Michal Štěpán končí ve vedení Českých drah, firmu čekají další personální změny

Michal Štěpán. Foto: České dráhyMichal Štěpán. Foto: České dráhy

České dráhy budou mít nového člena představenstva, který bude zodpovědný za obchod. Michal Štěpán, který tuto funkci zastával pět let,

39 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
K.L.

Jestli je současný tarifní systém ČD dílem pana Štěpána tak buďme rádi, že jde konečně k čertu.

Jirka

I já se musím Michala zastat ,pracoval jsem s ním několik let a poznal jsem ho jako férového a přímého člověka ,který to myslel s ČD vždy dobře. Je to velký odborník na železnici.

Pandrhola

Souhlasím. Jeden z mála, který měl potenciál a energii na to, aby se to mohlo posunout k lepšímu. Těžko najdou lepšího.

železničář v důchodu

Velký odborník na železnici naprosto nesporně ano, že to s ČD myslel dobře, to je také určitě pravda, i se spolupracovníky asi vycházel dobře, ale za mnohý jeho jednáním byla hodně vidět snaha o kariéru – a dál to raději komentovat nebudu. Nicméně „Pandrhola“ má rozhodně pravdu, že těžko budou hledat lepšího – ale o to jim vlastně přece vůbec nejde (spíše naopak) …

Holetín

Sláva a třikrát se radujte,horšího člověka s takovým egem abys pohledal. Pro Roberta,a toho znam osobne.

Pandrhola

Znát a skutečně poznat člověka je docela rozdíl. 😉

Robert

Musím se Michala zastat. Znám ho osobně a ano je velice náročný ale sám jde příkladem a maká jako málokdo. ČD bude chybět, má neskutečný přehled o železnici což Ti nový s výjimkou Kupce a Dvořáka nemají.

Martin

A těch 300 CZK / km pro Plzeň a Jižní Čechy tedy vzniklo jak?

JaJeČ

Že by nesmyslnými požadavky JČ kraje, který si představoval výhradně nová vozidla s mizernými denními proběhy a k tomu plno nesmyslů typu palubní portál s pohádkami na kdejaké lokálce?

JaJeČ

Málem bych zapomněl dodat, že je také třeba rozlišovat mezi netto a brutto smlouvami.

Pandrhola

Souhlasím.

Mates

No v Pražském éteru byla tato informace už během ledna, takže se potvrdilo to, o čem se část lidi bavila. Teď jsem zvědav jestli se potvrdí další zajímavá věc, proč byl pan Štěpán na předváděcím dnu Leo Expressu na Letohradsku….

simbič

Štěpán je mocichtivý, lehce psychicky nevyrovnaný. Kdyby neměl už dávno domluvenou min. podobnou manažerskou pozici, tak se drží zuby nehty ve vedení ČD.

Radnovas

Vy jste psycholog, že se umíte vyznat v charakteristice člověka ? Nekecejte nesmysly a místo toho pojďte tu práci dělat vy👍🏼

JaJeČ

Aby si prohlédl to, co LE nabízí k prodeji a k čemu pak daly ČD později nabídku na odkup?

Pandrhola

Nesmysl. Tam se byl podívat ze zdvořilosti, protože určitě dostal pozvánku, případně projednat nějaké návaznosti při přechodu dopravců.
Leo ho nemá jak zaplatit.

Michal

A co kdyby to místo něj vzala Zuzanka Čechová? To je taková pozitivní osoba, nikoho nestraší, nevymejlší blbosti a maká na užitečných věcech.
Osobně jí neznám, ale tam, kde je v úvodníku Modrého světa, má číslo nějak celé pozitivní náboj (stejně jako poslední, které snad s výjimkou přifukování významu asynchronu považuju příklad kvalitní a pozitivní žurnalistiky).

patology_chef

To byl hezký vtip. Znáte ji osobně? 😉

Michal

Viz začátek druhého odstavce. 🙂 Prostým porovnáním textu tvořeného Z.Č. a M.Š. je pro mě jednoznačně pozitivnější osobou ona, on je korporátní monstrum krtkovského stylu.

