Místo látky kůže. Leo Express začal měnit sedačky ve Flirtech
Renovované sedačky ve třídě Economy společnosti Leo Express. Zdroj: Leo Express
Renovace se postupně dočká všech 865 sedaček ve třídě Economy jednotek Stadler Flirt.
Mám rád vůni Tvý kůže,
hřej když můžeš mě hřát.
Dám svý tělo na oltář,
já nechci mít svatozář.….
Ješte by jednotky mohl dualizovat. Jinak se časem daleko už nedostane.
Doufám, že to není kůže z jistého ohroženého zvířete, byla o něm i písnička: Mám rád vůni Tvýkůže, hřej, když můžeš mě hřát.
Kupují předkožky z Izraele…
Dotaz:
Jak se opravuje pěna v opěrce?
Leo Expres svoje vlaky repasuje a modernizuje. Zato České dráhy ne. Na koberci v Pendolinu Českých drah jsou fleky na koberci, které tam jsou od zavedení Pendolina do provozu.
To určitě. A pro tenhle blábol máte celou řadu důkazů, viďte. Třeba fotodokumentaci jednotlivých fleků ze dne 19. června 2003 že.
Nejspíš je myšlen ten koberec ve 2. třídě, který v Pendolinech prvních 10 let provozu vůbec neexistoval. Dali ho tam při modernizaci už rovnou flekatý.
Sorry, ale Pendolina prošla velkým repasem cca 5 let nazpět. Za mě pokud bych chtěl srovnat 2. třídu Pendolina s mírně vylepšenou tramvají jménem Leo Express, tak vždy volím Pendolino. Za mě je to spolu s Comfortjetem, nebo Interjetem suverénně nejlepší vlak na českých kolejích.
Myslíte to stejné Pendolino s malinkatými okénky jak v letadle, či dokonce s výhledem do sloupku mezi okénky, průvodčím, který po vás vyžaduje jízdenku, ačkoliv máte zakoupené a obsazené konkrétní místo, v porovnání v Leo nedostatečným servisem, nebo ono řvoucí a rušivé „ticho“ od klimatizace na sedadle 11 v tichém oddíle? Nebo máme každý jinou cestovatelskou zkušenost? 🙂
Jak můžete pendolino hodnotit podle toho, jestli po vás průvodčí chce jízdenku? To je snad záležitostí toho, jak má dopravce nastavenou kontrolu jízdenek, ale s vlakem to nesouvisí. Vyčítat můžete třeba malá okna (ale zase přehánět a tvrdit, že jsou jak v letadle, potřeba není). Mě osobně se teda mnohem lépe jezdí v Pendolinu než v Leo expressu.
Pouze reaguji na „tramvaj“ – nemyslím, že by byl posměch poukázáním na tramvaj namístě. Jinak s Leo i Pendolinem jezdím rád, každý má prostě něco lepšího a něco horšího a žádný není vyloženě špatný, pokud víte, kam si v nich sednout, aby byla cesta příjemná. Ale co se týče průvodčích, ty kontroly mě fakt vadí – proč bych to takto hodnotit nemohl? Tím spíše, že Pendolino je povinně místenkové stejně jako RJ (na trase Ostrava – Praha) či Leo, do něj cestující bez místenky nastoupit nemůže. Tak proč ČD jízdenky kontrolují? To nedokážou průvodčím pořídit jednoduchou aplikaci, aby své cestující… Číst vice »
Vylepšená tramvaj, tak jasně. Hlavně že u modrých by to byl konstrukcí vlak. Stejně jako u GTW, které modří nazývali tramvají. A jako když utne, totálně se změnila konstrukce vozu.
https://zdopravy.cz/drahy-slibuji-prvni-nove-pendolino-uz-za-par-dni-1260/
modernizace proběhla 2017 a 2018
Kůže to bude těžko, to by se pěkně prohli, spíše tradiční umělá koženka, občas nesmyslně nazývaná ekokůží 😀
Je to pravá kůže…
Z toho udělají takový lehký sado-maso salónek. Ke značce LEO se to docela i hodí.
Toť, a jezdit to bude až po 22. hodině, a předtím bude na pragotronu svítit hvězdička.
Co tak asi byla šotojízda řady 460 ze Střelné až do Chomutova….
Jsem zvědavý, jak to dopadne s dualizací flirtu, které Leoš už vícekrát poptával. Do budoucna se jí nejspíše nevyhne
Snad interiér trochu prokoukne, už začínal vypadat hodně vybydleně.
Neprokoukne. Je to odporný šedý mor.
Kdo chce hezký vzhled, musí do ČD (zatím, než je šedý mor také pohltí).
Na ty plastové kryty sedaček jsem zvědavej, ty původní toho fakt moc nevydržely. Na pohled rozdíl nevidím, ale snad to bude poznat (resp. ve výsledku nebude)
Budou se renovovat i sedačky v business class? Ty už se docela rozpadají, tam je to taky potřeba
Nová economy sedadla vypadají přesně jako stará business sedadla.
V tom klimatizovaném prostoru bohužel kůže na sedadlech jen chladí, aspoň taková je moje zkušenost :/
I mě je koženka nepříjemná na omak, ale z opačného důvodu. V létě, když klimatizace nestíhá, se na ní člověk o dost více potí. Takže za mě krok zpět a důvod více využívat Pendolino.
Mám to stejně, jen většinou v LE nebývá problém, že by klima nestíhala, tam bývají opačné problémy
Právě že v LE mi přijde, že klima fičí vždycky naplno, až je tam chladno. V horku se na to člověk přilepí, ale horko jsem v LE moc nezažil
Moje cestovatelská zkušenost je taková, že se poslední roky Leo v uživatelském komfortu o dost zlepšil. Před mnoha lety to byla taková pojízdná lednička, že jsem si brával do vlaku raději navíc mikinu s kapucí (klima na vnitřních sedadlech nepříjemně studeně foukala kolem uší). Poslední roky už to vychytali (ale dost možná je to tím, že si ve vlaku sedávám jinde), takže paráda, v létě klidně v tričku, kraťasech a sandálech a zima z klimy není. Ale letos jsem už párkrát zažil, při odjezdu z Prahy, kdy je vlak předtím asi dlouho otevřený, že klima vnitřek vychladila až někde u… Číst vice »
O kterou přesně jednotku jde?
480 004-1
Od doby zkoušek ETCS ve Velimi mě pokaždé zajímá, s jakým číslem jednotky jedu, takže také děkuji za info. Mimochodem, dá se někde dopředu zjistit, jaká čísla na kterých spojích právě jedou či pojedou?
https://sledovani.55p.cz/leoexpress_2024/
Nutno ale brát s rezervou, nejde o nic oficiálního a občas tu tabulku pár dní nikdo nevyplňuje.