Mátl k závěrům NKÚ: Příprava dálnice D35 se v posledních letech výrazně zrychlila
Vizualizace D35 u Litomyšle. Foto: ŘSD
V krátkosti lze říct, že co nám NKÚ vyčítá, jsou naopak kroky vedoucí ke zrychlení přípravy staveb, tvrdí šéf ŘSD.
Co takhle kontrola v sž?
kdybych trpel obsesi a paranoiou, dostal bych z uvedeneho clanku utkvelou predstavu, ze pan Matl nekomu silne vadi…..
objektivne je nutno rict, ze za nej se spousta – presneji receno vetsina – staveb pohnula kupredu a abych byl trochu osobni
Milo Kalo, tohle si za ramecek nedas…..
To je komedie, když se stavba D35 posledních 5 let konečně hnula a obecně panuje spokojenost jak rychle jim to jde, tak najednou je NKÚ začne prudit, že mají 50 let zpoždění. Co NKÚ těch posledních 50 let dělalo, skládali puzzle?
Mně to hrozně připomíná tenhle meme
https://www.google.com/search?sca_esv=581841001&q=we+were+bad+now+we%27re+good+meme&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwj8h6DAzcCCAxV4hf0HHWcZBrgQ0pQJegQIDBAB&biw=1413&bih=635&dpr=1.35#imgrc=SQ_sv_Td6Li41M
Radku nevzdávej se, stojíme za tebou!! 🙂
No tak mediální pojetí závěru zprávy NKÚ o tom, že dálnice měly být hotové už 50 let je sice pěkný, ale ředitele ŘSD to může nechat zcela v klidu, protože tou dobou maximálně tahal kačera a jeho práce na ŘSD se dá hodnotit rozhodně kladně. Uznávám, že to není v možnostech NKÚ, ale spíš by měli vzývat k zavření jednoho nejmenovaného politika do klády a k 15 ranám bičem, jednu za každý rok, o který se jeho mistrovským tahem zpozdila příprava dálniční sítě v ČR.
Nebuďte slušnej, řekněte jméno!
Asi to byl pan šetřílek a slon v porcelánu Bárta. Kdo jiný.
Vyzívám NKÚ ať jde na kontrolu na SŽ, tam by mě zajímalo, kam mizí mld, jaké jsou ceny a jaký mají její akce přínos!!!
a abych byl konkrétní, třeba plánovaná akce na trati Plzeň – Klatovy. kolik mld a co za to bude? děkuji
Na SŽ by to chtělo spíš NCOZ.
A občas i zásah Chocholouška
Já jsem se dnes po ránu taky vyzíval. 🙂
Aspoň se staví. Dráhu máme zamrzlou v trasách z 19. století, zpomalilo i tempo oprav a rekonstrukcí, ceny letí nahoru že pomalu reko obyčejného nádraží jde do miliard – na to by řekl NKÚ co?
Že to za císaře pána mohli postavit prozíravěji a kvalitněji…
Císaři pánu se to vymklo. Začali velmi prozíravě ale po několika desetiletích začali chrlit tratě se sklony přes deset promile a oblouky že kterých ani dnes nejde vytáhnout víc, jak vosumde. To by měl NKÚ prověřit!
:-P
D35 snad skutečně bude do 2029 stejně jako d3 na jihu.
Na co by měli teď soustředit vše je d3 přes Posázaví a vnitřní i vnější okruh kde se jen zbytečně mluví s odpůrci místo aby se neztrácel čas a stavělo se. Bylo by možné udělat s pánem rozhovor kvůli tomu?
Je asi na čase tuhle terminologii poslat na věčnost, spolu s „Alternativou“:
– současná I/3 (kde chtějí 4 pruhy) taky vede přes „Posázaví“ a to zcela stejným způsobem: kolmo překračuje řeku Sázavu.
– Sázava je dlouhá 226 km a nasčítané „Posázaví“ definované třeba jako pás 5 km na každém břehu má rozlohu srovnatelnou s okresem.
– Je proto vhodnější mluvit o „D3 ve Středočeském kraji“.
Nechci trollit, ale ten nesmysl přes Benešov co navrhují odpůrci vede taky komplet ve Středočeském kraji, to si moc nepomůžete 😀
tam už mnoho lidí huláká ani neví proč, to je podobné jako ten slavný most přes Vyšehradem. Jsou petice proti bourání, a když se zeptáte člověka, co to podepsal, proč to podepsal, tak vlastně ani neví.. prostě jde s davem ( jsou to ovce)
Lidi toho nakecaj – ale stabilizovaná trasa je ve Středočeském kraji jen jedna.
To jsem ani netušil, že má Sázava 226 km. Čekal jsem tak možná polovinu. Ale je fakt, že hodně meandruje.
#TILT
Z Velkého Dářka do Davle je to pořádný kus cesty pěšky i autem. 😉
A to se snad ještě počítá cancourek nad Velkým Dářkem.