MHD v Teplicích zůstane Arrivě, má novou smlouvu do roku 2023

Trolejbus Škoda 25Tr, provozovaný společností Arriva Teplice, na lince č.10 na Nové VsiAutor: Tomas.hchn – Vlastní dílo, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=26640711Trolejbus Škoda 25Tr, provozovaný společností Arriva Teplice, na lince č.10 na Nové VsiAutor: Tomas.hchn – Vlastní dílo, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=26640711

Společnost Arriva City patřící kapitálově pod německou skupinu Deutsche Bahn obhájila ve veřejné soutěži provoz městské hromadné dopravy v Teplicích

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PetrB

Pane Sura,
v článku se uvádí: „Podle nové smlouvy se mají Teplice zapojit i do integrovaného tarifu Ústeckého kraje, k integraci má dojít v září.“

Musím Vás upozornit na skutečnost, že MHD v Teplicích je od 1. ledna 2015, tedy současně se zavedením tarifu DÚK, je do Dopravy Ústeckého kraje integrována.
Domnívám se, že jste se spletl. Od září tohoto roku má být částečně integrována do DÚK MHD v Mostě a Litvínově.

Johnny Gomez

Toto je klasický.pripad vyhazování peněz v obrovském měřítku. Pokud vlastním autobusy a zaměstnával personál tak v zadnem pripade tam nepotřebuju další keziclanek kterej to bude provozovat sobě na ZISK..
Platby byly podle článku navýšení o více jak 10% – tak b0y mne zajímalo kolik za to dostali ti co o tomhle nesmyslu rozhodli…

Johnny Gomez

Sura:
To nikdo nerozporuje ze proběhla „soutez“..- já jen poukazuju na absolutni nadbytecnost toho provozovatele jako takoveho – a tedy zbytečne vyhazování veřejných penez…

LiborV

… záleží kdo by danou městskou firmu řídil. Jsou v ČR městské dopravní podniky, které jsou vedené velmi dobře a efektivně. I ty druhé. Takže ano, městská firma by mohla dokázat provozovat MHD levněji, ale nemusela. Dost by mne zajímalo, jestli je ve smlouvě nějak ošetřen rozsah údržby městských trolejbusů. Vím, že některé městské dopravní podniky jsou v kvalitě údržby lepší než Arriva. I na tom se dá šetřit.

Radek

No 66 Kč/km je podivně hodně. Zkuste se poptat, za kolik se jezdí jinde…

Jan

Vzhledem k tomu, že dopravce si musí pro plnění smlouvy povinně pronajmout od města nemovitý a movitý majetek sloužící k provozu MHD a na své náklady jej udržovat, tak se ta cena ve vztahu k ročním objednaným výkonům pohybuje kolem 50,- Kč