Ministerstvo dopravy potvrdilo, že Havlíček šíří nesmysly o cenách jízdného
Ministr dopravy Karel Havlíček na nádraží v Dobříší. Foto: YouTube
Ministr tvrdil, že autobus z Rožmitálu do Prahy je dražší než vlak.
Ministr tvrdil, že autobus z Rožmitálu do Prahy je dražší než vlak.
Že pan Borecký zkazil ve SK svými názory předvolební kampaň do parlamentu, je jasné.To nějaké počítání cenového slepence nezachrání.
Záleží komu…
Tím že lže rozhodně nic nezkazil. Pouze se odkopal, což je fajn. Tento web mu pomáhá. Inu koho chléb konzumuješ, toho pravdy šiř, to je upgrade novinářské etiky.
A čí chleba konzumujeme? Jestli znáte rozklíčování našich příjmů přes Google Adsense a Sklik, sem s ním, samotné by nás to zajímalo.
Až na výjimky nevěcná politická a emotivní debata. Takže… 1. Středočeský kraj (SK) za svou existenci nikdy neřešil koncepci veřejné ocobní dopravy. Osobní zkušenost z komise Rady kraje ad. 2. Rozhýbat ji, aby vůbec vznikla, inicioval Spolek pro obnovu venkova Středočeského kraje (já) a Ropid (ředitel p. Procházka) na Národní konferenci Venkov 2011 v Sedlčanech a představili její koncepci. Dnešní koncept (IDSK) se tomu blíží, vyjma železniční dopravy a návaznosti autobusové na ní (na „páteř“). 3. SK máje iniciační zákonnou kompetenci jí nikdy nevyužil, např. ke zvýšení plateb z rozpočtového určení daní (RUD) na silniční síť. Proč na ní? 4.… Číst vice »
Jsem rád, za Vaše slova. To by mělo být opravdu řešením a já s tím souhlasím. Řešením není převod dopravy na silnice, ale opačně a pro to se musí vytvořit podmínky a v nákladní dopravě zejména. A k tomu i ty místní tratě mohou bohatě posloužit, ale když není koncepce a není zájem ji řešit, pak nic nemůže fungovat a vzniká paskvil typu rušení dopravy na železnicích v SČk.
A druhej takovej. Napište nám, jak může „nákladní dopravě zejména“ posloužit třeba trať Zadní Trebáň-Lochovice – co tam je za potenciální přepravce, jaké tam jsou objemy jakých komodit a jak jim může dráha pomoci.
A proč tam nejsou? Proč se vytvářejí a povolují na zemědělské půdě, kolem Prahy, Brna, Kladna……kde se pak zamezuje ochlazování a provětrávání města apod.?
Takže vše na něčem závisí a zejména na komplexních znalostech a podle toho musí vypadat řešení. Pokud se podíváte na tuto trať, tak tam najdete plochy, které sloužily nějaké výrobě, měly napojení na železnici a dopravovalo se po ní. No a stačí to jen obnovit a přizpůsobit dnešní době a požadavkům. Např. Hostomice. To je tak složité?
Ten váš spolek je ten co chtěl na trati Praha – Rudná – Beroun postavit znovu všechna skladiště, obnovit všechny koleje ve stanicích. Nebo to byl MAS Karlstejnsko.
Modelové kolejiště IV. epochy v měřítku 1:1…
Další důchodce, který si myslí, že jeho zcela nekompetentní fantasmagorie vycházející z dopravních modelů v jeho dětství jsou receptem na spásu světa…
Koho chcete „vracet“ do vlaků z Dobříše, kterými do Prahy z Dobříše nejezdil nikdo ani za totáče?
Jak můžete říct, že kraj nemá koncepci dopravy, teď po X vlnách integrace v posledních pár letetch a třetina krajského rozpočtu jde na podporu veřejné dopravy?
Jaké kapacitní transverzály neodpovídající přepravní poptávce máte na mysli?
Proč máte potřebu se montovat do věcí, kterým rozumíte jak husa petrželi? Co jste dělal před důchodem, učitele tělocviku?
Jste jak kolovrátek. Proč by se muselo jezdit z Dobříše jen do Prahy?
Proč jen do Prahy? Protože jinam ty koleje nevedou a autobusem jim zrovna vy cestu nedovolíte. A zrovna vy jim budete nutit vlak i pro cestu do Příbrani.
Sorry, ale to jsou z 80% bláboly. Možná byste mohl začít tím, že si vypnete automatické opravy při psaní, těch nesmyslů by pak mohlo být míň: máje, Botecký a další.
Stejně ANO vyhraje a vy milá redakce zDopravy, s tím nic neuděláte.
