Místo moderních push-pullů Regionovy. České dráhy reší dočasné odstavení dvou jednotek Škoda 13Ev
Regionovy ve stanici Ostrava střed. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý
Odstavené push-pully by se měly začít vracet do provozu ke konci května.
Nebylo by lepší půjčit spíš syslograf s brejlovcem (na Beroun místo toho můžou třeba tornáda :=) ) ?
Sysel v Bohumíně nedávno byl a reálně se uvažovalo, že by na 323 jezdil spolu s vozy AB a Bdtee276. Nakonec z toho sešlo, nejspíš kvůli absenci nízkopodlažnosti.
Přesně tak
Jeden Btmo patrák v soupravě by nebyl nízkopodlažní ?
Jak dlouho už PushPull jezdí? Rok? Dva? A stále to vlastně nejezdí?
tak to vždycky bylo..co bylo nové,na tom se vychytávaly mouchy a zaskakovaly starší vozidla..nic nového
Koupíte si auto, na kterém se budou rok-dva (nikdo neví) vychytávat mouchy a Vy budete muset jezdit na kole? To by Vám mistře manželka dala…. Platí se za finální výrobek, je li to šmejd, existuje jasně daná záruka a vrácení. Jsme v Evropě (ale dle myšlení lidí asi jen geograficky).
Při vrácení auta nebudete jezdit na kole, nebo nevyužijete vlak či autobus? Budete mít stejné záložní? Jako ne, že by to bylo příjemné, ale…
Zcela souhlasím. Jsme v Evropě, ale bafuňáři na dráze (od GŘ ČD až po MD) to ještě stále odmítají akceptovat. Dokud budou soudruzi na GŘ se slzou v oku vzpomínat, jak to bylo „krásné“ když jsme všichni byli jedna rodina (myšleno ČD a SŽ byly ČSD), potud se nikam nepohneme. GŘ nemá koule na to, aby šláplo na krk komukoliv (možná vyjma vlastních zaměstnanců z řad provozu). GŘ není schopno šlápnout na krk SŽ aby byla zainteresovaná na řešení výluk a slepě akceptuje veškeré nesmyslné výluky SŽ. A nechá si dělat na hlavu, když SŽ alibisticky oznamuje že „zpoždění vlaku… Číst vice »
A ještě, pro Vaší informaci (nebyl li Váš text brán jako vtip). Kousek za západní hranicí je dost výrobců, kteří toto umí, bez vychytávání much, ale jsou zde neustále ignorováni…. Pak je pro cestující (pro které se to celé dělá a kteří to vše platí ať cestují, či necestují ) přistavováno díky „motivovanému“ úředníkovi toto. A je to tu neustále dokola, už 35 let….úředník, placený Vámi s provařeným obličejem na bilboardu rozhodne, přijme prebendu a my všichni trpíme. A ještě jsou tu tací, co to omlouvají a „plusují“.
U nás jezdí vozy od Siemensu nebo pesy tak nekecej
Tobě (tykáme li si) už tady dole někdo něco napsal. Tak se ty blázne raději neozývej a v klidu si mlůžeš léčit komplexy mezi tvojím depem a ostatními….
Poslední 4 dny jezdí dokonce jen 2 jednotky naraz
Důvod?
A to si redakce všimla brzo že jezdí Reginy za push pull..po měsíci
Ty regíny takto jezdí snad už třetí měsíc. Pro místní opravdu žádná novinka.
Není až tak problém samotný push pull, ale technický stav jejich hybné síly, tzn.lokomotiv ř.750.7…..tem moc nevyhovuje režim 24hod/7dní v týdnu a na některých motorech už je to znát.
Za mě je motorová lokomotiva pro potřeby příměstské regionální dopravy naprosto nevyhovující hnací vozidlo, zejména když jezdí s push pullem, který je potřeba neustále dobíjet, klimatizovat nebo topit.Tudíž motor furt jede.
Původní 750/753 taky dobíjely vozy a topily a jezdily s dvojitými patry a služebnim vozem až do Kojetína.. 750.7 jezdí jen do Frýdlantu a má větší výkon než 750.
