Mezi Českem, Německem a Polskem vyjíždí opět turistická autobusová linka
Autobus pro mezinárodní autobusovou linku napříč třemi zeměmi. Foto: Liberecký kraj
Na financování linky se podílí čtyři subjekty ze tří zemí.
Na financování linky se podílí čtyři subjekty ze tří zemí.
to se opravdu povedlo, teď aby linkou ještě jezdili i v budoucnu turisté
Proč jsou v jízdním řádu tarifní body (zastávky) v nichž se nezastavuje = nejsou obsluhovány ?
Hraniční přechody… na železnici jsou také tarifní body, které nejsou obsluhovány… 😉
Kde jsou odpůrci toho, aby dopravu objednávali kraje? Stát by to zařídil lépe
No to nevím, když si vezmete jak stát zařídil Arrivu na trati R14, tak bych o nějakých schopnostech raději pomlčel. Osobně jsem vyzkoušel a myslel jsem, že před Semily budeme všichni pasažéři celý vlak tlačit, zkrátka děs a hrůza
Nejvíc vždy záleží na jízdním řádu. Před rozkliknutím jsem měl obavy co se mi zjeví. Ale musím ho pochválit byť to k ideálu má ještě daleko. V rámci možností určitě dobrý…
Jízdní řád je stejný, jako byl při spuštění linky.