Ministerská komise odložila rozhodnutí o brněnském nádraží o měsíc

Brno, hlavní nádraží. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářBrno, hlavní nádraží. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Centrální komise ministerstva dopravy, jejíž souhlas je nutný pro každý velký dopravní projekt, dnes na ostře sledovaném jednání o osudu

Zpět na článek
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
liposh

Bez toho severojižního diametru se to sesype jak domeček z karet. Pokud na něj nejsou prachy, raději nechte propadnou všechna územní rozhodnutí a začněte s plánama odznova, byť s 30-letým zpožděním. Těch 30 let zpoždění vám odpustíme, ale toho kočkopsa, co je to dnes bych svým dětem a vnoučatům nemohl udělat.

železničář v důchodu

Jak že to napsal Hašek (myslím Jaroslava, ne toho drásovského kariéristu) ve „Švejkovi“?
„Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi nebylo.“

sladlu

Nebo nyni pausa prostor na uplatky?

Marty-t2

nejhorší je, že ať vyberou jakoukoli variantu jedno je jisté – že ta bude nakonec dražší než se dnes odhaduje – voda na mlýn odpůrcům a příznivcům té druhé varianty – inu rozhodujícím není co závidět, ale Brno potřebuje jasné rozhodnutí ať se můžou realizovat další návazné investice jako Starý Lískovec, rekonstrukce Židenic apod…

železničář v důchodu

A v čem jsou právě ty „další návazné investice jako Starý Lískovec, rekonstrukce Židenic apod…“ vůbec nějak závislé na „jasném rozhodnutí “ o tom, kde bude nádraží? Výstavba nových zastávek i rekonstrukce Židenic přece mohly nastat už dávno – to by jen Brňáci nesměli být jako „prvničky“ a nedat pokoj, dokud to nedostanou (= a vymýšlet nehorázné „broskvoviny“, jimiž se ve výsledku soustavně připravují o jakýkoli možný a funkční pokrok …)!

Radim Cenek

Starý Lískovec, resp. celá modernizace do Zastávky, s modernizací uzlu nijak nesouvisí a může se dělat klidně v předstihu a posléze fungovat s kteroukoliv variantou. Byť si nedovedu moc představit, proč by někdo v SL lezl do vlaku, který ho vyloží zase na jiné periferii, protože do centra už to nepojede (přeci jen, Brno není Berlín, aby uživilo okružní S-Bahn).
Naopak Židenice nejsou návaznou investicí, ale součástí modernizace uzlu a nedají se od ní oddělit.

železničář v důchodu

„Byť si nedovedu moc představit, proč by někdo v SL lezl do vlaku, který ho vyloží zase na jiné periferii, protože do centra už to nepojede (přeci jen, Brno není Berlín, aby uživilo okružní S-Bahn).“ Já si ale klidně dovedu představit, že od v podstatě každého vlaku jedoucího od Střelic v SL několik cestujících (především z blízkých sídlišť) přestoupí na MHD (prodloužený trolejbus = ?) a bude pokračovat bez nesmyslného dalšího závleku do města, byť by byl i jen „pod Petrov“: úspora jejich cestovní doby i nezatěžování MHD v centru bude evidentně velkým přínosem (a mohlo to tak fungovat už… Číst vice »

K.S.

Chlapi, tak už řekněte že na to nemáte peníze a jestli si mají v Brně dát do pucu i Dolní, protože Horní to prostě v nějaký moment přestane dávat. 😀 Ono to sice není moc vtipné, ale myslím si že je to celkem reální možnost.

petr.r

a ještě bude, že ta dvoukolejka na přerov se taky odkládá na neurčito.