No a? 750.7 je jina lokomotiva, s jinyným motorem než původní 750, 753 a 754….to je zásadní rozdíl. Je to úplně jiný typ lokomotivy. Push pull se musi topit i pres noc v topné sezoně a mimo topnou sezonu zas klimatizovat. Tím nabíhají motoru tzv. Motohodiny limitující jeho životnost. Staré soupravy se netopily v době odstaveni nebo mimo topnou sezonu atp. Kdyz o tom vite prd, tak se příště zeptejte, jaký je v tom rozdíl, než začnete sázet své šoto moudra a argumenty, kterými odkrýváte svou neznalost celé problematiky. A výkon motoru opravdu nemá vliv na schopnost nebo neschopnost lokomotivy,… Číst vice »
A chytrák z Bohumína..tam co si myslíte že umíte jezdit a dílna tam taky stojí za kulové. Jasně že vím že to jezdí do valmezu odstavovat.ze nejsou ve Frýdku stojany má řvát ČD po SZ, ne zbytečně pálit naftu..
Naučte se počítat od nuly.Chytráka děláte vy, já jsem Vám to jen vysvětlil.Bohužel nesnesete kritiku, tak hned prskáte všude kolem, nicméně začátek výpočtu začíná u Vás, jelikož kdybyste všechno věděl tak, jak zde tvrdíte, tak nenapíšete takovou hloupost v reakci na můj první příspěvek.
Všechno víte, bohužel,úplně špatně.😁😁😁😁.Problematiku topných stojanů Vám také rád vysvětlím. Jak říkám, klidně se přijďte ukázat zítra.
A propos, že jezdím v Bohumíně jste zjistil prosím kde?
Chytráka děláte vy
Proc prosím?
Tak celou noc není 750.7 nastartována.. nemusí topit.. proč jezdí soupravy do valmezu ze srandy že? Výkon motoru je asi sranda.. catr točí výši otáčky. Stojany ? Když SZ čeká na elektrifikaci ..spíše ji brzdí.
Opet nemáte pravdu.vůbec nemáte představu o obězích, kolik souprav kde stojí, kolik se jich předtápí z lokomotivy apod. Do Valmezu jezdíme od dubna, do té doby jsme předtápěli podle vas ty soupravy jak?lokomotivama…..chytraku.
Když ve Frýdku nejsou stojany do valmezu se jezdí pro srandu králíkům. A 842 tam neběží na jeden motor v noci .. jo Bohumín to je elitní depo.
Debata s Vami je duševně toxická.Ani po dvou dnech jste nepochpil, proč jezdí místo push pullu klasiky a regionovy. Tudíž se s Vámi loučím.Zas někdy napište, pobavil jste nejen me, ale i mé kolegy.Zřejme trpíte nějakými komplexy,které si léčíte neustálým odmlouváním a shazováním relevantních příspěvků dopisovatelů, kteřî znají problematiku.Žřejme jste chtěl být strojvedoucí, ale krz výše uvedené okolnosti Vás nepřijali. Tak se z Vás stal jen takový chudák co vykřikuje schovaný za počítačem.Pokud se Vám nelibí, že redakce píše o problematice na trati 323 až ted, můžete kontaktovat redakci přímo.Nebo je upozornit a ne je shazovat po vydání člànku.Nashledanou.
A furt nechápu co řešíte kolem výkonu motoru a jeho otáčkách neustále…..s čím to souvisí jako nebo co to ovlivnuje…..řekněte mi, víte jaká je životnost motoru catterpilar?vîte kolik motohodin?víte kolik mají ty motory aktuálně natočených motohodin?víte proč se jezdí do valašského meziříčí?víte kolik souprav bylo v noci odstavených ve frÿdku místku a jak jsme je topili?proto říkám, že tímto systémem mají lokomotivy natoçených spoustu motohodin, dochàzí k závadám na motorech a tudíz nejsou k push pullum lokomotivy.vy furt melete pate pres devate, rozumite tomu jak osel velînu na Temelínu a furt se tady snazíte být důlezity.
Jsem laik, omlouvám se tedy za hloupý dotaz. Proč se musí vytápět při odstavení?
vždycky se to jen temperovalo..když to vystydlo,většinou to vyteklo propojkama
Lokomotivy v mrazech se dají připojit k externímu napájeni na káblu a temperují se.push pully musí být připojeny na 3000V a musí se topit nebo aktivne odstavit.tam kde nejsou předtápěcí stojany holt musí hrčet mašina a topit.tím dochází k velkému nárústu motohodin a tím pádem i ke zvýšení opotřebení motorů catterpilar
Topí se to proto, aby nezamrzlo vodní hospodářství a fekální jímky.
