Ministerstvo schválilo zdvoukolejnění trati Plzeň – Nepomuk a „zadrátování“ Písku

Trať, ilustrační foto. Autor: SŽDCTrať, ilustrační foto. Autor: SŽDC

Správa železniční dopravní cesty dostala od ministerstva dopravy zelenou k modernizaci hlavní železniční tepny v jihozápadních Čechách. Centrální komise ministerstva

4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Chachar Budvar

Zadrátovat Písek město? Kvůli těm 2 vlakům, které kraj zavede a za 14 dnů možná zase zruší? Už to jednou na celý týden zkusili: https://budejovice.idnes.cz/na-jihu-cech-vyjedou-v-breznu-nove-vlakove-spoje-zatim-jen-na-zkousku-1j7-/budejovice-zpravy.aspx?c=A120223_132417_budejovice-zpravy_pp
Házení perel sviním je jakákoli modernizace železnice v kraji, který veřejnou dopravu takovým gigantickýcm způsobem ničí…

železničář v důchodu

No, snad tam na jihu ta současná škůdcovská squadra nevydrží věčně … Já bych těch cca 2 km nových drátů v Písku a priori nezatracoval: lze to postavit relativně levně a tento stát utrácí nesmyslně mnohem větší finanční prostředky za mnohem větší hovadiny. Rychlé přímé vlaky vedené v Písku až do / z města by přitom mohly přilákat i nějakou další frekvenci – neznám sice detailně místní poměry a ani složení frekvence ve „švejcích“, ale myslím, že by ty elektrické vlaky klidně mohly nahradit třeba právě ty „švejky“ v úseku Písek – ČB s tím, že „švejky“ by mohly být… Číst vice »

peter

Od prosince jsou vlaky z Prahy do Mnichova nazývány „zapadni expres“ a ne tak, jako tomu bylo již mnoho let, Franz Kafka, Einstein, Hus? proč není R Mathias Schoenerer atd. Jen vlaky Praha-Linz se nazývají „Jizni expres“? Kdo to vynalezl? hrozné.

Michal

Je dobře, že jste přemýšlivý, ale dotazy píšete pod špatný článek, tento se týká dojivosti krav.