Modernizovanou Uničovku čeká týdenní výluka

Regionova ve Šternberku. Foto: České dráhyRegionova ve Šternberku. Foto: České dráhy

Výluky proběhnou v dopravním sedle, jsou naplánovány dvě etapy.

26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Konečně výpadky ETCS dosáhnou v tomto týdnu kýžených 0%…

mgr.pavel

Vy umíte dělit nulou? 🙂

Jan

Dělení netřeba…

Leinad

Nenulu ano, vychází kompletní nekonečno.

Jarda

Tyhle pár hodin trvající výluky je pro SŽ hrozný problem udělat v noci, kdy nic nejezdí a dopad na cestující by nebyl žádný. Ale to by jsme chtěli moc.

Arnošt

A budete první kdo bude řvát v noci. že Vám traťovka o pulnoci řeže stromy u baráku

Jiří Kocurek

A kdyby tam v příštím týdnu spadl strom, tak bude řvát, jaktože to dávno neprořezali.

Luboš Beneš

Je divné, že je to v provozu rok a už se musí prořezávat. To se mělo udělat při stavbě. Za rok Vám z akátu i v téhle teplé lokalitě vyroste prut max 2m výšky a 2 cm v průměru

Marcel

Jen nekoncepční práce 🙂

Marcel

Kdo by tam řval? 🙂 Tohle se dá dělat opravdu i v noci. Je to jen o lenosti.

Dos22

Dá, ale musíte mít na tu práci lidi, a ano odpojovače, děliče, apod… Se dá dělat v noci a na koridoru se to taky převážně v noci dělá, ale kácet a prořezávat bych za tmy opravdu moc teda nechtěl, vím, existuje umělé osvětlení, atd…, ale není to ideální, zvláště pokud se ten ořez dělá z koše (MPŽ, jeřáb), někde ve výšce, nevím jak by se to mohlo osvětlovat, zespoda? Stín a vidím kulové.
A to nemluvím o tom mít na to lidi, ono by se na tu práci pak klidně mohlo vykašlat dost lidí.

Sova

Jedna věc je, že možnost dělat v noci SŽ dlouhodobě ignoruje. Ale zase nemá smysl to vyžadovat u každé kratší údržby regionálních tratí, mělo by to být vyhrazeno hlavně pro akce na koridorech, kde každá výluka znamená omezení pro tisíce lidí.

Michal M

Noční dřevorubec – teoretik má jedinečnou možnost převtělit se v praktika. Čekají na tebe, Jarouši.

J.K.

To už je druhá, loni to bylo taky , ne? Tolik k tomu jak spolehlivě bude fungovat polojednokolejka na Domažlice a dál, v duchu „se to vyjezdí “ – ano , vyjezdí, do první výluky. A ty dělá SŽ i na prakticky nových tratích, opakovaně.

Jaaa

Tohle je typický příklad výlukové bídy SŽ.

Doprava se má přizpůsobovat pracovnímu dni traťovky a ne naopak?

Jiří Kocurek

Však ranní a odpolední špičku obslouží. A potmě s motorovkou?

Martin

Máte recht, Thomas Alva vynalezl žárovku teprve v předminulém století, tak se to ještě nestihlo tak rozšířit 😉

Alibaba

Ještě se nestihla rozšířit a EU už ji zrušila. 🙂

Jiří Kocurek

Jo no, v Africe svítí petrolejkama. Propálí tam tolik petroleje jako celé letectví v USA a na green deal tam víte co.

Což nic nemění na faktu, že pracovat s motorovkou v lese za tmy je jízdenka na chirurgii, pokud teda člověka najdou včas. Lesáci nemívají noční směny zhruba tohoto důvodu.

zyx

To už není dávno pravda. Od té doby co existují harvesteroty tak i pomocní dělníci s motorovkama musí být aktivní i v noci.

Jiří Kocurek

Narozdíl od vás jsem motorovou pilu v rukou měl. Ani s čelovkou to není jak za denního světla a stačí křivě došlápnout. Ty zuby jsou kupodivu ostré ikdyž žetěz stojí.

Jiří Kocurek

ech překlep: řetěz.

Martin

A nevíte, jak to dělají v takovém Německu, Rakousku, Švýcarsku, že tam tyhle výluky téměř nemají. Asi jiný jiný oddíl, co?
Ano, jsou opravdu věci, co jsou nanejvýš vhodné udělat přes den s vyloučením provozu. Ale plno prořezů (pokud by byla tratť řádně udržována) lze udělat přes den bez výluky provozu, maximálně s omezením rychlosti v dotčeném úseku. Ale pak se ony prořezy odvezou v noci, bez výluky provozu, což tady obvykle nefunguje.

Dos22

Jenže tady bych řekl, že ta výluka je udělaná primárně kvůli odpojovačům, děličům, nájezdům, atd..
, ten ořez je až to poslední, že se toho udělá co nejvíc, když už ta výluka bude.
A na druhou stranu, když to budeme brát z pohledu pracovníků, tak být pracovníkem OTV tam, tak bych byl rád, že se podařila výluka přes den (na koridoru skoro nemyslitelné mít výluku na odpojovače, děliče přes den), že teda nemusím v noci do práce.

Michal M

Opět český šotoušek sdílí své představy o Německu, Rakousku a Švýcarsku a předkládá nám je jako svatou pravdu?
Samozřejmě že i tam na jednokolejkách výluky mají.

Marcel

Ztráty jsou povoleny. Každý kdo sedá do kabiny je teoreticky nebožtík, neví kdo pojede ten den přes přejezd.