No, řekl bych že už tak dva měsíce nemrzlo??
No nemrzlo.vsak pri odstaveni stopujeme.ale masiny jaksi nejezdi jen ty dva mesice, ale pres dva roky s puskama a pulkama.
Celkem větši problém než regiošuk je Bdtn, kde ve Vratimově do toho dostat kolo chce fakt kus chlapa.
Bdtn ..je furt lepší než uskakana Regina.
Nevím jak moc je informace o jednotce push-pull pravdivá, ale včera v Kunčicích 20:23 čekala na příjezd spoje od Havířova.
Mohla by 742 tahat Tornádo a napájet dveře žlutýma hadicema?
Mohla.
Tak nebrečte, mohlo by být i hůr.
Ještě to sem pište a někdo to fakt udělá 😆
742 ČD nemá.
Může si, v případě akutní potřeby, půjčit od dcery.
složitá záležitost
Odkdy?
Musím potvrdit, jaká tragédie opět jezdí na této trase. Ve středu cesta z Ostravy do Beskyd, tam tři napraskane regionovy až po střechu a zpátky cesta Bdt, kde bylo vedro k padnutí. 5minut nabráno jen za prostoje ve stanicích, než vlakvedoucí zavřela všechny dveře. Hlavně si od našeho kraje přečteme, jak nám tedy jezdí moderní soupravy…
Bdt má otevíratelná Okna..problém se zvednout.
A to je takovej problém u lidí vytáhnout ruce z kapsy vzít za kliku a ty dveře zavřít?chudák vlakvedoucí ta se musela nabehat 😀
Jenže vlaková četa za řádné uzavření dveří je plně zodpovědná.
průměrného cestujícího nenapadne, že ty dveře zavřít smí.
Rozhodně, a že tím naopak něco nepokazí! To by tam museli dát vhodný nápis…
A to ne vždy jezdí 3, dneska 2 a na zítra je psáno taky jenom dvě. Pokud se to nezmění.
http://sledovani.55p.cz/bohumin_710_2024/
Specialista externí komunikace. To snad vymyslel nějaký marketingový expert moderní doby…
Ne, to vymyslel nějaký podržtaška z HR, který potřeboval vykázat činnost. Donedávna byli všichni manažeři, i uklízečka mohla být manažer čistoty. Ale pak se objevila móda specialistů, tak se začaly přejmenovávat pozice na specialisty.
Proto jsem to měl v pracovní smlouvě před 25 lety…
takových všelijakých specialistů tam sedí…
Ne, tak se jmenujou běžné pozice v korporacích. Specialista, vyšší pozice je manažer.
Lepší specialista externí komunikace než externí specialista komunikace. Ani tomu bych se už u SŽ nedivil.
ÖBB mezitím kupují další jednotky CityJet.
Nebylo by lepší vysr..kašlat se na nějaké šunty od Škody a koupit pořádné a praxí vyzkoušené železo?
Bylo, ale od Siemensu nedostanete šmééé…. 🙂
Umíte číst mezi řádky 🙂
Bylo, ale to se u nás (ze spousty důvodů-čistě vymyšlených a „zaplacených“) nikdy nestane!!! Království za RegioNovy a 810-8xx. Zastanou prakticky vše….. (a dokonce jezdí autonomně..). Ne, beze srandy, co by ta slavná ČD bez těchto „autobusů na kolejích“ , vozů B249 dělala….. Hlavně, že testuje stále nové a dražší s dražší nedodělky a paskvily od Škodawerke…. Ale důvod známe, že. Vlastně je v této zemi stále stejný…jak je něco rozhodované úředníky, podléhá to stále stejným a známým „tlakům“. Tak vzhůru k volbám (nic ve zlém, vlastně je to jedno…)
V autonómne idúcej RegioNove by som cestovať nechel. A vôbec, v akejkoľvek reinkarnácii šukafonu by som rozhodne cestovať nechcel.