Jaký to je, když vám někdo lže, maže med kolem pusy a vy si v tom ještě libujete? Ptám se pro kamaráda…
Děláte to v drtivé většině sami denně tam, kde se vám to hodí, stačí se přesvědčit vedle u článku obchvatu obce Ořech.
Je mi to jasný. Od člověka s argumenty „to ví každé malé dítě“, „obecně známý fakt“ a „proč bych vám měl něco dokazovat, dokažte vy opak“ je mi to ale srdečně úplně jedno, zameťte si před vlastním prahem, pane pohádkáři.
To mluvíte sám o sobě?
Pane Redaktore, nemohla by prosím redakce udělat rozbor volebních programu pol. Stran v oblasti dopravy? (Minim zamerne jenom dopravní programy, at se tu neresi Afghánistán).
Zároveň nemyslím nějakou agitku, jen věcnou analýzu. Abychom mohli oddělit zrno od plev…
Předem díky
Chystáme se určitě na to.
To máte bohužel pravdu. A nezbývá než dodat: Dobře nám tak!
Důchodců je příliš mnoho…
Slibované výpalné 5000,-Kč v prosinci skutečně dostali…
No a? Objedná snad ANO dopravu na lokálkách? Ne. Objedná ji ministerstvo dopravy? Ne. Objedná ji Havlíček? Ten už vůbec ne. Ten akorát uzavře diskusi, kterou teď „otevřel“.
Náhodou, my tady pevně doufáme v to, že Ministerstvo Dopravy opravdu objedná rychlíky Čelákovice – Mochov. A to s ododůvodněním, že je potřeba ulehčit centru Prahy od automobilové dopravy generované přímým autobusem Mochov – Černý most (Metro C). Aby byla komedie dotažena až na kost.
největší zloděj po 1989
Pracuji v jisté známé firmě a můj nadřízený je kamarád s Havlíčkem. Teď už vím, co mají společného. Oba převádějí svou vlastní blbost na své podřízené, aniž by jim za to náznakem poděkovali, natož aby to sami kdykoliv uznali. Důležité je hlavně to korýtko. Díky za tenhle článek
Asi ti to vyhovuje, jinak by si šel pracovat jinam…
Nevyhovuje, už na tom pracuji
Nechápu, jak někdo toho odporného prolhaného Havlíčka může volit.
Možná by nám ten superministr mohl také vysvětlit, proč vlak Arrivy je (nejen) na trati přes Příbram mnohem levnější než vlak jeho státních drah.
Nikdo ho dosud nevolil. Nikde nekandidoval. Ministrem dopravy se v době vlády ANO může stát ledackdo. Vzpomenete si ještě na exota jménem Kremlík?
Mohl byste se třeba zajímat o to, proč tomu tak je. Je problém se dostat k opravdu objektivním údajům a je v tom i to, že stát nechrání svého dopravce a nezajišťuje pro něj podmínky k jeho rozumné existenci. Má to své důvody, ale nikdo se tím nezabývá a neřeší to. Ale určitě to není třeba v tom, aby se likvidovali průvodčí, zkracovaly soupravy, omezovaly spoje apod.
A Kefalín, co si představujete pod slovy podmínky k rozumné existenci?
Pan ušatá zejména zapoměl, že firma ČD „už není v majetku ČR“, neboť fakticky tuto firmu už „vlastní“ věřitelé firmy ČD… vzhledem k výši dluhů firmy ČD (přes 40 miliard ke konci loňského roku při tržbách necelých 40 miliard)…
Tím chci říct, že pro firmu ČD je mnohem důležité vyhovět požadavkům svých věřitelů, než tomu co si myslí lidé na Ministerstvu financí (tj. ministerstvo které obvykle má pod palcem rozhodování o firmách v majetku ČR)…
Aha, tady se někdo vrací do 17. století do Anglie, kdy skutečně věřitel vlastnil dlužníka.
Uběhlo skoro 400 let, takže sorry. Dokud ČD splácí (jakože splácí), je vlastníkem někdo jiný než věřitelé.
Nebo.snad chcete tvrdit, že Jančura není vlastníkem Regiojetu?
Kolik korun zaplatila firma ČD jako dividendu svému vlastníkovi? A kolik miliard zaplatila firma ČD na úrocích?
Řekněme za posledních 10 let, ať vyloučíme např. vliv škod způsobených čínským virem…
Stát má na starosti koncepci dopravy a zjištění dopravy a má k tomu i svého dopravce, který třeba např. jen může osobní dopravu dělat bez zisku na rozdíl od soukromých dopravců. Takže musí mít stát schopné lidi, kteří to dokáží a tu dopravu a dopravní firmu dokáží dostat do “ pucu“.
