Místo asfaltu beton. Na Barrandovském mostě se změnila technologie, bude se pracovat i v noci
Oprava Barrandovského mostu (červenec 2022). Pramen: Porr
Speciální beton s výztuží nejen vyrovná mostovku, ale spojením se starým betonem most zpevní a ochrání nosnou konstrukci.
Pěkné, pěkné, jen si tady bohužel zas někdo ze šlamastyky snaží dělat promo. „Použijeme unikátní vysokohodnotný UHPC beton, který se v České republice ještě nikdy nepoužil během rekonstrukce mostu“ přeloženo do řeči lidové znamená, že se prostě během projektové přípravy nezjistilo, že je místy vozovka silná 30 cm (pravděpodobně se historicky do „lavorů“ od průhybu konstrukce vylil asfalt, aby byla rovná vozovka). Po odfrézování se všichni divili, tak se muselo použít toto řešení (obyč beton by v takové šlupičce nezafungoval).
Je fakt možný, aby se železobetonová konstrukce mostovky prohla o 30cm bez destrukce?
Průhyb mostu narůstá plynule, nikoliv bodově. Takže průhybem mostu nevznikne lavor 1 metr v průměru. Po zalití takového lavoru nevznikne 30 cm asfaltu v nedalekém okolí takového lavoru.
Apokud chcete vidět, co ještě všecko vydrží zavěšená mostovka, tak hledejte Tacoma bridge. Ano, bylo to špatně, z chyby se poučili a tak podobné mosty testují v aerodynamickém tunelu. A v očích absolventa vysoké školy života jsou za idioty: Most přece není letadlo.
To mi přijde celkem logický, že se na některé průšvihy původní stavby přijde až poté, co se konstrukce otevře…
A je dobře, že tenhle zvládl tým té rekonstrukce vyřešit rychle, snad kvalitně a bez dopadů na termín dokončení.
Jasně. Takže při reko vypadne ze skříně nějakej zfušovanej normalizační kostlivec, město a dodavatelský firmy se s ním pružně a bez keců popasujou tak, že to nebude mít zřejmě vliv na dýlku uzavírky, a správnej českej pacient si z toho vyvodí, že je to banda nýmandů, když na to nepřišli dřív, a eště si na tom honěj triko.
Jako celek je současná magistrátní koalice bída, ale Scheinherr se zdá být člověkem na svém místě a kupodivu po počátečním odporu k některým jeho „výmyslům“ následně lidé docházejí k poznání, že většina z toho k něčemu je. Bezva 🙏
Vy jste asi clen Praha Sobe, protoze jinak byste neco takoveho nemohl napsat :-))))))
Myslíte? A když je to tedy takový tydyt…tak co provedl špatně a jak to měl provést lépe?
Nebo to myslíte tak, že ho lidi furt nechápou?
Cha, Prahu Sobě bych nevolil ani za milion…už jen ten název, Praha Sobě…nikoli Praha Vám nebo Praha občanům…to o lecčem vypovídá, ne? 🙂
Pražští občané nejsou Praha? Komu „Vám“ by to ještě mělo být?
Až bude Praha Sobě myslet na občany, tak Vaší myšlenku mohu zvážit, ale do té doby je nerelevantní.
ondreji umis jeste i neco jineho nez blbe kecat?
Národ Sobě bylo taky špatně? 😉
To nevím, ale zní to hrozně.
Už vúbec ta úvaha, že by někdo někoho volil za peníze…
To je tak jen říká 🤷🏻♂️
Nechoďte do Národního, z toho blábolu na oponě vám rupne hlava.
🤦🏻♂️
Takže se dá opravovat i v noci? To je zajímavé zjištění.
Pokud to nepřekračuje noční hlukové limity, tak proč ne? Akorát to musí někdo zaplatit.
Nocni hlukove limity to neprekracuje leckde. Presto je to v nasich krajich vec naprosto(!) nevidana. Jedinou vyjimkou jsou nektere vymeny presdalnicnich mostu, ale to je specificka zalezitost.
Aby se pracovalo v noci, museli byste mít tři směny. Takhle budete mít jednu směnu na třech různých místech (časově) za stejný počet pracovníků a asi i peněz. A to se vyplatí i proto, aby jiná firma tu zakázku nevyfoukla.
A když hrozí průšvih, že se něco nestíhá, zavolají se děti země a stavba pozastaví 🙂
Tohle je prece jasne. Stacilo by, kdyby zadavatel postupoval v zajmu obcanu a ne dodavatelu. Jinde to jde dobre.
Ano, jde, kdyz jsou 23.9. – 24.9 volby …
Přesně
Myslíte, že změna technologie opravy je součástí volebního programu?
Přidej se, chybí lidi na 3směnu
Kde kolaps ?
Akorát na tiskovém oddělení ODS…