Náhodou, ten pocit, když ty jednonápravové podvozky kmitají a silou vůle udržují Reginu na trati při rychlosti 100 km/h , tak to by byl adrenalin 😆
Tak začni chodit pěšky uděláš líp aspoň bude v Regionove místo pro mne😀
Pěšky nepůjde. Pojede Mravcem.
Pôjdem autom, ak bude železničnou alternatívou šukafon.
co by nahradilo autobusy na kolejích? no přece autobusy na silnici…. a v mnoha případech by to mělo i smysl, jezdilo by to častěji, zastavovalo by to i ve vesnici a lidi by s tím začali i jezdit. Tady u nás na jihu jsou koleje fajn akorát tak nějak kličkují mezi obcemi poměrně promyšleně. Ještě by jim tam jezdili lidi.
Tak jasně, ale chyběl by tam ten styk kolo-kolejnice… jako je hezké že se tu „dočasně“ tahá relativně moderní push-pull dieslovou loko vyrobenou před 50ti lety (mezitím dvakrát rekonstruovanou, naposledy před 13ti lety), ale někdy už ty sliby o „zelené“ budoucnosti musí skončit, buďto skočit nebo to vzdát…
Asi by to šlo kdekoliv jinde než v MSK…
V Libereckém to šlo s „cizáckým vlakem“ již před mnoha léty.
Vykašlat se na myšlenky národního socialismu, jinak se Šsokovna nenaučí vyrábět kvalitní vlaky a bude to patlat jak v TAZ, Trnavských automobilových závodech: Dvanáctsettroska nejela, žrala, netopila, přehřívala se a navíc byla čtyřstopá, zatáčky potřeba lovit.
Pardon, překlep: Šsokovna má být Škodovka.
V okamžiku, kdy máte v turnuse 5 souprav z 5, by vám ani CityJet nepomohl. Tady není primární problém ve Škodovce, ale v nesmyslné koncepci provozu.
No a když kromě vcelku běžných smůl máte též běžné dětské nemoci a běžnou údržbu, tak vám to dohromady dá vypravitelnost 40%, čímž se asi Škoda moc nechlubí…
Kolik problémů prosím (mimo nehod způsobených primitivy na silnici, kteří neumějí ani přejet přejezd) nadělaly prosím Flirty (také bez zálohy) LEO Expresu? Prý koncepce provozu, jak květnatě se dá popsat šmejd od Škody, dejte se na básničky….
CityJet by na neelektrifikované trati daleko nedojel
Jsi chytrý chlapec. Posílám ti cukrátko.
Z článku jsem pochopil, že dva push-puly jsou z důvodu kombinace „mimořádných událostí a běžných krátkodobých poruch“ mimo provoz.
Formulace, že to vytvořilo „provozní tlak na zajištění kapacity“ je sice kouzelná, všeobjímající, ale také nicneříkající.
Kdopak je autor této perly? Autor textu sám, nebo pouze převzal floskuli specialisty externí komunikace ČD?
Neříká to nic o konkrétních příčinách odstavení těch souprav.
Pravda se neříká…prostě tristní stav lidskéjo myšlení při dodržovánií siln.zákona a testování nedodělků a paskvilů od Škody na cestujících…klasika né.
Tak přece neřekne, že dvě soupravy jsou momentálně neschopné provozu a ani v kopřivách nic použitelného není. To zní moc přímočaře a někdo to potřeboval zdůvodnit líp. Mně ta kostrbatá formulace třískla do očí úplně stejně a věřím, že je nás mnohem víc.
Momentálně 3
Tak žejo, ale „jen“ dvě z nich jsou mimo celý měsíc, ta třetí je něco „na pár dní“ o tom nestojí za to mluvit že… a z těch druhých dvou je „jen“ jedna vinou Škody… takže v podstatě všechno je krásně růžové 🙁
Odstaveny jsou dokonce 3 naraz ne jen 2
Z velkého očekávání opět zklamání. Zrovna tahle trať měla být priorita. Vše jako by mělo být podřízeno jen wi-fi a zasuvkam na dobíjení. 🙂 Kraje by to měly už zabalit. Je to o ničem a lépe se nežije.
Kraje to mají zabalit, protože Správa nezvládá postavit troleje a Škodovka vyrobit kvalitní soupravu.
Příčinná souvislost mezi existencí kraje a těmito problémy je kde?