Pan Ušatá je z Brna a nemůže do Ostravy dojet na důchodcovskou režijku, ale stojí ho to dvacet korun v hotovosti – takže vymyslel celospolečenský problém nedostatečného bagrování ČD…
A já celou dobu myslel, že Ušatá je paní. Kdo se v těch genderech má dneska vyznat.
Vždyť je to jedno jestli pan či paní.. Furt je to člověk, jehož/jejíž „svoboda končí tam, kde začíná svoboda druhého“…
Tj. mě spíše zajímá, až „ušatá“ ukončí neustálé „nařizování“, co mají ostatní spoluobčané dělat se svými penězi/se svým časem.
To jsou furt jedni a ti samí fanatici, vesměs líní jak veš, kteří furt řeší „Other People’s Money“
Něco nařizuji? Nebo chci jen to, aby se respektovala fakta a odborné poznatky a podle toho se jednalo? To, že vám nezáleží na dopadech jednotlivých činností, na chování a požadavcích lidí, zda jsou vůbec v souladu s přírodními zákony, možnostmi, v souladu třeba s požadavky na zachování života, zdraví apod.? Kdo to vše bude platit? Jak zajistíte lidem, kteří jsou denně poškozováni třeba silniční dopravou jejich odškodnění, lékařskou péči a co je ještě horšího, co třeba uděláte s nemožností léčby řady onemocnění, které z toho vznikají? Zajímá vás to? Nebo se to bude jen přehlížet a pak se divit, že… Číst vice »
Tak tak, přemýšlím o 69, variantě a nevím, zda je to to správné.
A co mně ještě napíšete zajímavého? Docela se bavím.
Pan Ministr není blbej.
Je jen mylně informován. 🙂 🙂 🙂
Musí to být pro Havlíčka těžké vstřebat, když už i jeho vlastní úřad, který mu tu lež přichystal do podkladů, musí potvrdit, že je to obyčejný lhář. K vystřelení celé situace do naprostého absurdna už jen zbývá, aby lži ministra dopravy odsoudil ministr průmyslu a obchodu a premiér by zpráskaného Havlíčka vyzval k tomu, aby vstával o hodinu dřív.
Beckett, Ionesco, Dürrenmatt i Havel jsou se svými absurdními dramaty oproti ANO žabaři.
Záleží co v praxi znamená Ministerstvo dopravy jako „vlastní úřad“ pana půlministra Havlíčka.
… „Faltýnek pozdravuje“ -:) včetně zbytku prostějovské party jako například Radim Fiala od Okamury https://hlidacipes.org/prima-linka-vlada-prostejov-se-hanacke-rovine-kdysi-rodily-koreny-tandemu-spd-ano/
A jak by vypadala třeba cena vlakem při použití iN 50 nebo IN 100? Co je pak levnější? Ale to by i na R musely jezdit ČD nebo soukromý dopravce uznávat IN karty a ne předražené SJT.
Tarif SJT vychází z tarifu ČD, tak jak může být předražený?
A co teprve s režijkou! To by to bylo úplně zadarmo, co? SJT vychází z tarifu ČD, takže buď jezdí národní dopravce za draho, nebo ten tarif není zase tak předražený. (Zkuste se někdy podívat, kolik stojí kratší trasy a ne jen cesta přes celou republiku 😉. Anebo rovnou mrkněte na cenu jízdného v Německu, Švýcarsku, Francii, Španělsku nebo Itálii srovnejte je s jejich platy, kvalitou souprav, které tam jezdí a pak se znovu zamyslete, jestli u nás jezdíme i v rámci SJT za draho. Já si to popravdě nemyslím a ceny jízdenek mi v Česku přijdou velmi férové, mohlo… Číst vice »
Ty slevové IN karty jsou pro ty, co častěji jezdí. Ta IN 50 se už vyplatí když se jezdí aspoň každý víkend na delší trasy, tak nad 100 km. A In 100 je hrubým odhadem na 60 Kč za den, takže to není pro dojíždějící a lidi, co rádi cestují zas nic tak hrozného. Sám to využívám, takže vím, o čem mluvím.
