Tu alej hezkych vzrostlych stromu je uplne zbytecne kacet. Tech par set metru muze byt jedna kolej a pak muze zacit dvojkolejka. Hradec neni tak velka stanice aby od Par vjizdely soucasne dva vlaky. Takova hustota provozu tam ani neni a nebude.
Ne.
Z hlediska spolehlivosti a propustnosti při údržbě je nutné mít dvě koleje až do stanice.
Taky může jeden vlak vjíždět a druhý odjíždět, to je více pravděpodobné, tyto vlaky totiž nebudou na sebe dělat přípoj.
Mengo
1 rok
Ze Steblove do Rosic se jezdi po jedne koleji pouze aspon rok, mozna i vice. Nikdo tam nic nedela. Na mostu pres Labe pracuji ale jinak to je opravdu vysmech vsem cestujicim. To je asi nejhure naplanovana modernizace trati v CR.
JiP
1 rok
Tato stavba je modelem dokonaleho vytezstvi byrokracie a nekoncepce nad potrebami cestujiciho, ktery je evidentne az ten posledni rade,
Vam minusarum jako prijde v poradku babrat se s 20 km trati v naproste rovine jiz 7 let? Kolikate preruseni provozu to bude? Ja bych di vlaku Pce-HK nevlezl ani zadarmo za techto podminek.
Co je na tom nekoncepčního, trať dvě koleje potřebovala jako prase drbání. I cestující ocení, že vlak nečeká někde na křižování. To samé je potřeba udělat minimálně do Jaroměře.
Mezi Rosicema a Stéblovou trať 3x opouští původní osu, k tomu celé Rosice včetně velkého mostu.
7 roků se mi nezdá, co jste do toho všechno zahrnul? (není to i s úsekem Stéblová – opatovice?
Na trati Č. Budějovice – Kájov – Volary/Nové Údolí se dělali mezistaniční úseky? Řekl bych, že nee, tady se to dělá komplet. Chybí jen dodělat Opatovice (včetně) a Hradec (mimo*)
* nevím, jaké stavby bude Hradec součástí, jestli VOsek – Choceň v některé etapě nebo bude zcela samostatný.
Ten zablokovali aktivisti, protože druhé koleji v cestě stojí alej stromečků. Takže to nebude nikdy, ale jinak prý ekologové železnici neblokují, jenom elektrizace do Zastávky pár let, teď zase koridor Kralupy-Nelahozeves, atd.
Tak pardoooon. Ja uz 20 let jezdim jen Praha – Ostrava a tak jsem si nevsiml toho obrovskeho pokroku, ktery je zrejme na jinych tratich.
Cestovatel z Vysočiny
1 rok
Je to snad už 7 let (nevím přesně, je to dávno), kdy v tomto krátkém úseku mezi dvěma městy začaly práce a výluky. Tenkrát by mě ani ve snu nenapadlo, jak dlouho se to potáhne. Tímto tempem budou tratě ubývat, protože se toho víc rozpadne než opraví. Není to výtka vůči SZ, je to obraz celé naší společnosti, která si hraje na to, že pracuje.
Asi jste se rozepsal o vězních, kteří pracovali na obnově kolejí. Pro ČSD nebyli muklové vůbec levná pracovní síla. Musela být zajištěna pravidelná dovážka stravy, ostraha, doprava vězňů,…. Pro dráhu byli dražší, než vlastní zaměstnanci. Pište o tom, čemu rozumíte.
Tu alej hezkych vzrostlych stromu je uplne zbytecne kacet. Tech par set metru muze byt jedna kolej a pak muze zacit dvojkolejka. Hradec neni tak velka stanice aby od Par vjizdely soucasne dva vlaky. Takova hustota provozu tam ani neni a nebude.
Ne.
Z hlediska spolehlivosti a propustnosti při údržbě je nutné mít dvě koleje až do stanice.
Taky může jeden vlak vjíždět a druhý odjíždět, to je více pravděpodobné, tyto vlaky totiž nebudou na sebe dělat přípoj.
Ze Steblove do Rosic se jezdi po jedne koleji pouze aspon rok, mozna i vice. Nikdo tam nic nedela. Na mostu pres Labe pracuji ale jinak to je opravdu vysmech vsem cestujicim. To je asi nejhure naplanovana modernizace trati v CR.
Tato stavba je modelem dokonaleho vytezstvi byrokracie a nekoncepce nad potrebami cestujiciho, ktery je evidentne az ten posledni rade,
Vam minusarum jako prijde v poradku babrat se s 20 km trati v naproste rovine jiz 7 let? Kolikate preruseni provozu to bude? Ja bych di vlaku Pce-HK nevlezl ani zadarmo za techto podminek.
Co je na tom nekoncepčního, trať dvě koleje potřebovala jako prase drbání. I cestující ocení, že vlak nečeká někde na křižování. To samé je potřeba udělat minimálně do Jaroměře.