14 koncepcí, 14 soutěží, nesmyslné hranice obslužnosti mezi kraji , je toho hodně, určitě vás taky něco napadne.
Tyhle nesmyslné jednotky, vlastně prototypy, jsou dítětem kraje, hlavně Unucky, který má nejspíš vedlejšák jako obchodní zástupce ČD a Škody zároveň.
Ano podpis….jednoznačně řečeno….
V podstatě jste vystihl jádro pudla. Správa je stát a kraje ji omezují svými krajskými prioritami.
Připomeňme si třeba jen žhavou aktualitu v Ústeckém kraji – Kozinu. Pouze příklad.
Dále třeba trať Lužná – trojkrají – Žatec . Nesmyslné a nekoncepční vlakokilometry Kralovice, a zmíněná Lužná – Žatec. V podstatě odnikud nikam.
Ve své podstatě se spojkou u Málkova nejrychlejší, teoreticky, spojení Praha – Vary.
Napadlo by vás před 20 lety jezdit do Varů přes Ústí? Asi ne že?
Před 20 lety ne ale před 40 a více ano. Existovalo spojení KV které jezdilo pres Usti, jezdily to maďarské Ganzy (před tím Hungarie) až Masrycky pokračovaly až do Brna. Samozřejmě i zpět.
Ne že Škodovka nezvládá vyrobit kvalitní soupravu, ale že kraj nezvládá vysoutěžit kvalitní soupravu, nebo tu nekvalitní hodit výrobci na hlavu.
Chyba škodovky je že soupravy stojí po MU? Tak vy jste mimo
005 vykolejila z důvodu chyb personalu, jen se to cele ututlalo
Takže ano tato MU je jen a pouze vina ČD
Máte k tomu případu vykolejení nějaký odkaz?
Já jsem na internetu nic nenašel.
Ano zabalit..za hranicemi jezdí vysoce spolehlivé a vyzkoušené soupravy, zde je nikdo „nechce“ vysoutěžit, že? Prostě koncept, kdy rozhoduje úředník (zde buď hloupý, či k hlouposti motivovaný) je zde vidět na každém kroku. Také je tu vidět, mentalita a priority českého národa (prachy, zlodějina, blahobyt a užívání bez práce…nikdo za nic neručí, ruka ruku myje…). Proč se rozčilovat 😂😂😂
Jen na okraj, v civilizované cizině také nejsou všude troleje (ono to také něco stojí a né všude jsou podmínky k napájení, zvlášť né systémem 25kV) a vlaky tam úspěšně jezdí a ještě, kde máte jistotu (jistě je to Škodou dobře zaplacené) že by pod tou trolejí nejezdil tento paskvil jen tažený navíc pershingem na 140 km/h. Tady předsi šlo o testování tohoto paskvilu. Takže SŽ asi nevinně….
Ja by som model objednávania krajmi úplne nerušil. Problém centralizovaného riešenia (tj. všetko objednáva ministerstvo) je zasa ten, že: 1.) Ministerstvo nemá šancu rozumne vedieť kde, v akom objeme objednávať dopravu. Na koridoroch a pár významnejších tratiach určite. Na vedľajších tratiach a lokálach bez šance – tratí je príliš veľa. Tak vznikajú potom linky kde sa vozí vzduch alebo naopak je nedostatočná kapacita. 2.) Tvorenie väzieb na MHD/VHD objednávanú krajom sa tažko koriguje – kraj sa musí dohadovať s ministerstvom a to nie vždy výjde. 3.) Tarifné peklo tým aj tak nezmizne a ostane tu. Suma sumárum – treba model… Číst vice »
On je celý problém v tom, že ty kraje jsou prostě moc malé. 14 politických pašalíků a hlavně zničit identitu Moravy, přestože je to v Ústavě.
Identitu Moravy nejvíc ničí kecy o identitě Moravy.
Ona by možná nebylo od věci, aby ministerstvo mělo vysunuté pracoviště v tom kterém kraji, za účelem organizace regionální dopravy. Tarif by byl všude stejný.
Tak přiznejme si, že všude od netrakčních jednotek ustupují ve prospěch standardních elektrických, bateriových či dieslovych jednotek. Ale moravsko-slezský kraj si jede zvláštní styl.
