Michal Štěpán končí ve vedení Českých drah, firmu čekají další personální změny
Michal Štěpán. Foto: České dráhy
České dráhy budou mít nového člena představenstva, který bude zodpovědný za obchod. Michal Štěpán, který tuto funkci zastával pět let,
Jestli je současný tarifní systém ČD dílem pana Štěpána tak buďme rádi, že jde konečně k čertu.
I já se musím Michala zastat ,pracoval jsem s ním několik let a poznal jsem ho jako férového a přímého člověka ,který to myslel s ČD vždy dobře. Je to velký odborník na železnici.
Souhlasím. Jeden z mála, který měl potenciál a energii na to, aby se to mohlo posunout k lepšímu. Těžko najdou lepšího.
Velký odborník na železnici naprosto nesporně ano, že to s ČD myslel dobře, to je také určitě pravda, i se spolupracovníky asi vycházel dobře, ale za mnohý jeho jednáním byla hodně vidět snaha o kariéru – a dál to raději komentovat nebudu. Nicméně „Pandrhola“ má rozhodně pravdu, že těžko budou hledat lepšího – ale o to jim vlastně přece vůbec nejde (spíše naopak) …
Sláva a třikrát se radujte,horšího člověka s takovým egem abys pohledal. Pro Roberta,a toho znam osobne.
Znát a skutečně poznat člověka je docela rozdíl. 😉
Musím se Michala zastat. Znám ho osobně a ano je velice náročný ale sám jde příkladem a maká jako málokdo. ČD bude chybět, má neskutečný přehled o železnici což Ti nový s výjimkou Kupce a Dvořáka nemají.
A těch 300 CZK / km pro Plzeň a Jižní Čechy tedy vzniklo jak?
Že by nesmyslnými požadavky JČ kraje, který si představoval výhradně nová vozidla s mizernými denními proběhy a k tomu plno nesmyslů typu palubní portál s pohádkami na kdejaké lokálce?
Málem bych zapomněl dodat, že je také třeba rozlišovat mezi netto a brutto smlouvami.
Souhlasím.
No v Pražském éteru byla tato informace už během ledna, takže se potvrdilo to, o čem se část lidi bavila. Teď jsem zvědav jestli se potvrdí další zajímavá věc, proč byl pan Štěpán na předváděcím dnu Leo Expressu na Letohradsku….
Štěpán je mocichtivý, lehce psychicky nevyrovnaný. Kdyby neměl už dávno domluvenou min. podobnou manažerskou pozici, tak se drží zuby nehty ve vedení ČD.
Vy jste psycholog, že se umíte vyznat v charakteristice člověka ? Nekecejte nesmysly a místo toho pojďte tu práci dělat vy👍🏼
Aby si prohlédl to, co LE nabízí k prodeji a k čemu pak daly ČD později nabídku na odkup?
Nesmysl. Tam se byl podívat ze zdvořilosti, protože určitě dostal pozvánku, případně projednat nějaké návaznosti při přechodu dopravců.
Leo ho nemá jak zaplatit.
A co kdyby to místo něj vzala Zuzanka Čechová? To je taková pozitivní osoba, nikoho nestraší, nevymejlší blbosti a maká na užitečných věcech.
Osobně jí neznám, ale tam, kde je v úvodníku Modrého světa, má číslo nějak celé pozitivní náboj (stejně jako poslední, které snad s výjimkou přifukování významu asynchronu považuju příklad kvalitní a pozitivní žurnalistiky).
To byl hezký vtip. Znáte ji osobně? 😉
Viz začátek druhého odstavce. 🙂 Prostým porovnáním textu tvořeného Z.Č. a M.Š. je pro mě jednoznačně pozitivnější osobou ona, on je korporátní monstrum krtkovského stylu.
