Mosty na D1 čeká rekonstrukce. Pruhy se budou zužovat jen v nejnutnějších případech
ŘSD opraví mosty na D1. Zdroj: ŘSD
Rekonstrukce čeká stavby v Olomouckém a Moravskoslezském kraji.
Rekonstrukce čeká stavby v Olomouckém a Moravskoslezském kraji.
Za všechny úseky na D1 by si měl jít někdo sednout. Úsekem na Ostravsku počínaje, poté poddimenzovanou modernizací Mirošovice – Kývalka a nyní “rozšířením” D1 o pouze jeden pruh mezi exity na Bratislavu a Vídeň konče… Za dva roky utrpení si vybudujeme další nedostatečný paskvil…
Na tomto úseku jsem jako student dělal případy a ta stavba je jedna velká tragédie. Kde se člověk podíval, tam byl průser, je to více jak 13 let a obcas u piva vypravím historky klidně i hodinu co vše se tam stalo. Vůbec se nedivím, že tato stavba byla nejdražší dalnice v CR a zároveň je nejmene kvalitní.
Co je to za firmu, Hroší stavby?
Taky jsem si při čtení říkal, jestli to není překlep, ale stačí použít třeba Google a ta firma zdá se fakt existuje:
https://www.hrosistavby.cz/
Pobočka/dcera Hrochostroje, jsou tady už nějaký ten pátek. Referencí mají zřejmě dost, aby se kvalifikovali.
Celá ta dálnice mezi Bělotínem a Ostravou je jakási nepovedená. Bylo vidět, že se to šilo horkou jehlou, aby se tenkrát stíhaly dohodnuté termíny… I tak ale musel tenkrát ministr Šimonovský celou trasu projít v dešti pěšky, protože slib otevření v daném termínu nebyl splněn… Dlouho se pak jezdilo jen jedním pásem obousměrně (na Ostravu), zatímco druhý se dokončoval. Pás na Ostravu je tak o poznání v horším stavu, protože se po něm jezdilo déle a protože se dokončoval ve spěchu a za nevhodných povětrnostních podmínek. Od začátku jsou tam tvrdé přechody mezi CB a AB, či přes mostní uzávěry,… Číst vice »
Hlavně se tam Inžinierské stavby Košice, dnešní Colas učily pracovat s CB finišerem, a podle toho to taky vypadá…
Ona se má opravovat i ta dálnice? Já z článku pochopil, že jen mosty přes ní…
A Vy ve svém příspěvku popisujete špatný stav samotné dálnice a píšete „Je tedy dobře,, že se tento stav napraví…“
Budou se opravovat dva dálniční mosty nikoliv mosty vedoucí přes ní.