Metro za 40 miliard korun. Siemens vyhrál velký kontrakt pro Londýn
Podoba nového metra pro Piccadily Line v Londýně. Foto: Siemens
Společnost Siemens získala jednu z největších zakázek ve své historii na dodávku metra. Pro Transport for London (TfL) dodá celkem
Průjezdní profil téhle soupravy je přizpůsobený maloprofilovým tratím londýnského metra z počátků elektrického provozu. V Brně bych si také uměl představit podobná vozidla, jako Siemens vyvinul pro Londýn, ale nemusela by být tak stísněná. Dnešní (budoucí) novostavbu tratí by šlo pojmout velkoryseji.
Trochu si protiřečíte. 🙂
Stísněnost je způsobená malým průměrem tunelu.
Nebo si představujete hranatý tunel? 🙂 Ten se ale blbě dělá, a staticky je to taky nic moc. Dneska z hlediska budování je ideální kruhový profil pro TBM a průměr úměrný požadavku dopravy a dovedu si představit, že brňáci budou požadovat aby do tunelu jezdili i normální vlaky.
Jinak je dobré vidět, že v Londýně se snaží vytěžit z průjezdního profilu maximum možného.
Hezká vizualice. Palec nahoru.
Kompletní vizualizace soupravy zde:
https://www.youtube.com/watch?v=Z3Q0FZUKHkY
Díky za tip, doplnil jsem přímo v textu.
pěkný, to bude bez fíry?
Z počátku tam fíra bude, ale eventuálně se bez něj obejde.
že na té vizualizaci tam stojí spíše cestující, ale parádní, že to má průchod.Takového něco by měli udělat pro brno……
Ano, Brno je tak zacpané, že je to někdy až k pláči. Nebo by se mohla v Brně vytvořit visutá dráha podobně jako je ve Wuppertalu nebo v Shonanu.
Pro upřesnění k té japonské dráze https://www.youtube.com/watch?v=IOsJrU5XUIw
my v Salingradu uz mame naplanovanou lanovku, diametr, podzemni tramvaj, podzimni tramvaj, metro, a vubec!
Oproti kanálu DOL je i metro v Brně rozumná investice.