Malá Strana je dva měsíce bez tramvají. Vyhněte se autem centru, radí DPP, TSK a Praha 1
Zastávka Malostranská po rozšíření nástupních ostrůvků. Foto: Pražská integrovaná doprava
Dvouměsíční oprava je naplánována na dvě etapy.
Má dcera (11 let) jezdí ze školy tramvají z Arbesova nám. na Bořislavku a dále do Nebušic. Logická náhradní doprava neexistuje (chápu, že je to těžké vymyslet). Mohli zkusit tunelbus, dočasně propojit 143 a 176 do jedné trasy, odklonit 20 po druhé straně Vltavy k Andělu atd. Řešení je pro nás nedostatečné. Budeme jezdit autem.
Pesky na Andel a pak metrem pres Mustek na Borislavku? Vzdyt to musi byt rychlejsi nez ta tramvaj.
Pouštěl jste někdy malé dítě mezi týpky, kteří se pohybují na Andělu?
Tak odklonovou 22 na Narodni tridu misto na Andel. I kdybyste ji na ten Mustek doprovazel, budete to mit nasobne rychlejsi nez ve spicce autem do Nebusic a zpet. A odpoledne to samy pro vyzvednuti.
Jo, ty vyluky nejsou idealni, bohuzel kvuli neochote uzavrit pro IAD Krizovnickou je tam MHD hodne osekana. Ale v tomto fakt vymyslite duvody, proc to nejde misto zpusobu, jak to udelat.
Kromě dvojky v soupravách žádná posila od Malostranské do centra (áčko posílit nejde od Dejvické?). Ani 20 a 15 nejezdí kolem Právnické fakulty, aby stavěly u metra.
A docela tomu kazí i to, že od Staroměstské se nedá odbočit na Újezd (u národního divadla tu křižovatku odflákli).
Tu by dost pomohla bus linka cez Strahovsky tunel.
Andel – Vozovna Stresovice – Hradcanska a obratisko na Spejcharu tak ako niekedy linka 184. V podstate by to bol rychlejsi spoj ako cez existujucu tramvajovu trat aj mimo vyluky a mohla by zostat trvalo.
Sice by se ušetřilo pár minut, ale bus by suploval tramvaj a v tunelech často bývají problémy, takže by na něj nebylo spolehnutí.
Na auto v tunelu taky není spolehnutí a lidí jim jezdí.
Protože jim neujede přípoj a sezení v dýmícím voze je pohodlnější než stání na ostrůvku vně dýmících vozů. Bohužel.
Tramvajova sit na terenne narocnem levem brehu Vltavy dost zranitelna. Otazka pro informovanejsi: Neplanuje se na levem brehu nejaka tangencialni trasa, ktera by trochu ulevila trati Andel-Malostranska a pokryla nove uzemi obsluhovane dosud jen busy? Neco ve stylu Pohorelec-Strahov-Klamovka (-Jinonice)? Vim, ze je to velbloud nahoru dolu, ale na druhou stranu to je pro ty autobusy taky.
Nebo vlastne az na smycku Radlicka. Preci jen na Waltrovce roste uplne nova ctvrt.
V dohledné době se plánuje TT na Strahov, bude tam ale končit. Dál je upřímně na tramvaj moc nízká hustota obyvatel. Snad ještě v tomhle desetiletí vznikne propojka Vypich-Motol, to ale Malou Stranu suplovat moc nebude. Ve vzdálené budoucnosti se ještě plánuje obsluha Waltrovky a Butovic protaženou TT z Radlické.
waltrovky? nemaji tam metro?
Tak tam jde o to aby někdy projela tramvaj, ale mnohem realističtější mi přijdou trolejbusy přes Strahov…
Kde jinde nez tady muze clovek na polozenou otazku dostat 11x minus 😀
Jinak tedy výluková 12 na mě působí dojmem jisté bezradnosti, ta asi rekordy v počtu přepravených kaštanů trhat nebude. 🙂
Proč není zřízen kaliforňan na Mal. nám.? Pak by mohla jezdit v každé etapě z jedné strany náhradní tramvajová doprava.
