Mezi Bubny a Veleslavínem nepojedou dva měsíce vlaky
Osobní vlak mezi Prahou a Kladnem ve stanici Praha - Dejvice. Foto: České dráhy
Opravou Negrelliho viaduktu ochromená trať 120 z Prahy na Kladno dostane s příchodem školního roku další ránu. Správa železniční dopravní
Jak zde píše „Pavel“-času bylo dost o prázdninách,kdy nejezdí školáci a studenti.Navíc velký počet zaměstnanců má dovolenou,-takže už mohlo být hotovo.To je ta typická česká liknavost,všechno moc dlouho trvá a navíc je naplánováno na nevhodnou dobu….Ale nic si z toho nedělejme,výluka mezí Zručí n.Sázavou a Kácovem trvá už rok a nic se neděje….
Mezi Zručí a Kácovem se nic neděje? No vydiskutovalo se, že se do této obskurní trati bude dál investovat a vypsala se soutěž na rekonstrukci 30 km trati, bude z toho druhá Mšenka. A vy nemáte radost…
Takových peněz vyhozených za šotozábavu. 🙁
A budou tam aspoň pražce B91S s pružným uchycením kolejnic aby ta trať pokročila do nějaké modernější fáze nebo se bude nadále konzervovat stav z parní éry a jen se vymění shnilé pražce a za dva 2-3 roky zase dvouměsíční výluka na novo?
Opravy za 90 milionů, a pak se to „někdy“ zavře znovu a budou dělat rychlodráhu? Nebo ji už zase odpískali? Opravdu zajímavé.
Než se na ní někdy v daleké budoucnosti začne, bude potřeba stávající trať takhle opravit ještě několikrát.
Už jste si mohl všimnout, že SŽDC aplikuje zvláštní postup, že když se blíží nějaká modernizace, tak několik let předtím hodnem nasype do trati velké peníze na výměnu kolejnic, pražců, štěrkového lože atd. Například Smíchov – Radotín by se měl začít dělat za dva roky, možná dokonce už příští rok, tak se loni honem vyměňovaly kolejnice. Mezi Lysou nad Labem a Kostomlatama nad Labem by modernizace měla proběhnout za pět až šest let, tak honem tam nacpali přes 200 miliónů do nových kolejnic, pražců, přejezdů, štěrkového lože a do úklidu hald štěrku podél trati, které tam třicet let nikomu nevadily.… Číst vice »
Co dodat??-nic.Jen souhlas,jak píšete.Naprostý diletantismus.Také nepochopím,jak to ti naši předkové dělali jen s krumpáčem,lopatou,koňským povozem a ev.dynamitem.
Nebylo by lepší mít přeci jen finální dokumentaci úseku na letiště a pak přestavovat Bubny?
Ještě, že to tedy bude jezdit mezi Prahou Bubny a Prahou Bubny Vltavská. 🙂 To berte jako vtip.
přece to nebudeme dělat o prázdninách 😉 LIKE!!!!!!
Takže stejné fiasko jako na 323 Frýdek Místek. Prostě se modernizace nestihla, tak to salámujem. A s výlukama si poraďte. V Praze je sice metro. Ale. A pak za 4 roky to předěláme.
Copak se mělo ve F-M modernizovat?
Koleje.
A nemají být souběžně také nějaké výluky na „semmeringu“?
Jj, tam říkali že zavřou provoz kvůli opravě mostu přes Prokopák
5.9. – 4.12. Vyluka Smichov spol.n. – Praha-Zlicin
A 1.10. – 10.10. Zlicin – Hostivice.
Navic 28.9. – 7.10. Budou vyluky take v usecich Veleslavin – Ruzyne – Hostivice a Jenec – Kladno.
1.10. jeste k tomu i dlouha vyluka Hostivice – odb. Jenecek.
No, výborně: to by mě docela zajímalo, kde na to chtějí sehnat autobusy, protože ne vše lze řešit jen odkazem na MHD s platností železničních jízdenek v ní – navíc zdaleka ne všichni cestující mají start nebo cíl cesty přímo v Praze.