ŘSD pro stavbu mostu přes údolí v Žiželicích u D7 vybírá ze dvou nabídek

Most přes údolí říčky Hutná, vizualizace. Pramen: ŘSDMost přes údolí říčky Hutná, vizualizace. Pramen: ŘSD

Délka stavby je téměř tři kilometry, její nejsložitější částí bude téměř čtyřistametrové přemostění údolí říčky Hutná.

28 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
FrantaM

No to je dost, silnice 27 je z hlediska bezpečnosti místama až ostudná.
Ohledně železnice, je pravda, že stejně jako se vylepšuje silnice 27, tak by se také mělo něco udělat s „rychlíkovou“ tratí Plzeň-Žatec, která má opravdu slušný potenciál k vylepšení.

Tomáš

Doporučuji v nadpisu nahradit „čtyřistametrové“ za „čtyřsetmetrové“.

Camillos

I/27 bude za pár let jako ve Švýcarsku, sama estakada:) před lety Velemysleves, teď tohle, výhledově Plasy. No proč ne. Ještě by mne zajímalo, kdy (a jestli vůbec) se bude něco dělat s „nejnebezpečnější zatáčkou v republice“ = ano, s tou u obce Pšov

Frantisek

Ještě kdyby takhle vylepšovali nejdřív železnici. Ta bude za chvíli nepoužitelná úplně, možná tak s výjimkou tranzitu a povrchového „metra“, zatímco krajinu zaplaví auta.

FrantaM

Bohužel, odstranění této proslavené zatáčky blokuje dlouhodobě jeden i***t.

Vladimír

Koho tím myslíte? řekl bych že dál se na I/27 od Žatce po MÚK s D6 ŘSD moc neangažuje, než že by to někdo zdržoval. Pokud jste teda nemyslel právě ŘSD. 😀

johnny cash

Ta je velmi technická.

Diesel

Tak na tuhle stavbu se těším, jezdím často Žatec- Louny a tohle bude v kombinaci s D7 supr zrychlení.

Dusanh

ŘSD staví obchvaty, přeložky, „kultivuje“ regionální tahy a odstraňuje bodové závady. A ještě jim nadáváme, že to dělají pomalu.
Proti tomu je SŽ úplný zakletý zámek, bodové (i úsekové) závady asi na síti nemají :-(((

Frantisek

Státní zadání je jasnější než dříve – auta především. Zmíněné organizace přímo podléhají státu, tam hledejte prvotní příčinu. Kdyby se chtělo, tak by bylo. Není.

Dusanh

Stát jsme my – voliči…

Jiří Kocurek

Nikoliv, chlapče. O tom, kdo poveze zboží rozhoduje buď výárobce nebo zákazník sám. Nikdo jim nepřikazuje tahat to po silnici.

Ovšem doprava zboží se nedá dělat s přístupem: Dodací adresa není ta na faktuře, ale nejbližší nádraží, tak tam bude tři dny někdo čekat!!

Petr

No, s tou kultivací, nevím, nevím, jak furt cpou na jedničky jeden kruháč za druhým… 🙁

Alibaba

Jestli máte problém s kruháčema, tak se stavte v autoškole a dejte si nějaký opakovací kurz, nejlépe s kondičníma jízdama přes kruháče. 🙂

Víte on je totiž hodně často problém na tu první třídu najet (a sjet doleva), pokud je to odbočující rameno také vytížené jako hlavní směr. Viz třeba I/17 + I/35. A semafory jsou nákladnější na údržbu.

Alibaba

Já tady vždy připomínám jak se hubou preferuje ekologická železnice, ale parametry se zlepšují více-méně silnici.

Kuba

Ten přejezd se asi neodstraní, pokud platí přiložené vizualizace. Odstranil by se, kdyby vzniklo napojení od obce na severní straně (dokonce by velmi snadno mohlo být i mimoúrovňové) a jižní strana se zaslepila, ale k tomu bohužel nedojde. A jinak přeji příjemnou zábavu cestujícím v autobusech Žatec – Most, pokud budou skutečně do Žiželic zajíždět, to pak bude skutečně atraktivní veřejná služba. Reálně doufám, že nebudou.

lakes1

Trať vede pod posledním levým polem mostu.

Racek

Opsané tiskové zprávy je třeba brát s rezervou. Přejezd bude nově součástí krajské silnice, takže pro ŘSD přestane existovat 😉

Facepalm

Ne. Jelikož je řeč o silnici 27, týká se informace zrušení přejezdu na této silnici. A k tomu skutečně dojde. S rezervou tedy není třeba brát vůbec nic, spíš je u některých jedinců potřeba zapracovat na pochopení psaného textu a pak taky kontextu.

Racek

Pardon, ale „zrušení přejezdu“ a „změna klasifikace pozemní komunikace, která přes přejezd vede“ jsou dvě zcela různé věci. To jenom státní organizaci, jejíž vesmír zřejmě končí svodidly silnice I. třídy, to připadá stejné.

Facepalm

Vždyť to píšu, že máte problém pochipit psaný text a jeho kontext.

Petr

To není o pochopení kontextu, ale o přesnosti vyjadřování.

Petr

Zrušit znamená zlikvidovat = tedy nelze v tomto místě autem překonat železniční trať. Odstranit z dané silnice znamená, že přejezd zůstane, ale už nebude na té dané silnici.

Tom Matoo

A tim padem po nem prestane jezdit min 95% vozidel. Za me v poradku napsane.

Kuba

Jenomže to „z dané silnice“ tam napsáno není. Odstranit samo o sobě znamená, že přestane existovat.

Alibaba

Jo, jo. Ideální by bylo, kdyby přestal existovat pro SŽ.

Alibaba

Tohle jsem tu psal už minulém článku o této stavbě. Mám pocit, že na MD si ŘSD vůbec nedirigují, nekoordinují a nenařizují rušení takovýchto přejezdů. Někdy mám pocit, že tam jsou přímo sabotéři bezpečné dopravy.

Vladimír

A obyvatelé domů jižně od přejezdu by při cestě autem na OÚ musely najet na obchvat, jet přes estakádu a sjet zpět do obce? Ach jo 😀 😀