Vážený pane Marceli, vaše fňukání lze utřít jednou větou, (jak spocené okno): – „Co jste si ve vašem kraji a krajském městě zvolili, to tam máte.“ Žádný jiný kraj, neperlí různými progresivistickými výstřelky tak intenzivně, jako zrovna ten váš, vodíkovými koly, za pouhých 200 tis. Kč za kus, počínaje, nutností taky mít pušpul a „EMU s baterií“ konče. Kromě DB, která vypustila testovací balónek (a má na dlouhá léta jasno) a vašeho kraje už nikdo jiný (dokonce ani Praha), tuto potřebu neměl. To, že vaši specialisté z kraje i krajského města (viz DPO) jdou na ruku jedinému správnému výrobci, není… Číst vice »
Problem v MSK je ten, ze at dopadnou volby jakkoli, vzdycky na tech klicovych mistech (kodis, dpo + nevolene pozice kraje a mesta) zustanou elitni odbornici na dopravu, ktere svet nevidel, ba dokonce cela galaxie ani cely vesmir. Protoze „nikdo to nevymysli lip“ dle vlastnich slov jednoho z techto nejpokornejsich odborniku, ktery zde pusobi uz radu let bez ohledu na volby…
Vysledky vidime vsichni – kdo jen trochu muze, jede radeji autem, protoze to neni jen VHD, ale i cyklostezky a komunikace vubec. Uz i ty semafory v ostrave, mam pocit, ze programuje nejaky student pomocne skoly z bangladese…
Napsal jste to dobře, tady je prostě Unuckovo.
Obávám se že asijské státy mají proudy křižovatek řešeny za pomoci teorie chaosu, která v tom hustém provozu nastolí větší pořádek než ty semafory laděné na přání městských politiků.
V MSK je problém, že ať volby dopadnou jakkoli, do dopravy pak stejně mluví „pan“ Unucka, který je zřejmě velmi úzce navázaný na ČD i Škodu.
Já nejsem z MSK, ale to je jedno. 🙂
…ale vypadá to tak. 🙂
Push-pully na této trati měly být hlavně předvolebním „tahákem“ 2020 té bandy Spolu. Bilbordy ODS+TOP+KDU s P-P visely na nádražích. Unucka (ODS) kandidoval na hejtmana MSK a sliboval …….. Pak přišlo roční zpoždění dodávek, bezhlavé nasazení nazvané „roční zkušební provoz“, navíc s „novým provozním konceptem“ (s 5 min. obraty ve Frýdlantě a minutovými pobyty ve F-M) diletantů z KODISu, zprasený jízdní řád s novými přestupy a rozpadlými přípoji, měsíční odstavení kvůli jízdám s otevřenými dveřmi a následné problémy s komunikací s 750.7…….Nehoda na přejezdu v Lískovci a vykolejení v Bohumíně pak tuto tragikomedii pouze umocnily. Předpokládám, že obdobná „překvapení“ budou… Číst vice »
I když je Unucka z ODS, tak v kraji už dost dlouho vládne koalice s ANO, máte to trochu popletené.
Popletené to máte vy. Vládnout může kdo chce, ale Unucka (ODS) byl v MSK 2016 -2020 náměstkem hejtmana pro dopravu s jistou odpovědností a tedy i právem rozhodovacím, bohužel.
Je to o lidech, ne o krajích. I když i ty by mohly být poslučované do NUTS 2. Jenže ubylo by koryt…
A dožijeme se té elektrifikace do Frýdlantu?
Ne
Jo dožijeme, akorát to nebude trať 323, ale bude to dálnice D56, nebude to realizovat SŽ, ale ŘSD, a nebude to trakční vedení nad kolejemi, ale indukční nabíjení z vozovky.
Je to částečně na kraji.. mohly se koupit regisharky v třívozové variantě by to krásné odjezdily valmez – Ostrava ..a nic by se nedělilo ve Frýdlantu.. další průser je SZ která má čas na modernizaci a elektrifikaci tratě … Prostě nic tady nefunguje a jezdí tady popelnice r. 814.
Tak myšlenka je taková, že až to SŽ jednou zadrátuje, tak se nebudou muset shánět nové EMJ a řešit co s „nepotřebnými“
3vozovými Sharky, ale jen se vymění loko.
