Mezi Brnem a Přerovem nepojedou kvůli výlukám pět dnů vlaky
RegioJet a jeho první rychlík na lince R8 z Brna do Bohumína. Foto: Květoslav Havlík
Omezení se týká zejména rychlíků Brno – Bohumín a Brno – Olomouc.
Omezení se týká zejména rychlíků Brno – Bohumín a Brno – Olomouc.
Kdo tuto informaci zpracoval? Vůbec z ní není jasné v kterém úseku na trati Brno – Přerov bude ta výluka. Z článku vyplývá, že autobusy pojedou z důvodu výluky z Brna až do Přerova, co je naprostý NESMYSL!!!
Vyluka od 25.4 – 30.4. je v useku Brno – Kojetin.
Mě se v tom článku nejvíce líbí „Českí” dráhy ;).
Pro neznalého : kudy nyní vlastně jezdí rychlíky a osobáky z Brna na Přerov? Po „přerovské“ (přes Sokolnice) nebo po „veselské“ (přes Šlapanice)?
Osobáky jezdí do Křenovic a pak až z Vyškova a rychlíky když to jde přes Blažovice, při mimořádnosti přes Chrlice. Mezi Křenovicema a Vyškovem jede jeden pár osobních večer/ráno.
To si snad už dělají zádel. Mezi Olomoucí a Brnem je výluka bez nadsázky každý měsíc. Navíc tam vlak jede o půl hodiny déle, než autobus.
autem je to taky o hubu. Teď u nás v Prostějově je to zas na dva pruhy, stačí jeden drcanec a máme celé město ucpané kamiony(90ze sta jsou polské). Celá tahle sranda „dálnice D46“, není žásná dálnice, ale jen čtyřpruhá silnice, která je stavěná v profilu S 21,5, ne R a už vůbec ne D. Jen obyčejná asfaltová silnice. Úžasná estakáda Haná se rozpadá, zas spadl u pivovaru kus betonu z římsy na auto. Dokud nebude destavěn ten cancour skutečné dálnice Říkovice-Přerov, tak je to celé kosočtvercem ke zdi. Ale nejspíš nebude, bo splašky z tetčic, děti z podzemí, nešlapte… Číst vice »
Už jsem se bál, že letos na Vyškov to bude bez výluk 🙁 Proboha, kdy se už konečně začne stavět normální trať z Brna na Přerov! Tohle je šílené.
Snad se podaří příští rok začít stavět první úsek. Ikdyž Kojetín-Nezamyslice nepatří k nejzatíženějším. Mnohem raději bych byl za Blažovice – Vyškov. Do Blažovic je to celkem pěkné, dvě koleje umožňují křižování kdekoliv, nemusí se čekat na protijedoucí vlak. Trať je po reko.
Aby nám pak pan ministr ještě neřekl, že nová trať na Přerov je zbytečná, protože z Brna do Přerova vede krásná dálnice.
Ještě byste mu měl vyčítat, že tu stavbu zcela určitě zastaví.
A že vám určitě přejede psa, záměrně.
Jsem zvědav, kolik autobusů na spoj pojede a jaká firma jí bude zajišťovat? Jestli je tady ještě nějaká firma vůbec, která je ochotná jím to odjezdit, když pravděpodobnost zaplacení za NAD že strany RJ není příliš velká
Nám stále RegioJet dluží za listopad/prosinec a volali mi v týdnu dopravci z Čech, že dispečink RJ už poptával dopravu až tam a všichni se mu ze stejného důvodu vysmáli, takže zase nějaký zoufalec, co bude rád za práci a pak se bude bít do hlavy, jako my. Každopádně na ten průser se půjdu podívat, protože ta kapacita nepostačovala nikdy, ani když jsme jezdili několika autobusy na každém spoji navíc z vlastní iniciativy.
Jste mně normálně vystrašil.
Mám na léto jízdenky za 10tis. a začínám se bát. Co by jste navrhoval?
A napisete i, z jake firmy jste a vasi pozici? Takto to todiz jde brat jako nepodlozene pomluvy…
Tady si můžete přečíst celý náš příběh okolo podzimní NAD:
https://www.facebook.com/retrobuspv/posts/2042845915875164
Jinak doporučuji i komentáře. Psát Jančuru (on sám napsal), že odjezdili skoro 90km trasu za 83km se jen tak nevidí 🙂
Joo ty jsem cetla taky… Nevim, jestli je vhodne toto resit verejne… Kazdopadne diskuze napinavesi nez detektivka…
V RJ pracuju a jako je to mazec kolikrát… Nejen NAD… Jako ve stanici ve které jsem máme dobré vztahy… Dokonce u s dopravou a ČD, ale co se týká vyloženě firemních záležitostí, tam se radši rozepisovat nebudu… Jednak by to bylo na dlouho a za další nechci, aby mě poznal třeba některý z kolegů… Každopádně v mnohém z toho doslovného příspěvků na fb, jak se Vám pod něj ozval i majitel RJ, tak to bylo výživné čtení… No a firma to ten den dokonce potvrdila… NAD kvůli MU…. Masakr
K tomu, co psal do vyjádření, se nedá nic říct. Kope okolo sebe s tím, že jsme si tam všichni připisovali kilometry, ve skutečnosti nemá páru o tom, kudy trasa vede, tzn. že po přepočtení ta délka spoje odpovídá skutečnosti. Potom, že nemají od nás všechny podklady, proto není uhrazeno, přitom ani schválené dny nejsou zaplaceny a na zbytek nikdo nereaguje. Telefony nikdo nezvedá nebo jsou blokované, na maily nikdo neodpovídá. Posledním kontaktem byla platba před měsícem a půl. Stále dluh činí 2,8 milionu. A nejsme sami.
