Mezi Smíchovem a Radotínem přestaly jezdit některé vlaky. Kvůli nadjezdu přes ulici Podjezd
Trať ze Prahy - Smíchov do Radotína. Foto: Správa železnic
Část vlaků musí odklonem přes Vršovice a Krč.
Část vlaků musí odklonem přes Vršovice a Krč.
K tématu doporučuji poslech písně od Vlaku na Dobříš: Po zbraslavské silnici motocykly letí…
Zejména 2. a 3. sloka jsou znovu aktuální🙂 I když silniční doprava od Smíchova se již přesunula jinam, znovuobnovený přejezd a naopak zavřený podjezd jsou ty opěvované…
Tady se vždy nechá vše dojít až do vítězného průšvihu… Ve stylu že to ještě vydrží🙂
Je úplně jedno kde, jazyk výhybky na bývalém Vítkově, v Malešicích, 100x dráty v Nuslích, v Radotíně, měnírna v Chuchli… Nekonečný příběh😂
Nevím, na co ten přehled vlaků, které jedou odklonem vůbec dělají, když se jim stejně neřídí. Os 8867 tam není a stejně jede odklonem. S takovýma službama jděte do hajz*u!
Copak? Nepodařilo se vyfotit?
Nepodařilo se dojet domů dřív, jak jsem si původně maloval 🙂
Tunel prosim.Dekuji
Vtipné. Haha. Jinak je to spíš most, malej most, mostek.
Vlaky jedou mimo Prahu Smíchov, leč nezastavují na zastávce Praha Kačerov. Jedna EJ 471 se k peronu vejde, zdvojená nikoli, protože nějaký MUDRC na SŽ(DC) když se zastávka před lety stavěla rozhodl o délce nástupiště „jen“ 150 metrů, zatímco dvě EJ 471 měří necelých 160 metrů …
Tak nástupiště je tam krátký, to je fakt, ale zato tam maj hnusnej přístřešek!
To je vrchol architektury do doby než tam za X let bude zastávka na dvoukolejné trati o dvou peronech a nadchodem.
Podle logiky SŽ stejně na Kačerově nemusí stavět ani S8/S80.
(Když je odklon Krč – Libeň – Prahlavní).
Ale kdyby byla dobrá vůle, tak otevírat jen některé dveře Elefanta by šlo
A jak by tam asi S8/S88 měla stavit, když jede odklonem přes Libeň? Kolej pro Zahradní město – Krč u sebe nemá na Kačerově nástupiště. Výhybky v místě, kde se tratě do Vršovic a na Zahradní město rozdělují, zatím taky nejsou, ale podle toho co je na stránkách SŽ, bychom se jich snad mohli snad ne v zase tak daleké době dočkat i s druhým nástupištěm na Kačerově a prodloužením stávajícího na 220 metrů.
To je přesně to místo, které už od roku 2018 výrazně přispívá k zoufalé situaci na trati 171. Původně tam byla TR 100 km/h, pak v roce 2018 uprostřed té souvislé stovky přišlo TOR na 50 km/h z důvodu špatného stavu mostu.
Jj, nápadně zborcená poloha koleje na mostě je už drahnou dobu. Jak na to sáhli, tak se holt to „sotva držící“ začalo zjevně bortit.
Tak tak na trati jezdím pravidelně a tu dobu, kdy se na tomhle místě nemuselo jezdit sníženou rychlostí, už ani skoro nepamatuju. Navíc hned vedle je jako bonus stahovačka, takže ve směru na Beroun se tam vlak courá na ještě delším úseku.
Jenom se nemůžu ubránit pocitu, že práce na rekonstrukci mostu (s cílem co nejdřívějšího zprovoznění nové části) nejsou zrovna nejsvižnější…
Ono to je myslím ještě déle. Co si pamatuju, bylo to tehdá tak, že se opravoval nějakej kus kolejí mezi Smíchovem a Radotínem, jehož stav omezoval maximální možnou rychlost, přičemž když se to opravilo, zjistilo se, že při navážení materiálu vlaky nějak počechraly už tak načatej most v Malým Chrchli, takže se tam pak díky tomu jezdilo ještě pomaleji než před opravou. A Bodrá Správa rovnou řekla, že to nebude řešit, protože se to má stejně opravovat celý… Takže se tam už dobrejch 5 let, né-li déle, jezdí courem, přičemž se kvůli tomu prodlužovaly jízdní doby tak, až se dostaly… Číst vice »
Až na to, že to není ve Velké Chuchli, ale v Malé Chuchli.
A já si říkal co jsem to včera viděl přijíždět k nádraží Krč za osobák 🙂
Nadjezd v ulici Podjezd. Čeština je krásná.
Matoucí ovšem může být, že ulice K podjezdu je v úplně jiné části Prahy.
V Praze zcela běžná věc. Vtipnější třeba je, že stanice metra Pražského povstání je úplně jinde než ulice Pražského povstání.
A co teprve taková Vltavská…
Ale u stanice Vltavská doufejme vyroste Vltavská filharmonie 🙂
A stanica metra sa medzitým premenuje na Nádraží Bubny.
no, tam Vltava občas bývá
No, to sice ano, viz 2002, ale ulice je az na Smichove…
Řeka Vltava je podstatně delší, takže tady to aspoň sedí.
To jsou mi zase humory po ránu 😀
Nebo Dejvická…
Také Vysočanská, to není moc daleko od sebe, proto možná ještě víc matoucí pro neznalé
Puvodni nazev stanice v miste byl „Vysocany“, pote „Vysocanska radnice“ a nyni „Vysocanska“, … moc rad bych navrat puvoniho nazvu, prosteho a jednoducheho podle ctvrti „Vysocany“…
jj, potkal jsem onehdá na Žižkově pána co hledal Rajskou zahradu v ulici U Rajské zahrady…
Zajímavé jsou třeba Dolní Měcholupy, kterou jsou na mapě nahoře a Horní Měcholupy dole. Horší je to s Horními Počernicemi, které jsou sice správně více na sever, ale jsou na úplně jiné trati než Počernice Dolní. Ulice Hornopočernická je pak zase jinde a to ve Kbelích, a tam přetíná opět jinou, už třetí trať. 🙂
Horní a Dolní se rozlišuje podle polohy ve skutečnosti, ne na mapě 🙂
Horní/Dolní se rozlišuje podle nadmořské výšky a ne podle zeměpisné šířky.
Tak ta ulice podjezd je, na nadjezdu jsou koleje.
Tam žádný nadjezd není. 🙂
No to byl asi nějaký pokus o geek joke, není to nadjezd, ale železniční most.