Maraton odvolávání je u konce. Obchvat Chýnova má povolení, stavba začne v září

Obchvat obce Kámen. Foto: ŘSDObchvat obce Kámen. Foto: ŘSD

Chýnov na Táborsku se snad konečně dočká obchvatu. Stavba na vytížené silnici I/19 začne v září.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Emil

Společně s obchvatem by bylo vhodné upravit (napřímit silnici) také pod železničním podjezdem, který je z Chýnova směrem na Pelhřimov. Už tam bylo hodně nehod

J.D.

Už aby to bylo. Jen by to tedy chtělo na konec obchvatu směrem z Tábora dát třeba zpomalovací šikanu ještě kousek přes to esíčko pod železničním mostem. Úplně vidím, jak to tam neznalí rozjedou (značek nevnímaje) a pak se budou na brzdách divit, co to tam je :D.

Ondra

Už aby to bylo. Po devatenáctce jezdím často a na průjezdu Chýnova jsem zažil už ledacos, včetně kamioňáka měnícího kolo v tom úplně nejblbějším místě.

Vít

Řekl bych, že zde jezdí už více aut než 10000.Protože trasa Brno – České Budějovice se díky D3 zrychlila a nyní se vyplatí jet na Tábor místo na Jindřichův Hradec. O trase přes Telč nemůže být řeč, ta je nejpomalejší.

Petr

Dokud se nekopne, tak tomu moc nevěřím.
Ale je pravda, že jet tam s kamionem je o nervy… Obchvat tam už měl být dávno. Jenže kvůli několika bláznům se tak důležitá stavba prostě pořád oddaluje…
Tak snad už nic nevymyslí (jako u 4.TŽK u Dobřejovic…).

Dada

Jenomže ti blázni tam bydlí. Kdyby se obchvat naplánoval mimo obec, tak ok, ale vést ho jinou částí Chýnova nesvědčí o vysoké inteligenci těch co to vymysleli.

ukulele

Musím souhlasit. Tohle se nepovedlo.

Václav

Vždy se najde někdo, komu to bude vadit. Pokud by jste se chtěl úplně vyhnout zástavbě, pořádně by jste si zajel. Takhle je to od staveb relativně daleko. D3 v Budějovicích je blíže, lidé teď prskají, že se od stavby práší, ale potom budou já myslím spokojeni.

Paja

Tak okolo Chýnova není zrovna Polabí, takže je nutné uvažovat i s charakterem terénu. A co si budem, i proti stavbám co přes obec nejdou se protestuje (Dobřejovice, Olbramovice). Kdo chce psa bít …

kevin

Není možné všechno fyzicky obejít, to bychom zastavěli takové plochy.. Ale mělo by se více férově vykupovat a po postavení třeba zase prodávat, nový kupující by věděl, do čeho jde a tržní ztrátu by nesl stát, nikoliv občan. Pak by se jasně ukázalo, že by bylo kolikrát výhodnější pár baráků zbourat, než stavět zbytečně delší obchvaty.

Alf

Drobnými krůčky tak pokračuje budování „Národní silnice Plzeň – Moravská Ostrava“, zahájené už za první republiky. Chtěl bych vidět stav za dalších 100 let 🙂