Použily by se jinde
Za 10 let, když už bude víceméně všechno nějak modernizované?
Kdyby to drátování mělo proběhnout příští rok, tak ok, ale …
To jsem zvědavý jak bude za 10 let vozový park MSK modernizovaný, například co bude jezdit na této trati do Valmezu. Ty DMU se nemusely ani pořizovat jako nové, stačí se podívat do sousedních krajů. Už to mohlo 3 roky jezdit, bez přestupu na Valmez i na Ostravici… no tak nic. Máme v depu pushpull který Škodovka nevyvíjela kvůli DB zbytečně.
Elefanty nemaji doteď ani zasuvky a asi mít dlouho nebudou
Mají v 1. třídě
No ale to je hrozné! To určitě 2-3 lidi odradí od jízdy VHD… kdežto nefunkční push-pull nahrazený Regínou odradí rovnou 20-30…
Než budou dráty, tak nejspíš budou ty slavné jednotky ve šrotu.
Jednou….😃
Tipuju to na vysloužilé Peršany po Jančurovi 🤣😂😂
Jen jestli ty loko do té doby, po technické stránce, to vydrží.
No ale to je irelevantní k současnému nákupu push-pullů, ty už tou dobou budou mít životnost za sebou!
Hele,tam to patří Škodoffce,ta to řídí a organizuje, takže žádné maliny,teda Sharky. To by tak hrálo,aby dotace vysosal někdo jiný. Pěkně namazat zásadní modernizací vlakové dopravy,zabalit do ekologie,převázat pracovními příležitostmi v regionu,a to by bylo. Že v reálu to je úplně na …..? Koho to zajímá,je vysosáno. A teď se chystá druhé kolo,nikdy žádným výběrovým řízením neprošlé BEMU, když se ten MSK tak osvědčil coby kasička a výzkumný ústav kolejových vozidel. A cestující? Nezájem.
Hlavní bordel je sz
Je zbytečné v tomto bordelu se snažit identifikovat na cílovém fotu vítěze…
Bylo nebylo… nějaký všeználek z MSK vymyslel kosočtvercovinu v podobě nějakých puschpooolu- čti bazénu na prachy a teď sklízí plody své práce.
Nezlobte se na mě, kdyby ta ředina jela jeden den, ale do konce května???
Do toho Bemu a je ze mě Emu….
Bude třeba panu Unuckovi připomenout něco o ojetých šrotech z Německa… U těch se ale díky věku počítá s nějakými poruchami, ale u takového High Tech výrobku kdo by to byl tušil.
To víte, tady je Unuckovo.
Nechcu se zastavat Unucky, je nekompetentni, o tom zadna, spis mam pocit, ze hraje politickou loutku nekomu vlivnejsimu, protoze spatna, nelogicka a „smrdici“ rozhodnuti delal MSK uz i pred jeho nastupem.
Kdepak je ta avizovaná klima a 1. třída ? Jako čiré zoufalství se pak jeví i nasazování klasik Bdt na vlaky s v JŘ i aplikaci Můj vlak avizovanou bezbariérovostí ! Matky s kočárky a invalidi se mohou radostí utlouct !
To vše je výsledkem dlouhodobého naprosto diletantského přístupu vedení MSK k železniční dopravě. Pořídit 5 nedělitelných push-pullů bez zálohy, náhradou za 5 čtyřvozových souprav s dostatečnou zálohou vozů může jen idiot jako je Unucka nebo Podstawka. (Ne)nasazování (ne)poruchových 750.7 je pak další kapitolou této tragikomedie.
A ještě to soupravové zajíždění 2×25 km na noc pod dráty do Val. Meziříčí……….
Je to bordel..celého SZ a kraje. Přesně zbytečně pálení nafty a když už to jede do a z valmezu tak to může jezdit jako vlak.
Že by těch až 300 lidí povinně přestupovalo v Kunčicích, protože tam začíná trolej? Co by asi tak nastalo…
Soupravove se jezdí z Frýdku do valmezu odstavovat push pully.
Je to trochu jinak, jedná jezdí z Frenštátu do Frýdku, a dvě z Frenštátu do Valmezu.
Ráno soupravověz Frýdku do Frýdlantu, a ty dvě do Frenštátu.
Dále jako vlak.