Nesmíte tak dát na fotky, někdy dost klamou:-)A zkuste hádat, kdo byl autorem nápadu „Ojebeme stát na slevách“:)
Zuzanka osobne? 😁
Ja ji platonicky nemiluju, ale fakt mi prijde, ze Krtek/Stepan venovali energii kaleni vody a straseni, zatimco heji uvidniky byly „udelali jme x, y, z, abychom byli konkurenceschopnejsi.“ – s cimz se filosoficky shoduju 🙂
Mozna to byl naivni napad, fakt ji neznam, a nevim, jestli je material pro board. Ale jestli maji v boardu cloveka ze ZSSK, tak kurna o co muze byt ona horsi… 😁
Vsadil bych se, že skončí u Jančury
Co by tam proboha dělal?
Nevím, ale něco čím by Jančurovi pomohl, tajné informace a všelijaké zákulisí a podobný blbosti
Asi do SŽDC
Ještě by si sebou mohl vzít tu arogantní fuchtli ředitelku ZAP
Tak ono dělat pro jednu firmu 30 let, i když na různých pozicích je dosti divné.
Když se chce člověk rozvíjet a zlepšovat, tak je ideál to měnit 1x za 3-5 let .
Nu jsem zvědav v jaké firmě se jeho jméno objeví 😉
Hroznej blabol.
Zamyslete se nad tím, co píšete 🙂 Pokud na to nepřijdete, tak tady máte odpověď.
„Tak ono dělat pro jednu firmu 30 let, i když na různých pozicích je dosti divné.
Když se chce člověk rozvíjet a zlepšovat, tak je ideál to měnit 1x za 3-5 let .“
Postupit v pozici dál, člověka dále rozvíjí tak, že nezakrní. V případě ČD a SŽDC to tak rozhodně platí. Požadavky legislativy na infrastrukturu jsou dost drsné. A já jakožto železničář musím říct, že čím starší člověk, tím větší odborník. Aspoň co jsem měl tu čest poznat.
Byl dobrej. Těch 300 kč/km pro Plzeňský kraj byl vyloženě úspěch.
Je třeba rozlišovat netto a brutto smlouvy.
Můj vlak není vůbec výtvorem čd, ti ho (za peníze daňových poplatníků) jen koupili. Jedno z mála dobrých rozhodnutí. Kdyby tak dokázali nakupovat podobně kvalitní produkty i v jiných segmentech…
Škoda, že appka není pod sždc nebo jiným subjektem, aby zahrnovala všechny dopravce.
Nekoupili. Nechali si vyrobit od Chapsu. Plus její backend, který využívá různých systémů ČD a SŽDC.
ano, ale museli definovat jak to má fungovat. SW na míru je vždy týmová práce objednatele a řešitele.
Modré gumy, unitární odboráři či kindršotouši se projevili. Inu komu není rady tomu není pomoci.
Kupředu levá zpátky ni krok!
„Za jeho působení došlo například k vytvoření aplikace Můj vlak, objednávkového systému pro přepravu tělesně postižených či nedávné změně nabídky jízdenek.“ … tohle Štěpán viděl z rychlíku (JPP).
A to jsem byl rád, že jsme se Štěpána úspěšně zbavili v Pardubicích (metodou likviduj dopravu a buď povýšen). Co dělá v Praze nevím, ale jestli jedná s kraji a MD – nedivím se že ČD ztrácí tratě.
Škodič měl hroší kůži a výdrž. Nebo zadání?
Už mě párkrát, že toho dobráka od někud znám… jasně, pardubáci si na něj před pár lety fest stěžovali. Jestli taky nemá prsty v tom, že mezi Pce a Kolín se na většinu vlaků k obecnímu nadšení dostaly vozy made in ddr a sysly místo aušusů, které i přes své neduhy byly podstatně lépe hodnoceny přepravním substrátem.
Nejen tohle, ale i ČD Parking do e-shopu a spousta dalších projektů jde opravdu za ním. Samozřejmě aplikaci Můj vlak neprogramoval, ale ani prosadit to není u takové firmy nic jednoduchého.
Co konkrétně na dopravě likvidoval ? To, že musel zaříznout ekonomicky neúnosné činnosti je sice pro někoho nepříjemné, ale bohužel nutné. Takže je pochopitelné, že dělal i nepopulární rozhodnutí.