Miliardový nákup ČD Cargo. Nákladní dopravce objednal dalších 11 lokomotiv TRAXX

Lokomotiva Alstom TRAXX 3MS v barvách ČD Cargo. Foto: ČD CargoLokomotiva Alstom TRAXX 3MS v barvách ČD Cargo. Foto: ČD Cargo

Další lokomotivy mají podpořit mezinárodní expanzi českého dopravce.

Odebírat
Upozornit na
guest
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
qwertz

Z jakého důvodu si ČD vybralo Vectron a ČDC většinově Traxx? Šlo jen o momentální cenu nabídky, nebo jsou tam nějaké rodíly ve vtahu k osobní vs. nákladní dopravě?

A. Mikulka

Jsem docela nepochopil, co znamená „budou vybaveny zabezpečovacím zařízením Atlas a EbiCab“.

víta Klozík

6 pro Ostravu…

Y.K.

Zajímavé, že jsou vlakové zabezpečovače uvedené pod marketingovým názvem a ne principiálním, což přináší zajímavý paradox. Atlas je ETCS OBU Alstomu a EBICab může být lecos od PZB (EBICab 600?) po taky ETCS ex Bombardieru (EBICab 2000 tuším). 🙂

Pavel

co ma Regiojet za mobilku na svych MS 3 ? model od Ex Bombardieru …Udajně s ni maji problemy v Rakousku, kde jim ji nechtěji schválit.

Mates

EbiCab. A nie len v Rakúsku ale aj Česku. To samé ČDC.

noerf

Problém je, že ETCS EBIcab v traxxech řady 388 není schváleno ani v ČR. Tak se uvidí, zdali projde schvalovacím procesem (aktuálně se řeší) nebo bude v nějakém zkušebním režimu či Regiojet bude v prosinci poptávat pronájem cca 25 lokomotiv.

Dušan

Pokud to chápu dobře, tak dřívějších – již objednaných – 10 mašin má mít ještě OBU Bombardier, kdežto dalších 11 mašin z opce a dodaných po 2026 má mít už OBU Alstom. Stejně je na tom i Regiojet, akorát u něho po roce 2026 nemá být dodané už nic, čili všechno co má objednané, bude mít OBU Bombardier, což je dost problematická věc.