Manchester převzal první elektrické doubledeckery, jsou součástí proměny dopravy v celé aglomeraci
Nové doubledeckery pro Manchester. Foto: Alexander Dennis
Nové autobusy jsou součástí velké proměny veřejné dopravy v aglomeraci Manchesteru.
Ze skusenosti mohu rict, ze jedny dvere v busech mhd jsou lepsi. Ackoliv nastup se zpomali, kazdy musi ukazat jizdenku a nelezou tam pochybne vonave existence.
1 dvere 😐
😀 Z té opačné to má dvoje.
Můžete upřesnit, kde na „správné“ straně vidíte druhé dveře? Na tom videu je jasně vidět, že jsou tam jen jedny. Jedny na levé straně a jedny nouzové na pravé straně.
Podle obrázků, videa, ani stránek výrobce bohužel druhé dveře nemá. Je tam maximálně z druhé strany nějaký nouzový výlez směrem do vozovky. Jak tohle může někdo příčetný pustit do provozu ve velkoměstě, když se nastupuje a vystupuje jedněmi předními dveřmi?
Tohle je v UK mimo Londyn bohuzel normalni. I ve velkych mestech maji autobusy, at uz dvoupodlazni nebo normalni, jen jedny dvere. Takze nejdriv urychleny vystup cestujicich a teprve potom se muze nastupovat. Presne jak rikate, byva tem jen nouzovy vychod v dolnim patre vzadu.
Mají tam zvykové právo a tím pádem:
§1 Vždycky se to tak dělalo
Tohle je v UK normální. Na druhou stranu ani dvoudvéřové dvoupatráky v Londýně mi nikdy nepříšly, že to něják extra zdržuje. Občas se stejně čeká, až sejdou lidi z patra, ale daleko horší je konstantní poskakování po semaforech.