Modernizace D1 může nabrat zpoždění, dva úseky řeší antimonopolní úřad

Most Vysočina D1. Autor: Petr Adámek – author, Volné dílo, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=404044Most Vysočina D1. Autor: Petr Adámek – author, Volné dílo, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=404044

Příprava zahájení modernizace dalších dvou úseků dálnice D1 nabrala nečekané zpoždění. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) u nich má sice

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
LKB

Akorat je skoda, ze se pri soucasne modernizaci nerozsiruje pocet pruhu na 3 nebo 4, ale vetsinou jen o kousicek. Ta kapacita by velmi zvysila bezpecnost…

Martin V.

Jestli jsem kdysi dobře pochopil argumentaci MD ČR a ŘSD, tak pro rozšíření na 3+3 pruhy by byla potřeba velká EIA a pozemky kolem dálnice, které nejsou dnes státní. A to je prý běh na dlouho trať (tak dlouhou, že současná dé-dé-dé-dé-jedna by se mezitím naprosto rozpadla).

Co mě ale udivilo, je náhrada starého betonu novým asfaltem v úseku Kývalka – Brno-západ, kde rozšíření (kvůli intenzitě od Rosic do Brna) dlouhodobě avizují. A je tam teď nově opět uspořádání 2+2. To snad odložili taky na neurčito? Kývalka – Holubice snad bylo plánováno na 3+3 už teď někdy.

1975

U té 23 už to mělo být ve II.instanci, u Rataje, který měl rozhodout do konce února. Neví někdo, jestli se rozhoupal?

S. Kaisler

Slovní spojení „nečekané zpoždění“ u jakékoliv dopravní zakázky v ČR by se pomalu mělo nahradit „očekávané zpoždění“ :-).

Vojtaur

ty vole, nez oni konecne doopravi ten zbytek tak nakonec zacnou zase opravovat ty useky co udelali jako prvni protoze uz budou stary. Never ending story 😀

Jen tak

Coz je ale vcelku ok… o silnice a dalnice bychom se meli starat prubezne, ne jednou za pul stoleti, kdyz uz se rozpada.

Vojtaur

Tak jasne ze by to nemeli nechat rozpadnout jako to drive bylo zvykem, ale stejne – na zacatku ta predstava ze to opravi a pak se na ni bude dat nekolik let jezdit bez omezeni vypadala super. Takhle tu dalnici ale budou fakt opravovat prubezne, vzdycky jeden kousek a po nem zase dalsi.

Matoo

Jenže tak to přesně má vypadat, pokud se opravy nechají „uležet“ pak se musí opravovat více úseků najednou, přesně jak to vidíme teď na D1.