ŘSD pro stavbu mostu přes údolí v Žiželicích u D7 vybírá ze dvou nabídek
Most přes údolí říčky Hutná, vizualizace. Pramen: ŘSD
Délka stavby je téměř tři kilometry, její nejsložitější částí bude téměř čtyřistametrové přemostění údolí říčky Hutná.
No to je dost, silnice 27 je z hlediska bezpečnosti místama až ostudná.
Ohledně železnice, je pravda, že stejně jako se vylepšuje silnice 27, tak by se také mělo něco udělat s „rychlíkovou“ tratí Plzeň-Žatec, která má opravdu slušný potenciál k vylepšení.
Doporučuji v nadpisu nahradit „čtyřistametrové“ za „čtyřsetmetrové“.
I/27 bude za pár let jako ve Švýcarsku, sama estakada:) před lety Velemysleves, teď tohle, výhledově Plasy. No proč ne. Ještě by mne zajímalo, kdy (a jestli vůbec) se bude něco dělat s „nejnebezpečnější zatáčkou v republice“ = ano, s tou u obce Pšov
Ještě kdyby takhle vylepšovali nejdřív železnici. Ta bude za chvíli nepoužitelná úplně, možná tak s výjimkou tranzitu a povrchového „metra“, zatímco krajinu zaplaví auta.
Bohužel, odstranění této proslavené zatáčky blokuje dlouhodobě jeden i***t.
Koho tím myslíte? řekl bych že dál se na I/27 od Žatce po MÚK s D6 ŘSD moc neangažuje, než že by to někdo zdržoval. Pokud jste teda nemyslel právě ŘSD. 😀
Ta je velmi technická.
Tak na tuhle stavbu se těším, jezdím často Žatec- Louny a tohle bude v kombinaci s D7 supr zrychlení.
ŘSD staví obchvaty, přeložky, „kultivuje“ regionální tahy a odstraňuje bodové závady. A ještě jim nadáváme, že to dělají pomalu.
Proti tomu je SŽ úplný zakletý zámek, bodové (i úsekové) závady asi na síti nemají :-(((
Státní zadání je jasnější než dříve – auta především. Zmíněné organizace přímo podléhají státu, tam hledejte prvotní příčinu. Kdyby se chtělo, tak by bylo. Není.
Stát jsme my – voliči…
Nikoliv, chlapče. O tom, kdo poveze zboží rozhoduje buď výárobce nebo zákazník sám. Nikdo jim nepřikazuje tahat to po silnici.
Ovšem doprava zboží se nedá dělat s přístupem: Dodací adresa není ta na faktuře, ale nejbližší nádraží, tak tam bude tři dny někdo čekat!!
No, s tou kultivací, nevím, nevím, jak furt cpou na jedničky jeden kruháč za druhým… 🙁
Jestli máte problém s kruháčema, tak se stavte v autoškole a dejte si nějaký opakovací kurz, nejlépe s kondičníma jízdama přes kruháče. 🙂
Víte on je totiž hodně často problém na tu první třídu najet (a sjet doleva), pokud je to odbočující rameno také vytížené jako hlavní směr. Viz třeba I/17 + I/35. A semafory jsou nákladnější na údržbu.
Já tady vždy připomínám jak se hubou preferuje ekologická železnice, ale parametry se zlepšují více-méně silnici.
Ten přejezd se asi neodstraní, pokud platí přiložené vizualizace. Odstranil by se, kdyby vzniklo napojení od obce na severní straně (dokonce by velmi snadno mohlo být i mimoúrovňové) a jižní strana se zaslepila, ale k tomu bohužel nedojde. A jinak přeji příjemnou zábavu cestujícím v autobusech Žatec – Most, pokud budou skutečně do Žiželic zajíždět, to pak bude skutečně atraktivní veřejná služba. Reálně doufám, že nebudou.
Trať vede pod posledním levým polem mostu.
Opsané tiskové zprávy je třeba brát s rezervou. Přejezd bude nově součástí krajské silnice, takže pro ŘSD přestane existovat 😉
Ne. Jelikož je řeč o silnici 27, týká se informace zrušení přejezdu na této silnici. A k tomu skutečně dojde. S rezervou tedy není třeba brát vůbec nic, spíš je u některých jedinců potřeba zapracovat na pochopení psaného textu a pak taky kontextu.
Pardon, ale „zrušení přejezdu“ a „změna klasifikace pozemní komunikace, která přes přejezd vede“ jsou dvě zcela různé věci. To jenom státní organizaci, jejíž vesmír zřejmě končí svodidly silnice I. třídy, to připadá stejné.
Vždyť to píšu, že máte problém pochipit psaný text a jeho kontext.
To není o pochopení kontextu, ale o přesnosti vyjadřování.
Zrušit znamená zlikvidovat = tedy nelze v tomto místě autem překonat železniční trať. Odstranit z dané silnice znamená, že přejezd zůstane, ale už nebude na té dané silnici.
A tim padem po nem prestane jezdit min 95% vozidel. Za me v poradku napsane.
Jenomže to „z dané silnice“ tam napsáno není. Odstranit samo o sobě znamená, že přestane existovat.
Jo, jo. Ideální by bylo, kdyby přestal existovat pro SŽ.
Tohle jsem tu psal už minulém článku o této stavbě. Mám pocit, že na MD si ŘSD vůbec nedirigují, nekoordinují a nenařizují rušení takovýchto přejezdů. Někdy mám pocit, že tam jsou přímo sabotéři bezpečné dopravy.
A obyvatelé domů jižně od přejezdu by při cestě autem na OÚ musely najet na obchvat, jet přes estakádu a sjet zpět do obce? Ach jo 😀 😀