Mátl k závěrům NKÚ: Příprava dálnice D35 se v posledních letech výrazně zrychlila

Vizualizace D35 u Litomyšle. Foto: ŘSDVizualizace D35 u Litomyšle. Foto: ŘSD

V krátkosti lze říct, že co nám NKÚ vyčítá, jsou naopak kroky vedoucí ke zrychlení přípravy staveb, tvrdí šéf ŘSD.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jarda

Co takhle kontrola v sž?

marek hudec

kdybych trpel obsesi a paranoiou, dostal bych z uvedeneho clanku utkvelou predstavu, ze pan Matl nekomu silne vadi…..
objektivne je nutno rict, ze za nej se spousta – presneji receno vetsina – staveb pohnula kupredu a abych byl trochu osobni
Milo Kalo, tohle si za ramecek nedas…..

Joe

To je komedie, když se stavba D35 posledních 5 let konečně hnula a obecně panuje spokojenost jak rychle jim to jde, tak najednou je NKÚ začne prudit, že mají 50 let zpoždění. Co NKÚ těch posledních 50 let dělalo, skládali puzzle?

Kodl

Radku nevzdávej se, stojíme za tebou!! 🙂

Dejf

No tak mediální pojetí závěru zprávy NKÚ o tom, že dálnice měly být hotové už 50 let je sice pěkný, ale ředitele ŘSD to může nechat zcela v klidu, protože tou dobou maximálně tahal kačera a jeho práce na ŘSD se dá hodnotit rozhodně kladně. Uznávám, že to není v možnostech NKÚ, ale spíš by měli vzývat k zavření jednoho nejmenovaného politika do klády a k 15 ranám bičem, jednu za každý rok, o který se jeho mistrovským tahem zpozdila příprava dálniční sítě v ČR.

Lysimachia

Nebuďte slušnej, řekněte jméno!

V. P.

Asi to byl pan šetřílek a slon v porcelánu Bárta. Kdo jiný.

libor

Vyzívám NKÚ ať jde na kontrolu na SŽ, tam by mě zajímalo, kam mizí mld, jaké jsou ceny a jaký mají její akce přínos!!!

libor

a abych byl konkrétní, třeba plánovaná akce na trati Plzeň – Klatovy. kolik mld a co za to bude? děkuji

Jiří

Na SŽ by to chtělo spíš NCOZ.

Gwann

A občas i zásah Chocholouška

Lysimachia

Já jsem se dnes po ránu taky vyzíval. 🙂

J.K.

Aspoň se staví. Dráhu máme zamrzlou v trasách z 19. století, zpomalilo i tempo oprav a rekonstrukcí, ceny letí nahoru že pomalu reko obyčejného nádraží jde do miliard – na to by řekl NKÚ co?

BND30

Že to za císaře pána mohli postavit prozíravěji a kvalitněji…

qěcy

Císaři pánu se to vymklo. Začali velmi prozíravě ale po několika desetiletích začali chrlit tratě se sklony přes deset promile a oblouky že kterých ani dnes nejde vytáhnout víc, jak vosumde. To by měl NKÚ prověřit!
:⁠-⁠P

D3 a Pražský okruh další da řadě

D35 snad skutečně bude do 2029 stejně jako d3 na jihu.

Na co by měli teď soustředit vše je d3 přes Posázaví a vnitřní i vnější okruh kde se jen zbytečně mluví s odpůrci místo aby se neztrácel čas a stavělo se. Bylo by možné udělat s pánem rozhovor kvůli tomu?

Je asi na čase tuhle terminologii poslat na věčnost, spolu s „Alternativou“:
– současná I/3 (kde chtějí 4 pruhy) taky vede přes „Posázaví“ a to zcela stejným způsobem: kolmo překračuje řeku Sázavu.
– Sázava je dlouhá 226 km a nasčítané „Posázaví“ definované třeba jako pás 5 km na každém břehu má rozlohu srovnatelnou s okresem.
– Je proto vhodnější mluvit o „D3 ve Středočeském kraji“.

Sova

Nechci trollit, ale ten nesmysl přes Benešov co navrhují odpůrci vede taky komplet ve Středočeském kraji, to si moc nepomůžete 😀

libor

tam už mnoho lidí huláká ani neví proč, to je podobné jako ten slavný most přes Vyšehradem. Jsou petice proti bourání, a když se zeptáte člověka, co to podepsal, proč to podepsal, tak vlastně ani neví.. prostě jde s davem ( jsou to ovce)

Michal M

Lidi toho nakecaj – ale stabilizovaná trasa je ve Středočeském kraji jen jedna.

Lysimachia

To jsem ani netušil, že má Sázava 226 km. Čekal jsem tak možná polovinu. Ale je fakt, že hodně meandruje.

#TILT

Honza D.

Z Velkého Dářka do Davle je to pořádný kus cesty pěšky i autem. 😉
A to se snad ještě počítá cancourek nad Velkým Dářkem.