750,7 nejsou úplně stravěné na celodenní provoz, obzvláště když to ještě celou noc jelo a dobíjelo PP.
Teď se začínají blížit k hranici 40 tisíc motohodin, a co dále? Nový motor milion, dolarů, nebo budeme jezdit i přes tuto hranici? Nevím jak je smlouva s majitelem těchto strojů, ale dovolí to? ( Modernizaci finančně zaštítila společnost Impuls-Leasing-Austria, jež odkoupila stroje určené k přestavbě. Dráhy se následně zavázaly modernizované stroje postupně pomocí zpětného leasingu splatit, zdroj Wikipedia)
Ano, 750.7 jsou jen „modernizované“ šroty a na celonoční temperování P-P ve F-M opravdu nejsou stavěné Náhradou po elektrizaci mají být „esa“ – taky už budou po morální smrti. Nových pět e-lok ? A krajská novinka – 19 BEMU á 152 mil. k tomu „zatím“ 3 nabíječky á 80 mil = 3128 mil. Kč. Za to by bylo 26 EMU. (bylo slyšet i o 26 BEMU za 4 mld) A potom ještě Unuckovo vodíkové údolí….. Pozn.: Elektrizace a dvoukolejka (s reko 4 stanic a 2 nových) Ova – Frenštát v osmdesátkách cca za 2 mld……. Elektrizace a dvoukolejka Ova –… Číst vice »
To bylo u ČD Cargo
Zna někdo důvod proč je jednotka 005 už 10 měsíců mimo provoz? Žádná nehoda ji nepotkala
Vykolejila
Push-pull 005 je už v „provozu“, jinak řečeno je jen otázkou času než zase na něco zdechne, viz to že 3x po sobě po složení nevyjel na oběh jak měl…
Zajímavé je že ČD sem tahají pardubické regionovy, přitom v pardubickým kraji jezdí žluté …
Nwm jestli je to pravda ale msk si údajně vyžaduje pokud možno vozidla s WiFi apod… Takže tam jezdí pardubické které mají tuším WiFi
A v pardubicih tedy jezdí bez Wi-Fi? V tech žlutých?
Lepší než spoje odříct.
To každopádně.
Jen nevím, co by se stalo, kdyby ty Regionovy nasadil jako náhradu soukromník, byť z důvodů zaviněných třetí stranou, nikoliv provozovatelem ani výrobcem/servisem.
Ten by nasadil 845, nebo autobus…
Jedna věc je jasná: Hádali by se, proč je Regionova novější (řada 845 vznikla později).
Tak ona je 814 vlastně taková vylepšená 810. Její původní agregát se zkoušel ještě v M131. A buďme upřímní, 810 je oproti 845 přece jen starší. Na druhou stranu chápu, že se to v nouzi snaží vyjezdit alespoň něčím nízkopodlažním.
patra z Budějovic nechtějí, co já vím tak tu jezdí 2 se zálohou tři a je jich tu nepočítaně.
Asi se dostaly na hranici své životnosti…
Moment, a dostaly už se přes tu hranici, kdy životnost začíná?
Zajímavé: “ jednotky řady 814, které jsou kapacitně schopny požadavky na trati pokrýt.“
Takže 2 regionovy o kapacitě 168 sedících bez problémů nahradí Push-Pull o kapacitě 356 sedících. Push-Pull je evidentně vzduchovozič.
V době špičky trojčata regin fakt nestačí…
Lidí už jsou nasráni no tak jezdí málo. Už dávno mohla být trať z valmezu modernizovaná a zadratovana .. ale je to od Frýdlantu tankodrom.. sama výluka a bordel SZ
Sice to nechci moc obhajovat, ale zde by možná i zadrátování tankodromu vyřešilo aspoň polovinu docela vážných problémů… i když, třetinu z nich by vyřešili i jen pitomé předehřívací stojany! 🙁
Mě se líbí jak šotoušci vždycky počítají naftu na litry ale už nevědí že díky smlouvám vyjde nastejno tam nasadit pendolino 🙈a Kraj zaplatí dopravci úplně stejně. Že je u ČD drahá i 810 bylo taky zjištěno. Kraj chtěl push Pully má push Pully a počítá se tam s nějakým časovým horizontem takže to vytíženost spojů po elektrifikaci ještě může zvednout.