Marné pokusy o rozlétání osobní dopravy v Ostravě. LOT posouvá návrat na jaro

Bombardier Dash 8 Q400 společnosti LOT v Ostravě při vzletu do Prahy. Foto: Radim Kobližka / LKMT SpottersBombardier Dash 8 Q400 společnosti LOT v Ostravě při vzletu do Prahy. Foto: Radim Kobližka / LKMT Spotters

Dopravce plánuje návrat na linku do Varšavy 28. března.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiri

Nojo, to je tak, kdyz se na letiste neni jak poradne dostat ani autobusem (casy vubec nesedi a o vyhlidkove jizdy primestkych busu po vsech vesnicich okolo taky nikdo nestoji), ani vlakem (ano, po nove vybudovane trati jezdi par naprosto casove nekoordinovanych spoju denne), ani autem (vsechna pouzitelna mista k parkovani za cenu ne vyssi nez je cena letenky jsou obsazene). Kdyz se k tomu prida jeste letecka spolecnost, co rusi lety i s prodanyma letenkama, tak to proste tady nema reseni. A nejaka odpovednost? Na kraji uz po nekolik volebnich obdobi sedi „odbornici“ na dopravu, jejichz praci by „nikdo… Číst vice »

Caracas

Je to marné, je to marné, je to marné… Pravidelná linková doprava z Ostravy nemá žádnou perspektivu a její podpora z veřejných rozpočtů je jejich vyhazování z okna ven

Ibragim z Bastru

Nevím, ptám se, nebylo pro LOT výhodnější přímého Express busy z centra na KTW, tak jak to kdysi melo ČSA z BRQ na PRG nebo Malév z KSC a BTS do BUD?

Pavel

Myslim ze bysy maji smysl pokyd pak sednete a letite primo do destinace. A to poletite s Lotem do WAW a pak dale. Tak to by spise linkou plnili linky Wizz/Ryan a polskych cestovek.

JaB

jedna z nejhorších věcí ktera je, zrušit planovanou linku už po několikaté 3 tydny před zavedením, spousta znás již měla koupenou letenku, a linka se opět posouva, .. tím důvěra značně klesá.

Adam H

Přesně tak, chtěl jsem tím letět na další spoj do Varšavy. Vycházel pěkně i návrat. Takto se budu klepat 6 hodin vlakem.

Y.K.

Tak blbý to určitě je, ale jestli měli prodáno jen pár kusů na každý let, resp. nenalpnili je ani vzdáleně k relntabilní obsazenosti, tak to logicky raději zruší i přes nakrknuté klienty, než generovat celou zimu ztráty.

OtaZ

tak pokud se nepokryly ani základní náklady, jaký by to pro LOT mělo smysl tu linku odletět. Dotovat to nebudou a předpokládám, že Vy by jste si dalších 10 letenek taky nekoupil jen proto, aby to letadlo odlétlo?
je to business, a když z toho není cash, prostě se neletí. Každý s tím v covid době musí počítat. Linky před Covidem jsou fuč a rozmach několika možností spojení (nemyslím teď zrovna spojení z OSR) je krása minulosti 🙂

JaB

Ano, ano, je to možné, možná je v tom také politika, nebo strategie, asi na 100% to vím jen málo kdo, každopádně pokud máte pravdu vy, tak se bohužel obávam že přišti rok, vzhledem ke klesající důvěře nás cestujícich se lety opět nenaplní dostatečně. Snad tento černý scénář nenastane a přiští rok se budeme moct těšit z pravidelné linky.