Pane Ušatá, můžu se zeptat proč Ministerstvo dopravy nezavedlo v SJT věrnostní karty typu IN25=za poplatek předem si cestující koupí drobnou slevu? A proč do podmínek soutěže o linky hromadné dopravy – dotované z našich daní – nezapracovalo Ministerstvo dopravy, že cestující se slevou IN25 u ČD si za tutéž slevu zaplatí pár stovek např. u RGJ a s IN25 (jednou kartou) bude mít cestující slevu z jízdného ať pojede s firmou ČD nebo s firmou RGJ??? Mluvím o lince, kterou Ministerstvo dopravy dotuje, tj. Ministerstvo dopravy stanovuje pravidla… A přece sjednotit IT systém na kterém běží kontrola IN karet… Číst vice »
Pane Ušatá, můžu se zeptat proč Ministerstvo dopravy nezavedlo v SJT věrnostní karty typu IN25=za poplatek předem si cestující koupí drobnou slevu?
___________
SJT25 existuje. Stojí 565 Kč/rok.
https://oneticket.cz/discountCardSearch
Moc Vám děkuji… To jsem nevěděl.
Dotaz:
jak víte, že „ušatá“ je pán?
Samozřejmě že není.
Ušatá o sobě píše v mužském rodě, tak hádám, že asi z toho.
Správně, píši za jedna.
Už jsem psal , že jsem na 69. příčce udávaných možností.
To jsem také nevěděl, ale schází mně ta 50 a i ty další možnosti jako třeba mají třeba ČD a pak také další věci k tomu, aby lidé rádi využívali celou veřejnou dopravu. A tomu to rozhodně zatím nesloží.
Budete se divit, ale souhlasím s vámi a dokonce jsem to obdobně požadoval i písemně, ale bohužel marně. Měl jsem i další požadavky, tedy i okamžité zajištění, aby ty karty SJT platily v MHD v ČR, linkových integrovaných autobusech apod. Bohužel mně bylo řečeno, že snad někdy. Nevím, jak to vynutit či více podpořit. Bohužel, ten Cendis, navíc za ty peníze, co stojí, mne nenadchnul.
Někdy mám dojem, že snad to požaduji jen já sám a že jsem tedy takový exotický případ (ano, to si zde asi myslí více lidí, ale co s tím nadělám, jiný už nebudu).
Mluvíme pořád ještě o Středočeském kraji? Tam se jezdí na tarif PID, vážená paní.
Výborný žák svého učitele – permanentního lháře Babiše.
Dovoluji si oponovat.
Tuším, že v dobách, kdy byla tato figurka komunistickým prominentem a agentem Burešem, zrovna moc nelhal a udával podle pravdy. Na lhaní tehdy nemohl mít odvahu.
Tak pokud mluvil pravdu/nic než pravdu/jenom pravdu, tak proč zůstal na svobodě Anton Rakický?
Třeba to lhaní studoval dálkově…
Zdá se, že na ministerstvu mají svého šéfa rádi. A že by mu přáli dlouhou dovolenou, v tom ho, zdá se, podporují přímo příkladně.
On někdo čeká že by se ministr Havlíček za své lži omluvil? To dnešní politik nedělá. I když mu to dá příkazem soud.
Ona i ta odpověď tiskového oddělení je lež – nebo nepravda, jak chcete to nazývejte. Autobus Rožmitál – Praha 1) až na výjimky nejede přímo, přestupuje se. Vlak totéž. Pokud se dívám na odjezdy teď 27.8.2021 v 16:35 nabízí vyhledávač IDOS kombinaci bus + bus za 100 Kč a vlak za 126 Kč. Jízdní doba 2:16 vs- 2:29 kilometry 87 vs. 109. Jízdní doba se mění v závislosti na přestupním čase a typu spoje mezi Rožmitálem a Příbrami, kde se přestup uskutečňuje. S PID lítačkou to vyjde pravděpodobně ještě levněji. Toliko k upřesnění ceny a tiskové zprávy, která se též… Číst vice »
Jízdenky na PID se online kupují v aplikaci, na IDSK to opravdu nejde nijak..ale to je dožívající systém, který by měl ve finále celý být pohlcen PID..
Tady nejde o žádné ceny ale o to aby ukázal jak jsou političtí konkurenti špatní.
Nic nehledal, pouze něco plácnul a nečekal, že se to bude ověřovat.
Ano, až tak arogantní a blbej je. Oni si tihle funkcionáři fakt myslej, že jim projde všechno.
Takže úředníci MD ani nejsou schopni najít na internetu správnou cenu. Lhal bych, že mě to překvapuje. A tomuhle oddílu by někteří ultras chtěli svěřit objednávání osobních vlaků místo fuj fuj krajů. Ha ha.
Ultras mají asi rádi Slovensko, přesně tak by to totiž dopadlo…
To máte dobré, že nikdy neuděláte chybu 😀
Jenže ve valné většině oborů se za chyby platí .
Zaplatil kritikou. Škoda ale touto nesprávnou informací nikomu nevznikla.
