Ministerstvo zpřístupnilo veřejnosti data z technických prohlídek aut
Stanice technické kontroly. Foto: MDČR
Ministerstvo současně začalo poskytovat více statistik z centrálního registru vozidel.
Ministerstvo současně začalo poskytovat více statistik z centrálního registru vozidel.
Za tento počin chválím. Velice praktické při ověřování toho, jak je na tom kupované ojeté vozidlo s technickým stavem, protože protokoly o TK a ME často nejsou původním majitelem předkládány.
Pro zajímavost jsem dal výpis Osobních aut s elektropohonem a ve výsledku se mezi výrobci objevili např. IVECO, FERRARI, SUZUKI. Zkrátka chyb tam budou mít víc než malé množství:-)
Proč by to měla být chyba? Všechny tyto značky vyrábí minimálně hybridy v kategorii M1
Tak minimálně Ferrari má plug-in hybrid: https://www.ferrari.com/en-US/auto/sf90-stradale
Iveco má 100% elektrickou dodávku: https://www.iveco-dealership.co.uk/daily-electric#row1
A Suzuki má v ČR mild-hybrid https://www.suzuki.cz/auto/technologie/hybrid.aspx, nicméně ve Velké Británii nabízí i plug-in hybrid: https://cars.suzuki.co.uk/hybrid/plug-in-hybrid-electric-vehicles/
To, že je ČR několik roků za vývojem je snad každému jasné, ale to neznamená, že si lidé, kteří mají rozhled, nekoupí nejmodernější modely daných značek.
Teď o vánocích jsem tankoval ve Vrchlabí u Benziny a na nabíječce, tam stála Tesla s norskou SPZ!
Slušnej výkon zajet si na svátky elektromobilem z Norska do Krkonoš.
Pro „Dodávky“ je tam samostatná kategorie, nemá tedy co dělat mezi Os. automobily. A jestli hybridy počítají mezi elektropohon, logicky by je měli počítat i do kategorie benzín/nafta, tedy je to zmatečné. Pro změnu mají nadbytečně dvě kategorie Benzín a Benzín směs.
Benzín směs jsou dvoutaktní motory, kdysi se prodával Special 91 MIX přímo na pumpách. Trabanty, Warťase a tak dál.
A k těm dodávkám: VW Transporter existuje ve varintě s 8 sedadly, nákladový prostor není oddělen od kabiny řidiče.
Našel 🙂 https://www.autokaleidoskop.cz/files/201910/20191031-201736.JPG
ovšem vtipné je že pózující Tráboš je čtyřtaktní 🙂
Oj, tož to jsem se napálil, tak dobře je zase neznám.
Ta maska napoví 🙂 Ale už to byla jen labutí píseň
https://www.auto.cz/trabant-1-1-1988-1991-jak-chtel-byt-trabant-ctyrtaktem-a-nevyslo-mu-to-111688
Přemýšlím, zda si pan Vladimír Wagner vydělá aspoň na Toyotu Prius, ikdyž má přehled na padesát Ferrari.
Spíš se dívím, že to opravdu našlo elektrický traktor. Přesně 1 ks v kategorii T2. A taky elektrický Harley Davidson, ale to mě nepřekvapuje, pákrát jsem ho zahlédl naživo.
Jak se říká statistika je přesný součet nepřesných čísel, 100% statistika neexistuje uvádí se statistická chyba 3%