Měsíc po nehodě zůstávají v Gotthardském tunelu vykolejené vozy, některé musejí rozebrat na místě
Gotthardský úpatní tunel po vykolejení nákladního vlaku. Foto: SBB
SBB zvažují návrat osobních vlaků do nejdelšího tunelu světa o víkendech.
Taková sonda do české společnosti: u tohoto článku skoro žádný komentář (=Švýcaři to dělají perfektně, trvá jim to déle, ale to nevadí) vs. komentáře pod ostatními články (Poláci do nebe, v ČR všechno špatně, všechno zkritizujeme, Svoboda ven, i když otevře novou stavbu, všechno drahý, naše firmy nic neumí, český projektant je nemehlo…atd.) 🙂
Ano, to tu tak bylo vždycky…nezmůžete nic 💁♂️
Njn, trva to trva. Ale proste tu nikdo nehodla akceptovat rychla reseni, ktera by mela zasadni problemu s bezpecnosti. Konzept pro pripad mimoradnosti se zalohou v podobe horske trati funguje, IC/EC vlaky potrebuji cca tu hodinu navic, ale pasuji na svoje trasy na sever a jih od/do tunelu , vsechno je pro cestujici prehledne a spolehlive zorganisovano, muzou se spolehnout ze aktualni jizdni rad plati a na severu a jihu funguje ostatni provoz normalne. Takze ano, neni to dobre, ale neni to ani chaos. Takze je to spatne jenom tak na pul 😉 A navic veci jako nahradni tlakova vrata,… Číst vice »
Evidentně nespěchají zachraňovat ekologickou dopravu.
Vysypalo se tam pivo, špagety a rajčatový protlak, osobně bych nejdříve za pomoci vařiče, hrnce, talíře, vidličky a lžíce „odklidil“ tyto věci. Pak bude prostor zabývat se pomačkanými plechy.
To pivo byste odklízel tím hrncem nebo tou lžící?
No nevím, soudruzi úderníci by tam vjeli tankem a vytáhli by to na řetežu. Tím by to roz***ali od místa nehody až po výjezd z tunelu. Pak by se to nějak provizorně opravilo a dočasně by se jezdilo pomalu. A protože by pak byla potřeba výluka na pořádnou opravu, tak by to „dočasně“ trvalo docela dlouho.
Kdyby denně rozřezali jeden vagon na šrot a uklidili z něj svinčík, tak už by snad bylo hotovo.
Jestli je v každém vagoně 20-30 tun čehokoliv, co se musí přeložit… Nejsou prázdné. Vidím tam cosi na paletách, tak jedině tam nějak dostat bagr a paletové vidle… Jinak teda přeložit ručně.
Vlastně by bylo nejlepší postavit vagon do roviny, aby se dal paleťákem vyložit, než ho rozřežou.
Proč na to ruční vyložení nákladu nenasadí armádu?
lampenzimmer@sbb.ch
A kdyby denně rozřezali vagonů dvacet, mají už vše zprovozněno.
Úderníky s denními plány plněnými na šestsetdvacet procent do každého kapitalistického tunelu!
Já bych to nedělal. Na co? Nechá se to tam na pořád a vedle třeba postaví 3. tunel.
Ja bych se vubec tak moc nesmal 🙂 Uprimne aktualne diskutujeme i o reseni, jestli by treba, byt castecna trikolejka, mela smysl a opodstatneni 😉