Myslíte? Určitě se našly koblihářské trubky, co mu na to skočily.
Myslíte při tak náročném úkolu jako je opsat 2 čísla pro šéfa a pak ještě zkontrolovat, že jsem to opsal dobře, abych ani já, ani on nebyl za trotla?.
Normální je chybu uznat a jít to opravit.
Kdo mluví o objednávání…
Prostě pojedou…
Z toho je jasné:
a) jak často úředníci, kteří zpracovávali pro Multiministra podklady, používají veřejnou dopravu a jak jsou sběhlí ve vyhledávání spojení, případně nákupu jízdenek přes internet
b) jak je pan největší obhájce středočeských lokálek v úřadě oblíbený, když mu podřízení umožnili se takto historicky znemožnit
* – nehodící se škrtněte
Spíš tam super ministr z nejlepší vlády pod sluncem, možná i v galaxii, vyblebtal nějaký nesmysl a MD to teď za něj žehlí.
Asi byl pan H. v poslední době příliš dlouho na přímém slunci… Neboť prokazuje ty nejvyšší kvality… viz např. jeho další dílo, tentokrát jako půlministra na Min. průmyslu a obchodu… tzv. mistrovské zkoušky… … Instalatér mi tyhle mistrovské zkoušky okomentoval, že by byl naprostý vůl, aby po desítkách let praxe šaškoval u zkoušek z nějaké teorie práva či čeho před nějakými úředníky a ještě jim za to platil 25 tisíc… A prý to fakt vymýšlel nějaký x!x, když si myslí, že zkušený instalatér půjde dělat mistrovské zkoušky, jejichž cílem prý má být aby to řemeslo nalákalo nějaké neschopné začátečníky (po… Číst vice »
Ačkoliv nejsem zastáncem EET, musí být na účtence barva baterie?
Porušuje něco ťong, když dá účtenku na které je napsáno „Coca cola 2.25l“ a není z toho poznat že je light, a následně to vymění za Fantu bez jakéhokoliv papírování (netiskne vratku a novej účet).
A zákon říká, že se má účtenka vystavit až pro přijímání peněz.
Prosím Vás, já u toho nebyl… ale můj známý instalatér s sebou v autě běžně vozí několik různých baterií (na typické rozteče) i v různých provedeních, takže si představuju, že až se doma domluví kterou, tak odmítnutou baterii, kterou paní domu nechce, tak si instalatér odveze a použije při další zakázce… Když jedna vodovodní baterie stojí 689 a druhá 719, tak jak to chcete zúřadovat na EET? Proto chápu, že staří se na celé řemeslo vyprdli, neboť s bídou zvládnou email … zato napakovat závit 5-ti různými způsoby musí umět hned napoprvé…. Víte jak dlouho by instalatér přivydělávající si k… Číst vice »
Kdyby radši věnovali úsilí, jak blbuvzdorně nastavit paušální daň z příjmů, která sice v zákoně je, ale v praxi to finančák neumí… Zdroje dat pro nastavení konkrétní výše paušální daně mají finančáky např. z Kontrolního hlášení, které funguje už 6-tým rokem
Ono by stačilo, kdyby finanční úřady za nás dělaly celé daňové přiznání. Údajů k tomu mají dost, stačí to spočítat a poslat dotyčnému ke kontrole a odsouhlasení. Jenže to by se pak nemohlo vozit po lidech, kteří to účtování neumějí a dělat nechtějí. Za co si platíme ty úřady?
Ne, vážený pane… vůbec nemáte páru o čem mluvíte… Primárně by velice pomohlo vyjasnit terminologii … Ale to se nedaří, už od dob kdy Ministrem financí byl Ing. Andrej Babiš… viz legendárně nesrozumitelné vysvětlení Finančního úřadu k textu zákona o DPH (vydáno v roce 2015): „Správními úkony za účelem zhotovení této stavby je nutné rozumět zejména samotné podání návrhu na změnu územního plánu34, zahájení řízení z moci úřední35, přičemž takové podání může, ale nemusí obsahovat návrh na změnu územního plánu nebo zahájené řízení z moci úřední zřetelné umístění nebo základní parametry budoucí stavby. Správním úkonem rovněž bude i samotné vydání… Číst vice »
To snad není reakce na to, co jsem psal????
Nezlobte se, ale jak to jen dělají s daněním a jeho kontrolou v zahraničí? U nás je to stále výsměch a podvodů je stále víc než dost. Stačí se podívat třeba na praxi ve Francii, tam jde pomalu o každý „haléř“ a nediskutuje se. U nás bylo zvykem, že vše jede na černo a přizná se jen to nejnutnější. Proto i ti chudí hospodští na Kanárech apod.
