova sirkove odpovidajici komunikace smer Veletrzni plus nova komunikace ve stope ulice Zeleznicaru (zrusit zbytecny nadjezd) a Partyzanska (https://mapy.cz/s/3a6rB). Vysledek: kapacitni propojeni Hlavkuv most smerem do tunelu… Číst vice »
Taky mi to zákoutí přijde jako koutek komunistického „urbanismu“ s naprosto nepochopitelným a nesmyslným uspořádáním. Vyhodit to pryč a vrátit do celého prostoru normální městskou zástavbu by nebylo od věci, včetně redukce bizarní stanice Vltavská.
„Bylo zjištěno, že skutečné provedení se liší od projektové dokumentace, kterou máme k dispozici“
A to má svědčit o čem? Změny v projektech bývaly, jsou a budou, na tom není nic divného. Mosty prošly úspěšně zátěžovými zkouškami a někdo se pod kolaudaci podepsal. Dodržení technologického postupu, následná (ne)údržba či přeceňování vlastností a životnosti tohoto typu konstrukce jsou pak jinou věcí. A je jedno, jaká je zrovna doba, režim či cokoliv jiného.
Ano, změny v projektech určitě jsou, ale takové změny se pak do těch projektů i zanesou, počítá s tím plán údržby, odhad životnosti atd.
Je škoda, že v článku není víc detailů o povaze těchto změn, z těch vyjádření to vypadá na přešlap v realizaci či technologickou nekázeň, která mohla výrazně ovlivnit životnost.
Tak doufejme, že se Čižinský nebude přivazovat k mostu, aby tento skvost „zachránil“ …
Spíš doufám, že si Čižinský ohlídá, aby tam místo současné hnusné kapacitní rychlostní komunikace vzniklo řešení vhodné pro centrum města, tedy prostupné pro pěší, s integrací cyklistů a omezující rychlost a kapacitu IAD.
Tak to je velká příležitost se tohoto monstra zbavit, v dnešní době je mimoúrovňové křížení Bubenské s tramvají prakticky zbytečné. Hned za tímto mostem je světelná křižovatka s jedním pruhem v každém směru, takže já bych ten most možná vůbec nestavěl znovu, když se zvýší nivelita tramvajové trati, tak tam půjde udělat světelná křižovatka a pomůže to i z Antonínské ulice udělat zase normální ulici. Před bývalými Dopravními podniky pak bude opět normální ulice. A dost možná to celé bude stát stejně jako prostá obnova těch dvou mostů. A je to i příležitost zamyslet se nad podobou MÚK nábřeží kpt.… Číst vice »
Souhlasim…
+1
Ideální by bylo, kdyby se sem upřela kreativní pozornost všech, co chtějí rekonstruovat Libeňák.
Omezující autodopravu? Prosím? Máte okruh? Nemáte!
Ano, Jizni Spojka-Mrazovka-Strahovsky T.-Dejvicky T.-Bubenecsky T….
To je celý kruh? 😉
Okruh vám stejně moc nepomůže. Většina těch aut směřuje do města. Civilizovat ulice je jediné do budoucna únosné řešení.
Nesmysl jako vždy… co jiného taky čekat od vás.
David
Hmm. Já bych byl možná raději aby se tam přivázal. A Ukrajinské demoliční četě by se řeklo, že je to místní pomatenec, kterého si nemají všímat a po stakanu vodky, pokračují směle v bourání.
Takovej exot je totiž zralej na Darwinovu cenu.