Maraton odvolávání je u konce. Obchvat Chýnova má povolení, stavba začne v září
Obchvat obce Kámen. Foto: ŘSD
Chýnov na Táborsku se snad konečně dočká obchvatu. Stavba na vytížené silnici I/19 začne v září.
Chýnov na Táborsku se snad konečně dočká obchvatu. Stavba na vytížené silnici I/19 začne v září.
Společně s obchvatem by bylo vhodné upravit (napřímit silnici) také pod železničním podjezdem, který je z Chýnova směrem na Pelhřimov. Už tam bylo hodně nehod
Už aby to bylo. Jen by to tedy chtělo na konec obchvatu směrem z Tábora dát třeba zpomalovací šikanu ještě kousek přes to esíčko pod železničním mostem. Úplně vidím, jak to tam neznalí rozjedou (značek nevnímaje) a pak se budou na brzdách divit, co to tam je :D.
Už aby to bylo. Po devatenáctce jezdím často a na průjezdu Chýnova jsem zažil už ledacos, včetně kamioňáka měnícího kolo v tom úplně nejblbějším místě.
Řekl bych, že zde jezdí už více aut než 10000.Protože trasa Brno – České Budějovice se díky D3 zrychlila a nyní se vyplatí jet na Tábor místo na Jindřichův Hradec. O trase přes Telč nemůže být řeč, ta je nejpomalejší.
Dokud se nekopne, tak tomu moc nevěřím.
Ale je pravda, že jet tam s kamionem je o nervy… Obchvat tam už měl být dávno. Jenže kvůli několika bláznům se tak důležitá stavba prostě pořád oddaluje…
Tak snad už nic nevymyslí (jako u 4.TŽK u Dobřejovic…).
Jenomže ti blázni tam bydlí. Kdyby se obchvat naplánoval mimo obec, tak ok, ale vést ho jinou částí Chýnova nesvědčí o vysoké inteligenci těch co to vymysleli.
Musím souhlasit. Tohle se nepovedlo.
Vždy se najde někdo, komu to bude vadit. Pokud by jste se chtěl úplně vyhnout zástavbě, pořádně by jste si zajel. Takhle je to od staveb relativně daleko. D3 v Budějovicích je blíže, lidé teď prskají, že se od stavby práší, ale potom budou já myslím spokojeni.
Tak okolo Chýnova není zrovna Polabí, takže je nutné uvažovat i s charakterem terénu. A co si budem, i proti stavbám co přes obec nejdou se protestuje (Dobřejovice, Olbramovice). Kdo chce psa bít …
Není možné všechno fyzicky obejít, to bychom zastavěli takové plochy.. Ale mělo by se více férově vykupovat a po postavení třeba zase prodávat, nový kupující by věděl, do čeho jde a tržní ztrátu by nesl stát, nikoliv občan. Pak by se jasně ukázalo, že by bylo kolikrát výhodnější pár baráků zbourat, než stavět zbytečně delší obchvaty.
Drobnými krůčky tak pokračuje budování „Národní silnice Plzeň – Moravská Ostrava“, zahájené už za první republiky. Chtěl bych vidět stav za dalších 100 let 🙂