Moji příbuzní mají známou rodinu v severní Francii a navzájem se navštěvují… Pozeptám se, jestli u nich, v tamním francouzském regionu to dopadlo jak v našem = tj. že já – z úplně jiného oboru – se poslední roky, občas po večerech snažím naučit vyměnit vodovodní baterii (nebo těsnění či znovu napakovat závit), svařovat PPR a měnit pancéřové vodovodní trubky)… Protože o drobné zakázky nemají instalatéři zájem = mají zájem zejména o novostavby, kde neztratí tolik času komunikací se zákazníkem a neztratí tolik času dojížděním. Nepomůže, když si připlatím… prostě nechtějí Až takhle u nás situace došla… na drobné opravy… Číst vice »
Souhlasím s vámi, že sehnat někoho na opravy je kumšt. Sám jsem se už naučil řadu věci si udělat sám. pouze obklady mně moc nejdou a v elektřině už jsem udělal i nějaký ten zkrat.
Ono je klíčové, že nechtějí opravovat po někom cizím, protože „prý je lepší to udělat celé znovu“… Takže když staří (ve starobním důchodu) kvůli Babišově EET pověsili řemeslo na hřebík, tak zbývajících instalatérů je dost málo = s nově přeškolenými se příliš neznají resp. zvětšil se akční rádius tj. kvůli zakázce prý najednou o dost větší vzdálenost… Takže klíčové je fotit a fotit a fotit, aby se nemuselo všechno sekat, pokud to předchozí instalatér udělá blbě. P.S. Na elektriku bych nešahal, jasně, že třebas vyměnit vypínač jo, ale obecně od všeho udělám fotky a pošlu našemu elektrikářovi, který mi dělá… Číst vice »
Pokud vím, ty zkoušky mají být (pokud vůbec budou) dobrovolné a ten, kdo by je absolvoval, by měl nějaký certifikát potvrzující určitou kvalitu. Je to něco, jako jsou například značky na zemědělských produktech. Navíc, ty zkoušky by rozhodně nebyly před úředníkem, jak píšete, ale před nějakou komisí, patrně na Hospodářské komoře. Váš známý instalatér tak může být v klidu a nechat to těm, kteří o to případně budou stát.
Kdyby radši prosadili úpravu legislativy, že stejná záruka na zboží (třebas na vodovodní baterie), kterou musí dát instalatér občanovi, tak aby stejnou záruku musel vystavit velkoobchod instalatérovi…
Tím by ale zboží od velkoobchodu podražilo + následně by podražilo i od instalatéra směrem k těm občanům.
A víte jak drobní instalatéři řeší dnes, že velkoobchody mívají tvrdší záruční podmínky pro instalatéry než jaké jsou záruční podmínky ze zákona, které instalatéři musí poskytovat občanům??? Holt instalatéři nakupují jako občané (tj. nikoliv jako instalatéři) z hobby marketů… A zákazníkovi prodají zboží, které předtím koupili v hobbymarketu (normálně předají jako přílohu tu účtenku z hobby marketů, aby občan si šel případně porouchané zboží sám reklamovat v hobbymarketu)… Blbé je, že v hobbymarketech mívají akorát jen některé značky a zejména je blbé, že hobbymarkety občas prodávají speciálně vylevněné modely… Např. záchody od Alcaplastu prodávaný v hobbymarketech myslím v Hornbachu není… Číst vice »
O kvalitě prodávaného materiálu (nejen) u instalateřiny bez diskuse – by se toho mohlo napsat mnoho. Ale zákazník je ten poslední, kdo je brán v potaz a řešení není. Jen jako příklad – tzv. baterie, které jsou prodávány jako kovové vám třeba po dvou letech začnou protékat a zjistíte, že část je z umělých hmot, které praskají a většinou u ž záruku nestihnete. Navíc vám v tom obchodě nikdo nezaručí, co vlastně prodává a jak je to technicky řešeno. Obdobně třeba u vršků k bateriím, kohoutkům, které kdysi vyráběla Myjava a vydržely s občasnou výměnou těsnící gumy i 10 a… Číst vice »
Výše jsem popsal proč já jako občan si v našem regionu nemůžu vybrat z celého sortimentu… To co prodávají ve vodo-topo velkoobchodem mi instalatér nechce prodat (resp. on to nechce koupit z velkoobchodu, protože ve velkoobchodu mu na to nedávají plnou záruku, kterou on je povinnen ze zákona poskytnout mě jako občanovi)… A sortiment v hobbymarketech je orientovaný na vysoké obrátky, tj. obvykle nevedou speciální doplňky, prodavači/prodavačky občas vůbec netuší resp. říkají nesmysly, občas prodávají speciálně upravené modely (které vyrobce běžně nenabízí) a když se podívám co stojí některé položky porovnatelné např. s železářství tak hobbymarkety některé zboží má dražší… Číst vice »
Chápu, že řešit vaše autistické problémy bez zbytečného utrácení je velmi složité, ale kdybyste čas trávený kolenovrtstvím a instalatérskými velkoobchody investoval do vydělávání peněz, uděláte líp.
