Mezi Bubny a Veleslavínem nepojedou dva měsíce vlaky

Osobní vlak mezi Prahou a Kladnem ve stanici Praha - Dejvice. Foto: České dráhyOsobní vlak mezi Prahou a Kladnem ve stanici Praha - Dejvice. Foto: České dráhy

Opravou Negrelliho viaduktu ochromená trať 120 z Prahy na Kladno dostane s příchodem školního roku další ránu. Správa železniční dopravní

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel Hromek

Jak zde píše „Pavel“-času bylo dost o prázdninách,kdy nejezdí školáci a studenti.Navíc velký počet zaměstnanců má dovolenou,-takže už mohlo být hotovo.To je ta typická česká liknavost,všechno moc dlouho trvá a navíc je naplánováno na nevhodnou dobu….Ale nic si z toho nedělejme,výluka mezí Zručí n.Sázavou a Kácovem trvá už rok a nic se neděje….

Michal

Mezi Zručí a Kácovem se nic neděje? No vydiskutovalo se, že se do této obskurní trati bude dál investovat a vypsala se soutěž na rekonstrukci 30 km trati, bude z toho druhá Mšenka. A vy nemáte radost…

Souprava

Takových peněz vyhozených za šotozábavu. 🙁

Miloň

A budou tam aspoň pražce B91S s pružným uchycením kolejnic aby ta trať pokročila do nějaké modernější fáze nebo se bude nadále konzervovat stav z parní éry a jen se vymění shnilé pražce a za dva 2-3 roky zase dvouměsíční výluka na novo?

Kubík

Opravy za 90 milionů, a pak se to „někdy“ zavře znovu a budou dělat rychlodráhu? Nebo ji už zase odpískali? Opravdu zajímavé.

a8n

Než se na ní někdy v daleké budoucnosti začne, bude potřeba stávající trať takhle opravit ještě několikrát.

lokodepo

Už jste si mohl všimnout, že SŽDC aplikuje zvláštní postup, že když se blíží nějaká modernizace, tak několik let předtím hodnem nasype do trati velké peníze na výměnu kolejnic, pražců, štěrkového lože atd. Například Smíchov – Radotín by se měl začít dělat za dva roky, možná dokonce už příští rok, tak se loni honem vyměňovaly kolejnice. Mezi Lysou nad Labem a Kostomlatama nad Labem by modernizace měla proběhnout za pět až šest let, tak honem tam nacpali přes 200 miliónů do nových kolejnic, pražců, přejezdů, štěrkového lože a do úklidu hald štěrku podél trati, které tam třicet let nikomu nevadily.… Číst vice »

Pavel Hromek

Co dodat??-nic.Jen souhlas,jak píšete.Naprostý diletantismus.Také nepochopím,jak to ti naši předkové dělali jen s krumpáčem,lopatou,koňským povozem a ev.dynamitem.

Michal

Nebylo by lepší mít přeci jen finální dokumentaci úseku na letiště a pak přestavovat Bubny?

Hodně štěstí

Ještě, že to tedy bude jezdit mezi Prahou Bubny a Prahou Bubny Vltavská. 🙂 To berte jako vtip.

pavel

přece to nebudeme dělat o prázdninách 😉 LIKE!!!!!!

jan

Takže stejné fiasko jako na 323 Frýdek Místek. Prostě se modernizace nestihla, tak to salámujem. A s výlukama si poraďte. V Praze je sice metro. Ale. A pak za 4 roky to předěláme.

Dopravak

Copak se mělo ve F-M modernizovat?

X 1

Koleje.

železničář v důchodu

A nemají být souběžně také nějaké výluky na „semmeringu“?

Odpadlik

Jj, tam říkali že zavřou provoz kvůli opravě mostu přes Prokopák

Drahar

5.9. – 4.12. Vyluka Smichov spol.n. – Praha-Zlicin
A 1.10. – 10.10. Zlicin – Hostivice.
Navic 28.9. – 7.10. Budou vyluky take v usecich Veleslavin – Ruzyne – Hostivice a Jenec – Kladno.
1.10. jeste k tomu i dlouha vyluka Hostivice – odb. Jenecek.

železničář v důchodu

No, výborně: to by mě docela zajímalo, kde na to chtějí sehnat autobusy, protože ne vše lze řešit jen odkazem na MHD s platností železničních jízdenek v ní – navíc zdaleka ne všichni cestující mají start nebo cíl cesty přímo v Praze.