Michal

Zuzanka osobne? 😁

Ja ji platonicky nemiluju, ale fakt mi prijde, ze Krtek/Stepan venovali energii kaleni vody a straseni, zatimco heji uvidniky byly „udelali jme x, y, z, abychom byli konkurenceschopnejsi.“ – s cimz se filosoficky shoduju 🙂

Mozna to byl naivni napad, fakt ji neznam, a nevim, jestli je material pro board. Ale jestli maji v boardu cloveka ze ZSSK, tak kurna o co muze byt ona horsi… 😁

Youda

Vsadil bych se, že skončí u Jančury

Michal

Co by tam proboha dělal?

Youda

Nevím, ale něco čím by Jančurovi pomohl, tajné informace a všelijaké zákulisí a podobný blbosti

Petr Málek

Asi do SŽDC

Roman Málek

Ještě by si sebou mohl vzít tu arogantní fuchtli ředitelku ZAP

DPDP

Tak ono dělat pro jednu firmu 30 let, i když na různých pozicích je dosti divné.
Když se chce člověk rozvíjet a zlepšovat, tak je ideál to měnit 1x za 3-5 let .
Nu jsem zvědav v jaké firmě se jeho jméno objeví 😉

Jen tak

Hroznej blabol.

IGCT

Zamyslete se nad tím, co píšete 🙂 Pokud na to nepřijdete, tak tady máte odpověď.

„Tak ono dělat pro jednu firmu 30 let, i když na různých pozicích je dosti divné.
Když se chce člověk rozvíjet a zlepšovat, tak je ideál to měnit 1x za 3-5 let .“

Postupit v pozici dál, člověka dále rozvíjí tak, že nezakrní. V případě ČD a SŽDC to tak rozhodně platí. Požadavky legislativy na infrastrukturu jsou dost drsné. A já jakožto železničář musím říct, že čím starší člověk, tím větší odborník. Aspoň co jsem měl tu čest poznat.

Adolf

Byl dobrej. Těch 300 kč/km pro Plzeňský kraj byl vyloženě úspěch.

JaJeČ

Je třeba rozlišovat netto a brutto smlouvy.

Vaa

Můj vlak není vůbec výtvorem čd, ti ho (za peníze daňových poplatníků) jen koupili. Jedno z mála dobrých rozhodnutí. Kdyby tak dokázali nakupovat podobně kvalitní produkty i v jiných segmentech…

Škoda, že appka není pod sždc nebo jiným subjektem, aby zahrnovala všechny dopravce.

Josef Petrák

Nekoupili. Nechali si vyrobit od Chapsu. Plus její backend, který využívá různých systémů ČD a SŽDC.

Vendelín

ano, ale museli definovat jak to má fungovat. SW na míru je vždy týmová práce objednatele a řešitele.

Vaa

Modré gumy, unitární odboráři či kindršotouši se projevili. Inu komu není rady tomu není pomoci.
Kupředu levá zpátky ni krok!

Anonymni Petr

„Za jeho působení došlo například k vytvoření aplikace Můj vlak, objednávkového systému pro přepravu tělesně postižených či nedávné změně nabídky jízdenek.“ … tohle Štěpán viděl z rychlíku (JPP).

A to jsem byl rád, že jsme se Štěpána úspěšně zbavili v Pardubicích (metodou likviduj dopravu a buď povýšen). Co dělá v Praze nevím, ale jestli jedná s kraji a MD – nedivím se že ČD ztrácí tratě.

Martin

Škodič měl hroší kůži a výdrž. Nebo zadání?

Vaa

Už mě párkrát, že toho dobráka od někud znám… jasně, pardubáci si na něj před pár lety fest stěžovali. Jestli taky nemá prsty v tom, že mezi Pce a Kolín se na většinu vlaků k obecnímu nadšení dostaly vozy made in ddr a sysly místo aušusů, které i přes své neduhy byly podstatně lépe hodnoceny přepravním substrátem.

Pandrhola

Nejen tohle, ale i ČD Parking do e-shopu a spousta dalších projektů jde opravdu za ním. Samozřejmě aplikaci Můj vlak neprogramoval, ale ani prosadit to není u takové firmy nic jednoduchého.
Co konkrétně na dopravě likvidoval ? To, že musel zaříznout ekonomicky neúnosné činnosti je sice pro někoho nepříjemné, ale bohužel nutné. Takže je pochopitelné, že dělal i nepopulární rozhodnutí.