Jakože mi k něčemu jsou peníze které s manželkou vyděláme, když na drobné opravy v domě neseženem instalatéra???
Vaše starosti bych chtěl mít…
???????????
Ačkoliv zejména pro řemeslníky jsem EET považoval vždycky za sporné, tak k úhradě čehokoliv může docházet až po poskytnutí zboží/služby, tzn. to co píšete je „přitažené za vlasy“.
Mimochodem stejně tak ten instalatér může (i když to má svá rizika nedobytných pohledávek) přejít na přijímání plateb výhradně převodem z účtu (kdo účet nemá, může vložit peníze na instalatérův účet na přepážce v bance), čímž by se EET vyhnul.
Tak znova… Řekněme, že obvykle jsem v kolem 18-00 z práce. Překecám instalatéra, aby se zvedl a přijel kolem 18.00 ke mě, protože kape kohoutek… Instalatér dojede, za hoďku je hotovo (vyměnit, kartuše tohoto typu už se nedělají) a chce jet domů, protože zítra v 5 vstává na další zakázku… Akorát že já nevím kterou ze tří nabídnutých baterií mám koupit, protože v kuchyni vládne „krásnější polovina lidstva“, která ještě není doma, protože z práce se stavila postarat o zdravotně indisponované rodiče Takže instalatér mi nechá všechny tři vodovodní baterie (jednu z nich namontuje). Vezme peníze za práci a zálohu… Číst vice »
Neuvažoval jste někdy, že požádáte o opatrovníka?
Kartuše se dá vyjmout i laicky (je k tomu zapotřebí imbus, sikovky a na jeden den vypnout vodu v kuchyni), vezmete si ji sebou a v železářství vám podle ní prodají novou. Většina lidí tohle mentálně zvládá.
Podpultový tip od instalatéra („ze staré školy“, aby to mělo i pro vás váhu): moravská firma NEON má konstrukci kuchyňských baterií řešenu líp (kartuše je tam bokem), kdybyste se někdy zmohl na výměnu celé baterie, doporučuju.
Je rozdíl když člověk kutí ze zábavy, nebo z nutnosti… Ono s malými dětmi není až tolik času na své koníčky… takže bych fakt radši zaplatil za instalatéři, neboť jsem to nikdy nedělal… Jenže na drobné opravy jsem nikoho nesehnal.. Na větší až po velkém přemlouvání… Takže k čemu jsou mi ty „mistrovské zkoušky“ z Ministerstva průmyslu/obchodu (tamním půlministrem je pan Havlíček)…??? Nechci být vulgární, takže to nenapíšu… Staré instalatéry, kteří to dělali při důchodu, stát (pod BAbišovým přispěním) úspěšně vyštval… a uplyne pár roků než nezaměstnaní kuchaři co přesedlali na instalateři se naučí dělat pořádně řemeslo (anebo se to… Číst vice »
Tady jde spíš o to, že se naprosto podcenila řemesla a výuka v těchto oborech. Staří vymírají a noví nejsou, o kvalitě často nemluvě.
To je vážně překvapivé, že zaměstnanec ANOfertu šíří nesmysly a lži. Kdo by to byl řekl.
To házení viny na Idos je taky krása, najmě ve světle skutečnosti, že Idos též patří do holdingu.
Tak to samo je o sobě další lež, protože IDOS tu cenu i autobusů ukazuje správně:-)
Najmě 😀 by ses na IDOS mohl podívat. Ten už dávno zobrzuje ceny správně a zohledňuje jak ceny IDS, tak různé slevy, třeba IN25/IN50 a pod.
Dokonce už pochopil, že nejezdím metrem…
Mohl by tomu idiotovi někdo vzkázat, že mu ve Středočeském kraji jezdí denně ve šrotových béčkách a áčkách víc lidí, než kolik odvozily jeho oblíbené lokálkové úseky za posledních 10 let?
Proč neřeší věci, které jsou v gesci ministerské objednávky a kritizuje Středočeský kraj, aniž by věděl, že je v něm IDS…?
