Moravskoslezský kraj platí miliony za reklamu na svém letišti

Terminál Letiště Ostrava. Foto: Letiště OstravaTerminál Letiště Ostrava. Foto: Letiště Ostrava

Téměř osm milionů korun zaplatí Moravskoslezský kraj za to, že na ostravském letišti bude cestující lákat k návštěvě kraje. Kraj

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
jal

Článek je jen obvyklý názor autora na toto letiště (a hledání chyb za každou cenu), které kritizuje od doby, kdy tam byla položeno necelé 3km kolejí. Zajímavé je srovnání s článkem o pardubickém letišti, který negativně nevyznívá. V tisku se lze dočíst něco v tom smyslu, že “ Celkem loni na letišti zaznamenali 324 116 pasažérů. To je oproti roku 2016 nárůst o více než 25 procent. Tak rychle letišti nerostl počet cestujících od roku 2003. “ Statistiky se, jak je vidět i z letošních článků, zveřejňují v roce následujícím. Takže přání zveřejnit ji kdykoliv, kdy si kdo vzpomene, asi… Číst vice »

jal

Dobře, zveřejněte data z prázdnin třeba z Brna. V Ostravě kromě nedobrých manažerských rozhodnutí v souvislosti s kdysi nechtěním různých „ryanů“ je také zmiňován počet cestujících a linek ve srovnání s Katowicemi a Krakowem. Toho nikdy Ostrava ani Brno nedosáhne z prostého důvodu. Česká diaspora generující požadavky na linky do různých měst Evropy je velmi malá, na rozdíl od polské. Jestliže si Poláci letiště postavili, nikdo z Polska se nepotáhne další hodinu(y) navíc do Ostravy. Podobně tady nemáme milion Ukrajinců, natož v Ostravě, aby se létaly linky do Lvova atd. Jízdní řád- ano, mohl by být v některých časech případech… Číst vice »

železničář v důchodu

V té kritice, tedy zejména v kritice nesmyslnosti stavby toho kousku trati k letišti, a když už byla („díky“ hlavně Pavlu Lukšovi) postavena, tak i nesmyslnosti jízdního řádu vlaků po ní jezdících, má ovšem (bohužel) autor naprostou pravdu!

Martin

Ono by bylo možná lepší, kdyby hejtman Ivo Vondrák/sběratel politických funkcí a Jakub Unucka TV uplakánek, nedělali radějí vůbec nic na Ostravském letišti a předali to někomu kdo ma vizi a je schopen vytvořit 1 možná 2 linky na víc Ostrava nemá. Tvrzení, že je letiště na oko v plusu když si objedná kraj reklamu za 8 milionů je úsměvné. Jedinou reakci kraje jsem zažil na článek v deníku a spolku letejme z Ostravy. Co tito pánové dokázali: – Jakub Unucka podepsal smlouvu na Dubaj z Travel service za 52 mil, linka umřela – vyběrové řízení na linky do Amsterdarmu… Číst vice »

Jirka

Marně hledá cestu? Vždyť zdejší odborníci na dopravu dělají úplně všechno pro to, aby cestující i letečtí magnáti využili jiné letiště… A ještě argumentujou, že nikdo na světě by to nedokázal dělat líp… Zkuste si něco dohodnout a tvrdě narazíte na zabedněný a arogantní přístup, žádné kompromisy nelze. Dozvíte se milion výmluv proč něco nejde, ale ani jeden proč to jde. Styl práce typu řekněte mi jak to mám udělat a já už to udělám – ale placený jsem za to pořád jen já a smetánku si taky slíznu já. Pořád ti stejní, nekompetentní, bez ohledu na výsledky voleb, se… Číst vice »

Víťa

Lákat k návštěvě kraje ty, kteří jej právě navštěvují, to je marketingový majstštyk… Samozřejmě, že jde o skryté financování

železničář v důchodu

Poněkud to připomíná „propagaci“ pražského „Cyklo*ráčku“, v němž ROPID intenzivně rozdává informační letáky o něm těm, kdo v něm už jedou, ale po Praze a okolí je téměř nikde (ani na místech určených k informování o VHD) nenajdete ani na počátku jeho provozní sezóny, natož později v jejím průběhu – a na konci sezóny pak zbylé letáky ROPID „oddistribuuje“ do sběru …

MB

Jj. Je potřeba platit nesmysly, zatímco osobní vlaky mezi Přerovem a Bohumínem skončily , právě díky tomu, že kraj na ně ,, neměl,, peníze. No je vidět co má kraj za priority. Vlaky, co vozí vzduch na letiště místo využívaných vlaků na hlavní trati. Víc netřeba komentovat.

Rado

Trošku, spíše celkem dost mi uniká smysl oné reklamy. Inzeruji v místě, které je samo zapomenuto v čase. Kdybych našel reklamu na letiště v celostátním tisku, v zahraničním tisku, ve vlacích Ostrava-Praha, všech mezinárodních spojích, neřeknu ani ň, ale takhle? Každý ví o problémech Mošnova, mnoha lidem se otevírá nůž v kapse a jaksi inzerce v místě, odkud samo o sobě nic nelétá, to je počin na Nobelovu cenu.

Petr.R

Za tu železniční dopravu mají 1plus, šak to všichni ocenili.

Nekdo

tak ta je zcela stejne marna, jako kdekoliv jinde v republice… kdyby alespon bylo vetsi mnozstvi lidi pokryto moznosti se dostat na letiste bez prestupu, nereknu ani pul slova, ale tahle lokalecka je spise smesna… a navic kdyz uz pustili vsechny potencialni zakazniky vlaku do Prahy a letistim v KTW a KRK, tak zcela nechapu smysl sypani dalsich dotaci do cerne diry jmenem OSR…