Bohuzel to je verejne tajemsstvi…. Hlavne me tak nejak zaujalo i to, ze toto „spinave pradlo“ pere ve verejne diskuzi, coz podle me neni uplne to prave a nevrha to nejlepsi svetlo na nej tak na jeho firmu. Nicmene snad se zadari a sve penize dostanete… No ted jsem zvedava, jak probehne tato vyluka…
Pane Studený….A podobně se chováte i Vy. Dlužíte , kam jen človek dohlédne , dovolat se na Vaší infolinku, když opět čekám na Váš spoj, je nemožné, o technickém stavu Vašeho vozového parku ani raději nemluvím.
No vidíte, a někteří si na tom, že bezúročné dluží všude, postavili byznys. My se snažíme vše rovnat, ale tady je jeden z ukázkových důvodu, proč to nejde tak rychle. Kdyby zaplatili všichni všechno, jsme naprosto v klidu. A nevěřte všemu, co se říká, ono to má i svou druhou stránku, ale to se dotyčným nehodí zmínit.
Kdosi ten technický stav hodnotil pohledem z kanceláře přes Vltavu (takto to sám napsal) na Smíchovské nádraží.
A vydával to za zcela objektivní hodnocení, protože byl o tom přesvědčen. A tak vznikají zcela zaručené zprávy.
To moje hodnocení technického stavu je, myslím si, objektivní. Jednou jsem busem toho dopravce jel a stačí. Podrobnosti psát nebudu , to by bylo nadlouho. Věřte mi, vyznám se v tom.
Ale nebudu už odbočovat od tématu diskuze. Trať 300 je ostudou naší železniční sítě. Tahle jednokolejka mezi druhým a třetím největším městem republiky nemá šanci konkurovat silniční dopravě ani když u Vyškova nebo Prostějova budou dlouhé kolony. Snad aspoň bude brzy dostavěna D1 u Přerova.
NAD kvůli MU
A co je špatně na NAD kvůli mimořádné události?
byl jednou jeden sebevrah, vlak zrušen bez náhrady A bylo to taky špatně.
Poslan jeden autobus pro tri vlaky a jeste az po obnoveni provozu… CD zareagovaly pruzne, ale cestujici RJ se nedostali… Kvuli jiz v diskuzi zminenym duvodum, pro RJ nechce nikdo jezdit,. Kdyz se neco stane, tak katastrofa… A clanek pana Studeneho na facebooku, kde i presne toto bylo zmineno vysel ve stejny den, kdy odslo na trati k MU a to, co se o Rj psalo v souvislosti se zajistovanim NAD, to tak fakt bylo… Nemyslela jsem to tak, ze to, ze se zavede NAD je spatne. Horsi je to, ze RJ neumi reagovat, neplati dopravcum za jeji zajisteni… proste… Číst vice »
NADka Brno – Přerov byla asi o půl hodiny rychlejší, pakliže jel přímý spoj po dálnici. Osobně jsem to kdysi zažil. Teď už to ale zopakovat nepůjde, neboť Brno je silniční velešpunt a jdou legendy o kolonách z Brna až do Rousínova….
Pořád je to rychlejší, teďka na podzim, když NAD jela z Hulína přímo do Brna, tak tam byl bus také o 20 min dříve… ale je pravda, že to byl večerní spoj.
Jo, je to tak. Zhruba o 10 až 15 a to se proplétají po Křenové směrem ven a po Zvonařce směrem do Brna.
Každoroční folklór již více než 10 let. A to proto, že se čeká na reko, která se odložila, neboť JMK neměl schválené ZÚR a proč, to je dlouhá a spletitá detektivka.
Co znamená to Vaše „#mynic“ ?
#mynic je vykreslení chování SŽ jedním slovem. Oni přece za nic nemůžou…
Už dávno mnela být nová trať ..a ne ten starý zmetek.jo ale SZ k něčemu donutit.oni mají akorát kýble výmluv
Ale zato vyresili prehlednost stanicniho hlaseni tim, ze zavedli jednotne znelky… Ze je to hned prehlednejsi, ze jo? Ze odvedli dobrou praci?
Akorat, ze vubec..
😀
Hádám, že tohle má na starosti odbor, který má potřebu zdůraznit svoji nenahraditelnost, nikoliv investice.
To je jasny, ze jo, kazdopadne odbor, ktery kdybychom neplatili, bylo by nam lip 😀
Co je vlastně příčinou výluky na Vyškov? Pomalá příprava na přestavbu, nebo nutné zákroky pro udržení provozuschopnosti?
Nutné zákroky pro udržení provozuschopnosti jsou zde 6x-12x do roka.
Na jakou přestavbu? Ono už je něco schváleno?
Nicméně v článku mi chybí buď informace kde přesně se má něco dělat (že Os asi pojedou, ale R ne..?), případně odkaz na info na IDS JMK / Kordis.
Bude se podbijet od Brna až po Nezamyslice, v tomto půl roce se dá očekávat ještě jedna podobná výluka v úseku Přerov – Nezamyslice.
V pondělí se dělá mezi Kojetínem a Nezamyslicemi.
No SŽ to má v mapě i s lety zahájení stavby.