On to nedělá, protože ho nějak zajímá lokálka ze Zlonic do Straškova, z Mělníka do Boleslavi nebo Rožmitálu ani nevím kam, ale protože chce na tomhle nahnat jednoduchý politický body. Kdyby ho to aspoň trošku zajímalo tak ví o čem mluví a na ten jeho výletíček do Mladý Boleslavi jede vlakem 🙂
Nicméně i to je ale projev slaboduchosti, protože „zachraňovat“ někomu na Dobříši vlakové spojení je naprosto marginální téma…
Myslím že se už i to zlepšuje…
I když R17 trvale složená z Bdmpz227, Bdmpee233, Bmz241/245 a Ampz143 by zde způsobila nemalý rozruch…
Ten pocit, když ti tvoje vlastní ministerstvo potvrdí, že jsi lhář.
Ten pocit, když je ti to jedno, protože tvoje voliče lži a krádeže neodrazují. Spíš naopak.
Hlavně že dostali pod stromeček 5000,-Kč…
Oni ale nepotvrdili, že je lhář. Lež je totiž vědomé šíření nepravdy, nikoliv to, když se někdo splete. Bohužel, tady to moc lidí nerozlišuje a tak zaměňují omyl za lež. Nicméně, v takovém případě by muselo platit, že lži tady občas šíří každý.
Pardon, ministr byl ještě v sobotu upozorněn, že šíří nesmysly. Btw, ta informace na jeho twitteru stále visí:-)
Já ho neobhajuji. Jen nemyslím, že tohle je lež. Nepravdivou informaci by stáhnout měl.
„… se někdo splete“
Vy tomu fakt věříte, že se spletl (samozřejmě, to, že tím „spletením“ piškodil politické konkurenty, je jistě jen náhoda, že)? A co čáp – na to toho taky věříte??
To je zajímavé, že Havlíček jde na někoho útočit a svojí sofistikovanou argumentaci založí na dvou náhodných omylech…
Ať ministr dá na stůl peníze a dá pokoj.
Já myslel že Boreckého a toho druhého enteligenta…
Ne všechny stoly jsou psací…
Nejen že tedy lže/neříká pravdu (resp. druhý jmenovaný případ by zase znamenal, že si není schopen ověřit všechny varianty), ale hlavně – i kdyby to potenciálně levnější bylo, tak neexistuje důvod, aby kvůli tomu Středočeský kraj objednával vlaky „do Rožmitálu“ (ve skutečnosti „do místa na dohled od Rožmitálu“).
Víkendové vlaky během sezóny do Rožmitálu smysl mají, jezdí často plné, dokonce s nimi jezdí i cyklisté. V pracovní dny ale asi dává zrušení smysl.
Pak je to dobrá příležitost pro někoho s šukafonem a zetkou, ale nemusí to řešit kraj..
A kdo to teda má řešit?
KŽC, Railway capital, atp.
Veřejná doprava mezi malými obcemi je tržně výdělečná?
Tak úplně ne, ty obce Skuhrov, Oslí, Zadní Poříči jsou napojeny pouze na trať a k hlavní silnici na autobus je to daleko. To Poříčí je na tom trochu lépe. Autobus jezdící po hlavní tam má jedinou obec Pňovice. Čili i ten autobus tam skoro nikoho nevozí a taky, myslím, je tam jen 5 spojů denně. Čili je pro pár lidí, jinak VD k ničemu. Logcké by bylo to propojit a zajete k nádraží a pak obsloužit jako „MHD“ celý Rožmitál a okolí. I když se dá vymyslet víc variant. No a pak je to také otázka územního plánu k… Číst vice »
Ona politicky moderně řečeno nepravdy, ale ve skutečnosti řečeno lži šíří většina ministrů této vlády.
Jenže sám to nezjišťuje, od toho jsou lidi.
No jo, ale ministr jde s kůží na trh a neses tím spojená rizika, to je jeho práce. Mimo jiné, samozřejmě (ideálně).
Proto tam má ty lidi, od kterých chce tabulky, informace. Jakmile jsou jaké jsou, jde s kůží na trh tak i tak.
Tak to tam má pěknou sebranku…
Bohužel!
No aparát ho moc nepodržel. Ten je zvyklý žít si sám vlastním životem a nabrnklý politik je jak pavouk, co se stejně později stáhne do kouta.
Však to mají nařízeno soudruhem ředitelem. Nebo snad ne?
U jiných vlád to bylo jinak?? Asi moc zapomínáte nebo jste jen zaujatý.
Strana se takových lidí časem zbavila, ať to byl ministr či předseda stany. Ale u této strany jednoho muže lidé většinou zůstávají.Ona taky těžko se za ně hledá náhrada.