Ministerstvo dopravy je bez dvou náměstků, vedením sekcí jsou pověřeni Jelínek a Sosna
Budova ministerstva dopravy. Pramen: MDČR
Na ministerstvu dopravy začala platit od středy nová organizační struktura, který výrazně změnila rozdělení jednotlivých odborů pod jednotlivé sekce. V
Myslite ze Andrej Nevlastnimagrofert prijde na to, ze si Kremlik hycka nekoho kdo brzi vysokorychlosyni trate?
Proč ne? Pokud sloučení všech infrastruktur pod jeden obor zabrání situaci, kdy ŘSD uzavře půl dálnice a SŽDC souběžnou trať, obojí kvůli plánované údržbě.
Z Víně a Bratislavy do Prahy? Jako jo, ale pozor na Brno, to je v obležení, vede se tam zákopová válka. ŘSD a SŽDC se snaží Brno vyhladovět.
Áno, a tá ešte len vstupuje do hlavnej fázy. Po tohtoročnej zahrievacej fáze ŘSD chystá hlavný voj v podobe dvoch ďalších úsekov VMO vyžadujúcich o.i. uzávierku Tomkova náměstí, istený zo zálohy opravami opravou D1 medzi Ostrovačicemi a Devíti kříži. SŽDC zaháji opravou nádražia Židenice, ktorá by mala vytvoriť predmostie pre hlavný voj tvorený úplnou uzávierkou trate na Českú Třebovú pri súčasnom obmedzení kapacity smer Břeclav stavbou odbočky Rajhrad. Ako záloha je potom pripravená rekonštrukcia stanice Brno-Královo Pole. V prípade, že by to nestačilo je kedykoľvek pripravené Mesto situáciu doraziť opravou Merhautovy, Lesnické, Štefánikovy a Veveří plus prípadne nasadením gerilových jednotiek… Číst vice »
Kulantní zdůvodnění, ale co je za tím, že tak najednou?
No, kulantní – že by nějak úzce souvisela agenda veškeré dopravní infrastruktury s letectvím, aby to bylo jako „kulantní zdůvodnění“ skutečně i chytré, to mi zrovna nepřijde.
Tak já bych se i přihlásil, ale těžko by mě zaplatili a dělat pro stát by mě asi nebavilo :-)))
Hle, a už to tady máme. Správný krok.