Místo motoráků elektrické jednotky. Na trati z Brna do Střelic začaly jezdit RegioPantery

RegioPanter (640.006) mířící do Brna jako vlak Os 11911 v zastávce Ostopovice. Autor: ČD/Filip NovotnýRegioPanter (640.006) mířící do Brna jako vlak Os 11911 v zastávce Ostopovice. Autor: ČD/Filip Novotný

Aktuálně na lince jezdí dva RegioPantery.

České dráhy začaly dnes na linku S4 z Brna do Střelic nasazovat elektrické jednotky RegioPanter. Klimatizované elektrické jednotky nahradily starší motorové vlaky. Trať prošla v uplynulých letech elektrizací, aktuálně se pracuje i na navazujícím úseku až do Zastávky u Brna. Kvůli stavbě je ode dneška ze Střelic do Zastávky vyloučen na sedm a půl měsíce provoz.

„Došlo tak k podstatnému zvýšení komfortu, zavedení nových služeb a zjednodušení cestování pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace (nevidomí, osoby na vozíku, senioři, děti atp.). Díky vyšší akceleraci elektrických vlaků se zlepší dopravní obslužnost. Spoje nyní obsluhují více zastávek než motorové soupravy, a to při téměř shodné jízdní době v tomto desetikilometrovém úseku,“ uvedly dnes České dráhy.

Aktuálně na lince jezdí dva RegioPantery, po dokončení elektrizace až do Zastávky u Brna se jejich počet zvýší na čtyři. Další jednotka bude sloužit jako záložní.

Tagy Brno - Střelice České dráhy Jihomoravský kraj
109 komentářů