Ministr Kremlík jmenoval Radka Mátla generálním ředitelem ŘSD

Radek Mátl. Foto: Ředitelství silnic a dálnicRadek Mátl. Foto: Ředitelství silnic a dálnic

Radek Mátl je novým generálním ředitelem Ředitelství silnic a dálnic. Do funkce ho dnes jmenoval ministr dopravy Vladimír Kremlík. Mátl

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
mgr.pavel

Tak schválně, jak dlouho tam vydrží? (jaká je průměrná životnost šéfů ČD, ŘSD či SŽDC pod správou ANOfertu? Dva roky?)

Jiří Kocurek

Do chvíle než bude Strana, či její majitel, potřebovat někam umístit někoho stranicky zasloužilého.

Martin1
1975

Jasně, od Piráta… plné blábolů… Louny, HB, Chrudim, Karviná – mělo se začínat až na konci roku, což je vždy ta varianta, že se oficiálně začne, pak se řeší předávání staveniště a hlavní práce začnou na jaře… Tak to pořád může dopadnout, všechny jsou před koncem výběrka. D3 na Rakousko – na Dvořišti velmi pravděpodobně budeme dříve než Rakušani, protože ti mají větší skluz. Mimochodem, naše EIA na 0312 také čekal na jejich stanovisko k perlorodkám. Aktuálně se staví 262km. Dokončily se opravy D8, D11, D10 u Prahy, D1 za tři týdny. Samozřejmě, mohlo by to jít ještě báječněji. Třeba… Číst vice »

VRT

Koblihu?

2701

Fakta?

VRT

ANO

2701

To bylo hodne k veci… asi moc argumentu nemate, co?

Stepan Dolezal

Rozhodně se nestaví 262 km, to jsou Babišovy PR kecy, je do toho započítána i modernizace D1 + silnice I. třídy.

Pavel

ok, ale snad se shodneme v tom, že aktuální rozestavěnost (ikdyž se omezíme na skutečně nové dálnice) je nejvyšší za dlouhé roky ne-li historicky největší.

Daniel Novák

Ano, a asi se shodneme, že to je podobný „úspěch“ jako být nejchytřejší v pomocné škole.

Andrej

Realita je taká, že ANO má pod palcom dopravu, miestny rozvoj, financie už takmer 6 rokov. Má pod palcom aj značnú časť krajov, donedávna aj všetky veľké mestá. Napriek tomu sa pre urýchlenie výstavby nespravilo nič. Nielen dopravnej, týka sa to aj bytov. Nespravilo sa nič legislatívne (ak nepočítam, že kvôli ANO prepadla u množstve stavieb EIA, čo sa u pár vybraných stavieb hasilo špeciálnym zákonom – ale to nie je urýchlenie, to je nie príliš podarené hasenie vlastnej chyby), akýkoľvek spolok aj naďalej vie roky zdržovať čokoľvek, nespravilo nič exekutívne (úrady pod palcom ANO mnohonásobne prekračujú zákonné lhůty –… Číst vice »

Jiří Kocurek

„Nespravilo sa nič legislatívne“
Jak nic? V roce 2016 byl stevební zákon novelizován dokonce 4x! To proto aby všichni pracovnicí s rozhodovací pramovocí byli stále ve střehu a přesně věděli, jaké znění zákona právě platí. (sarkasmus)

Martin1

Nejde tak náhodou o nějaký sliby, který proklamovali? Všechno věděli, jak to funguje s dopravními stavbami. Neměli holt blábolit. Sklízí bouři, kterou větrem sami zaseli.

2701

Nezastavam se nijak ano, nicmene k tem faktum. Dnes je rozestaveno 262km (vcetne D1 a jednicek). Kdy bylo rozestaveno vice?

Jiří Kocurek

Tak když se údržba∕oprava započítá do novostaveb, tak Jožka postavil nový barák, ikdyž jenom vymaloval zdi.

Martin1

Asi tak.