Místo keřů louka. V Brně opraví trať na Nových sadech, začínají kácením

Podél tramvajové trati budou květiny místo keřů. Pramen: DPMBPodél tramvajové trati budou květiny místo keřů. Pramen: DPMB

V Brně se chystá rekonstrukce tramvajové tratě na Nových sadech v úseku Hybešova – Poříčí. Stavební práce se rozběhnou až

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karel

Dpmb To je ta schůzka se domluvíme a ty jsi mi napsala ze za info ahoj tak co je ta schůzka se domluvíme a ty jsi mi napsala ze za info ahoj tak co je ta schůzka se domluvíme a ty jsi mi napsala ze za info ahoj tak co je ta schůzka se domluvíme a ty jsi mi napsala ze za info ahoj tak co je ta schůzka se domluvíme a ty jsi mi napsala ze za info ahoj tak co je ta schůzka se domluvíme a ty jsi mi napsala ze za info ahoj tak co je ta… Číst vice »

Blázen

Blbost až na jaře!

Radek

Zkušenost z Prahy: kolem silnice nebude kvetoucí louka, ale hnědý pás spálený solí ze zimní údržby. A bude taky nutné intenzivní zavlažování, jinak to v podmínkách globálního oteplování uschne.

Poutnik99

Hybešova – Poříčí? Tak to je zcela matoucí název stavby… Stačí porovnat se zastávkami…

Marek

Doteď ty keře celkem dobře oddělovaly tramvaje od aut. Taky lidi na té ulici nepřecházeli na drouhou stranu mimo přechody. Teď to bude jeden velký bulvár. Nevím, zda je to lepší řešení.

K.S.

Nápad j to dobrý, pak by se mohli pustit do Renenské, která byla sice ve své době dobrý nápad, ale dnes je na ní vidět zub času a poplatnost době. Ať už jsou to třeba úžasné nechodníky u Vsetínské, zvolená dlažba, způsob odvodu vody, nebo keře a ploty kolem tratě, o které se nikdo moc nestará.Těch 10-15 čísel rozbitého betonu mezi estakádou a obrubníkem, je naprosto zbytečných.

Jiří Kocurek

Ten plot je tam proto, aby se lidi necourali po trati. Ono je to tam dost z kopce a ani na rovině šalina nezastaví na třech metrech. Chodník tam samozřejmě je, u fasády domů.

K.S.

Chodník u domů je v pohodě, horší je ten nechodník (podívejte se na panorama), který tam dělá v prostoru nepořádek. Opravdu se na to podívejte, je tam rantl, který by byl lepší, kdyby tam nebyl. Další co je na té zastávce přímo fascinující je jak hrany nelícují, je to plné zbytečných úskoků atd. Opravdu by byl problém kdyby rampa pro kočárky lícovala s hranou nástupiště? Další věc je jestli ten v zásadě nejlevnější plot, zároveň nejméně kvalitní, patří do veřejného prostoru. Chápu že se to někdy použije, že se to stavělo dávno, ale byť to účel plní, tak to dnešku… Číst vice »

Kometa a CD do toho

Já bych počkal,až do dubna ,kdy kometa získá svůj 14.titul a zasadil tam modro bílé kvitka..v barvách komety a národního dopravce.

Vašek

No nevím, keře podle mě lépe sníží prašnost místo louky. Navíc jsou méně údržbové. I když jejich estetická hodnota může být horší. Ale co je vidět na Panoramě, tak jsou tam i nějaké pěkně kvetoucí keře.

Franta Jouda

Na tom si nikdo pak nemůže namastit kapsu, takhle se vypíše výběrko na údržbu této „zahrádky“, seženeš 4 ukrajinky a je to a máš to v kapse 😀

MildaIV

Nejen prašnost, ale i hlučnost.

Jiří Kocurek

Keře sotva nasadíte mezi koleje. Dnes jsou tam betonové zádlažbové panely, trávník je jen na malém kousku.
https://mapio.net/pic/p-15413763/

Vašek

Co to povídáte, o keřích mezi kolejemi se nikdo nebavil. Mezi nimi klidně může být trávník, či kvetoucí louka.
A navíc odkazujete na místo, které se proměna nedotkne (směrem na nádraží mimo popisovanou úpravu). Tady vám dám lepší odkaz, jak to tam teď vypadá:
https://mapy.cz/s/dukojafese

Jiří Kocurek

Ono na té forografii není vidět šalinové koleje od křižovatky Hybešova/Nové Sady, od zastávky Soukenická směrem k Rondu?

K.S.

Na druhou stranu keře na takovémto místě zachytávají nepořádek jako papíry, igelity atd. Navíc ten prach není také bůh ví co. Dále keře tam představují další optickou překážku a nemusí působit zrovna komfortně zejména pokud je to jenom olámané šúní.

Jiří Kocurek

To je pravda, toho bince je v těch keřích fůra. Dá se to také řešit jako je tom od Ronda dál směrem ke Hřbitovu: Zábradlí u kolejí, sem tam přechod.