To nikdo nerozporuje pokud by cela akce trvala rok, maximalne dva.
Mezi Rosicema a Stéblovou trať 3x opouští původní osu, k tomu celé Rosice včetně velkého mostu.
7 roků se mi nezdá, co jste do toho všechno zahrnul? (není to i s úsekem Stéblová – opatovice?
„Poslední velká výluka začne v říjnu.“
Poslední na jak dlouho?
Odhadl bych to na 20 let.
on se nebude dělat úsek u HK?
Bude, ale to je jiný kousek, než se dělá dneska.
Na trati Č. Budějovice – Kájov – Volary/Nové Údolí to „dlouho“ trvalo 10 let.
Nejezdí Hradubice náhodou taky soukromníci? Že by se jim při každoročních výlukách hodilo pár klacků pod nohy?
Vlastně sorry, Arriva je dceřiná společnost DB, takže to nejsou žádní soukromníci…
Na trati Č. Budějovice – Kájov – Volary/Nové Údolí se dělali mezistaniční úseky? Řekl bych, že nee, tady se to dělá komplet. Chybí jen dodělat Opatovice (včetně) a Hradec (mimo*)
* nevím, jaké stavby bude Hradec součástí, jestli VOsek – Choceň v některé etapě nebo bude zcela samostatný.
„Na trati Č. Budějovice – Kájov – Volary/Nové Údolí se dělali mezistaniční úseky? Řekl bych, že nee…“
Správně. S těmi se počkalo, až tam bude jezdit ten soukromník…
letos
A přitom to pořád nebude hotovo. Zbývá zdvoukolejnit úsek Opatovice-HK.
Ten zablokovali aktivisti, protože druhé koleji v cestě stojí alej stromečků. Takže to nebude nikdy, ale jinak prý ekologové železnici neblokují, jenom elektrizace do Zastávky pár let, teď zase koridor Kralupy-Nelahozeves, atd.
Jenom paradoxně ta alej tam byla vysázena z důvodu, že se už tehdy počítalo s druhou kolejí, tak aby tam nebylo postaveno něco jiného.
Když se v r. 1906 stavěla lokálka z Doudleb do Rokytnice v Orlických horách, tak se v Pěčíně kvůli tzv. drážnímu buku měnila trasa dráhy.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Dr%C3%A1%C5%BEn%C3%AD_buk
Buk tam stojí dodnes.
„Jenom paradoxně ta alej tam byla vysázena z důvodu, že se už tehdy počítalo s druhou kolejí, tak aby tam nebylo postaveno něco jiného.“
Zdroj této informace?
„Výlukové jízdní řády jsou na stránkách Českých drah a Arrivy. Z Pardubic náhradní autobusy odjíždějí o 10 až 15 minut dříve než autobusy.“
…o 10 až 15 minut dříve než vlaky, ne, chtěl básník říci? 😃
Si to oprav! 😎
A „souvisí s modernizací trati úseku“ by taky chtělo trochu vylepšit 🙂
My se tady jednou umodernizujeme.
Takže se má do nekonečna jezdit 100 km/h a v zatíženém úseku má být jednokolejka?
Tak pardoooon. Ja uz 20 let jezdim jen Praha – Ostrava a tak jsem si nevsiml toho obrovskeho pokroku, ktery je zrejme na jinych tratich.
Je to snad už 7 let (nevím přesně, je to dávno), kdy v tomto krátkém úseku mezi dvěma městy začaly práce a výluky. Tenkrát by mě ani ve snu nenapadlo, jak dlouho se to potáhne. Tímto tempem budou tratě ubývat, protože se toho víc rozpadne než opraví. Není to výtka vůči SZ, je to obraz celé naší společnosti, která si hraje na to, že pracuje.
Mluvte sám za sebe – sám píšete, že jste tam na tu práci ani nešáhnul.
Proč oduvodnujete neoduvodnitelne?
Ale jo, za dřívbylolípu byste tam nahnali polootroky na neplacené práce, při pokusu o útěk zastřelit, aby mladí dostali sežrat za datrum narození.
Jenže jste nedokázali postavit ani metr téhle dvojkolejky. Za 40 roků.
Asi jste se rozepsal o vězních, kteří pracovali na obnově kolejí. Pro ČSD nebyli muklové vůbec levná pracovní síla. Musela být zajištěna pravidelná dovážka stravy, ostraha, doprava vězňů,…. Pro dráhu byli dražší, než vlastní zaměstnanci. Pište o tom, čemu rozumíte.
„Není to výtka vůči SZ…“
…ale měla by být.
„Z Pardubic odjíždějí autobusy NAD o 10 až 15 minut dříve než autobusy.“
Možná tím myslí linkové 🤷🏻♂️ (ironie)