Infrastruktura Stavebnictví Železnice

Mezi Bubny a Veleslavínem nepojedou dva měsíce vlaky

Osobní vlak mezi Prahou a Kladnem ve stanici Praha - Dejvice. Foto: České dráhy
Osobní vlak mezi Prahou a Kladnem ve stanici Praha - Dejvice. Foto: České dráhy

Opravou Negrelliho viaduktu ochromená trať 120 z Prahy na Kladno dostane s příchodem školního roku další ránu. Správa železniční dopravní cesty se v pondělí 3. září pustí do oprav úseku Praha-Bubny – Praha-Veleslavín. Provoz vlaků bude vyloučen až do 25. října.

„Jedná se o nepřetržitou výluku v celém úseku trati,“ uvedla mluvčí SŽDC Radka Pistoriusvá. SŽDC v dotčeném úseku chystá například výměnu a čištění kolejového lože, výměnu pražců, úpravu geometrie kolejí a další opravy. Práce provedou firmy GJW Praha a Edikt za 90 milionů korun.

Podle mluvčího Českých drah Petra Šťáhlavského nebude zavedena náhradní doprava, místo ní poslouží cestujícím pražská MHD, kde budou platit vlakové jízdenky.

nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Pavel Hromek
Host
Pavel Hromek

Jak zde píše „Pavel“-času bylo dost o prázdninách,kdy nejezdí školáci a studenti.Navíc velký počet zaměstnanců má dovolenou,-takže už mohlo být hotovo.To je ta typická česká liknavost,všechno moc dlouho trvá a navíc je naplánováno na nevhodnou dobu….Ale nic si z toho nedělejme,výluka mezí Zručí n.Sázavou a Kácovem trvá už rok a nic se neděje….

Michal
Host
Michal

Mezi Zručí a Kácovem se nic neděje? No vydiskutovalo se, že se do této obskurní trati bude dál investovat a vypsala se soutěž na rekonstrukci 30 km trati, bude z toho druhá Mšenka. A vy nemáte radost…

Souprava
Host
Souprava

Takových peněz vyhozených za šotozábavu. 🙁

Miloň
Host
Miloň

A budou tam aspoň pražce B91S s pružným uchycením kolejnic aby ta trať pokročila do nějaké modernější fáze nebo se bude nadále konzervovat stav z parní éry a jen se vymění shnilé pražce a za dva 2-3 roky zase dvouměsíční výluka na novo?

Kubík
Host
Kubík

Opravy za 90 milionů, a pak se to „někdy“ zavře znovu a budou dělat rychlodráhu? Nebo ji už zase odpískali? Opravdu zajímavé.

a8n
Host
a8n

Než se na ní někdy v daleké budoucnosti začne, bude potřeba stávající trať takhle opravit ještě několikrát.

lokodepo
Host
lokodepo

Už jste si mohl všimnout, že SŽDC aplikuje zvláštní postup, že když se blíží nějaká modernizace, tak několik let předtím hodnem nasype do trati velké peníze na výměnu kolejnic, pražců, štěrkového lože atd. Například Smíchov – Radotín by se měl začít dělat za dva roky, možná dokonce už příští rok, tak se loni honem vyměňovaly kolejnice. Mezi Lysou nad Labem a Kostomlatama nad Labem by modernizace měla proběhnout za pět až šest let, tak honem tam nacpali přes 200 miliónů do nových kolejnic, pražců, přejezdů, štěrkového lože a do úklidu hald štěrku podél trati, které tam třicet let nikomu nevadily.… Číst vice »

Pavel Hromek
Host
Pavel Hromek

Co dodat??-nic.Jen souhlas,jak píšete.Naprostý diletantismus.Také nepochopím,jak to ti naši předkové dělali jen s krumpáčem,lopatou,koňským povozem a ev.dynamitem.

Michal
Host
Michal

Nebylo by lepší mít přeci jen finální dokumentaci úseku na letiště a pak přestavovat Bubny?

Hodně štěstí
Host
Hodně štěstí

Ještě, že to tedy bude jezdit mezi Prahou Bubny a Prahou Bubny Vltavská. 🙂 To berte jako vtip.

pavel
Host
pavel

přece to nebudeme dělat o prázdninách 😉 LIKE!!!!!!

jan
Host
jan

Takže stejné fiasko jako na 323 Frýdek Místek. Prostě se modernizace nestihla, tak to salámujem. A s výlukama si poraďte. V Praze je sice metro. Ale. A pak za 4 roky to předěláme.

Dopravak
Host
Dopravak

Copak se mělo ve F-M modernizovat?

X 1
Host
X 1

Koleje.

železničář v důchodu
Host
železničář v důchodu

A nemají být souběžně také nějaké výluky na „semmeringu“?

Odpadlik
Host
Odpadlik

Jj, tam říkali že zavřou provoz kvůli opravě mostu přes Prokopák

Drahar
Host
Drahar

5.9. – 4.12. Vyluka Smichov spol.n. – Praha-Zlicin
A 1.10. – 10.10. Zlicin – Hostivice.
Navic 28.9. – 7.10. Budou vyluky take v usecich Veleslavin – Ruzyne – Hostivice a Jenec – Kladno.
1.10. jeste k tomu i dlouha vyluka Hostivice – odb. Jenecek.

železničář v důchodu
Host
železničář v důchodu

No, výborně: to by mě docela zajímalo, kde na to chtějí sehnat autobusy, protože ne vše lze řešit jen odkazem na MHD s platností železničních jízdenek v ní – navíc zdaleka ne všichni cestující mají start nebo cíl cesty přímo v Praze.

Partneři