Most přes D3 u Tábora půjde k zemi, demolice uzavře dálnici
Most přes D3 mezi Táborem a Zálužím. Pramen: Město Tábor
Bourání má začít v sobotu v 19:00 a skončit v neděli v 9:00. Během těchto 14 hodin bude dálnice D3 zcela uzavřena.
Neví někdo informovaný, jak to vypadá s úsekem u motocentra. Pokud se vzpomínám, tak někdy v zimě mělo dojít k vykoupení motocentra a někdy do léta se měl úsek směrem na Soběslav dodělat. A zatím se tam nic neděje.
Katastrální úřad odmítl zapsat vyvlastnění s odkazem na probíhající řízení před ústavním soudem o ústavnosti vyvlastňovacího zákona.
to by me docela zajimalo, jak dosli nejaci pucmidrati na katastru v tabore k tomu, ze takove rizeni ma odkladny ucinek…
Letos se ta dostavba zcela jistě neuskuteční. Katastrální úřad odmítl zapsat jako vlastníka ŘSD. Čeká se na rozhodnutí Ústavního soudu. Stejně tak ještě není vyvlastněná LPG stanice na pozemku motocentra. Když tak mě někdo opravte, pokud se situace změnila.
Ta kauza s tim motocentrem je k smíchu, tolik let se to řeší a pak najednou zjistí že je tam LPG stanice- o tom snad všichni věděli od začátku (a to nemluvím o tom,že jí vlastní sestra majitelů motocentra). Připadá mi to že se to jen uměle zdržuje.Teď je navic od Chotovin polovina D3 uzavřená a tak jedinné parkoviště a čerpačka je mimo provoz.Ale hlavně že už víme o kolik se zdraží známka.
Jak je tento úsek D3 starý že je už třeba nahrazovat mosty, nebo to má jiný důvod?
Ten most je v tragickém stavu, podívejte se: https://mapy.cz/s/pojafodoje (evidentně špatná hydroizolace) Jinak zde je PD https://etendry.cz/detail/923698-most-evid-c-137-009-zaluzi.html Ocituji z technické zprávy: V současnosti jsou největším problémem mostní závěry. Dochází k značným průsakům vody hlavně přes povrchový mostní závěr nad podpěrou. S ohledem na neprovedení odvodnění povrchu izolace dochází k hromadění vody před mostními závěry, voda vytéká zpod říms na krajní nosníky, kde jsou patrné trhliny hlavně v dobetonování čel nosníků (vytvoření nadpodporového ztužidla + zakrytí kotev předpínací výztuže), výluhy bílé a hnědé barvy, degradace betonu čel stativa, odpadávání kusů betonu, odhalená korodující výztuž. Nad opěrami jsou patrné průsaky vody z… Číst vice »
Konkrétně tento kousek se začal stavět 1987
A je to konstrukce stejného typu jako mnoho jiných, dnes již snesených.
je to pocitiva betonarska prace z totace, takovych mostu uz slo dolu desitky…
To víte, cement byl nedostatkové zboží, muselo se s ním šetřit.
Takových chat se z něho navíc postavilo. 😀
Se divím, že to tam nezavřeli celé a navždy. Evidentně z pohledu ŘSD není D3 potřeba, když mají tu drzost nám tam nechat 9 km v režimu1+1…
Proč drzost? Chcete tam závodit?
Směrem na Prahu nemáte zatím jinou možnost než původní I/3, tedy chybí tady důvod, proč by režim 1+1 měl komplikovat provoz.
Traktory tam nejezdí.
Alternativa je přes D4, ale tam se staví dlouhý úsek dálnice a jezdí se po objižďkách, takže si nevyberete.
D4 není žádná alternativa
Přesně jak říkáte, pak je tam dálnice vlastně tedy zbytečná…
Nebo co jste tím hloupý. argumentem chtěl sdělit? Vám přijde v pořádku jet po dálnici v režimu 1+1? Co když se tam porouchá kamion nebo dojde k nehodě?
spis by bylo na miste tam nevybirat dalnicni poplatek… fakt vtipny usek. 🙂
Sice pravda, ale na tom kilometru se to fakt nezachrání. Holt zpackaná příprava ve zpackaném územním plánu.
By mě zajímalo, kolik chytráků teď někde přemlouvá starostu, aby jim povolil to a tamto, vždyť VRT nikdy nebude, aby následně protestovali, protože o ní nevěděli a byli si jistí, že nikdy nebude, co jim to udělali.
Co se tím zmeni, když by se tam nevybiral dálniční poplatek? U nás se neplatí za ujeté kilometry.
V úseku, kde se bourá most, se dálniční poplatek nevybírá…!
D3 je potřeba a co je špatného na docasnem režimu 1+1, když se opravuje povrch dálnice?