Asi moc problémů najednou. Jednak dlážděný podklad, na šišatým nerado a asi i komplikace s uchycením (jistě řešitelné, v extrému dočasně vytrhat, ale stojí to za to?).
A vešel by se vlastně vůbec? Ono je to tam tvarově dost pestré. A jestli ano, kam se zastávkou?
Kdyby ten podjezd domem na Letenské měl klasické výhybky(samovraty) místo splítky, tak by se na.druhou kolej dalo přejízdět tam 😀
Spíš která linka…
Žádají řidiče, na kolenech prosí, aby nejezdili do centra autem.. co kdyby pro to kluci místo doporučení raději něco udělali? Uzavření Smetanova nábřeží pro IAD by mělo být v podobných situacích samozřejmost.
Nejen v podobných situacích, ale trvale.
Jo, ale to, že se to neděje ani v těchto situacích je fakt šílenost. Navíc objízdná trasa vede skrz Smetanovo nábřeží i přes to, že objížďka Blankou vyjde podle Google maps časově líp.. co to sakra je
Proč značit objížďku v době navigací? Tobě gmaps vypočítá tunelem, tak jeď tunelem.
Považuji za důležité, aby byly cedule na místě (první upozornění tam, kde se dá v pohodě otočit kamion, poslední zákaz vjezdu až na tu stavbu) a ne na možných objízdných trasách
Tak takové stanovení přechodné úpravy, kdy se kamsi dá jakési upozornění pro kamion a picne se před stavbu zákaz vjezdu, policie ČR velmi ráda orazítkuje a podepíše.
Tak asi chtějí to znechutit všem. Nebo je ta blanka tak přeregulovana, že má menší zbytkovou kapacitu než to nábřeží (ani bych se nedivil)
Realita je taková, že to prostě bez projednání s oborem dopravy P1 rozhodl pan Czital, vedoucí odboru péče o veřejný prostor na Praze 1. Ten podepisuje všechny podobné dočasné uzavírky a není tajemstvím, že mu jde jen o pohodlnost IAD. MHD, pěší i lidé na kole ostrouhají a dokud bude na P1 pan Czital, tak se taky nic nezmění.
To ještě není? Jací zpátečníci můžou ODS házet klacky pod nohy! (ironie)
https://www.denik.cz/praha/auta-zmizi-z-vaclavaku-i-z-nabrezi-do-dvou-let-slibuje-primator-20120924.html
Souhlas. Žádnou takovou naléhavou prosbu v praxi stejně nikdo nevyslyší.
Přesně, každý kdo tam autem vyrazí se bude považovat za onen „absolutně nevyhnutelný případ“, přeci nemůže jet tramvají.
Anebo bude počítat s tím, že tam kromě něho stejně nikdo jiný nepojede.
Nebojte, ono se to centrum jednoho dne stejná tak zaseká auty i po všech okruzích, že i tuhé jádro ODS bude prosazovat omezení. Jen si k tomu musíme dojít, podobně jako na západě.
Mě se zdá že k tomu směřovali už za Svobody, Udženija sama měla vyvěšené plakáty za omezení magistrály. Teď se naopak ve jménu svobody a konzervativismu vrácí zpátky do raných 90. let, nebo ještě dříve na západě, a jedou totální preferenci aut. Tohle už lepší nebude.
https://www.denik.cz/praha/auta-zmizi-z-vaclavaku-i-z-nabrezi-do-dvou-let-slibuje-primator-20120924.html
v tom spolku pohrobku privatizera Macka , všeználka Klauze , mafiana Čermáka a desítek jiných postaviček je opravdu podivně mnoho podporovatelů aut. ve městečku na kolínsku desítky let volali měšťani po zjednosměrnění ulic kudy si autisti razili cestu do cukrarny , pro rohliky , tam a zpet , aby nemuseli po hlavni ulici. když se tak na posledni chvili stalo , doprava se uklidnila , ve volbach prisla ods k veslu a jednu z prvnich veci – co starosta jehoz kvalifikace pro vedeni mesta je restituovany majetek a řp C a členstvi v ods – je zrušeni jednosmerek a poslani… Číst vice »
ODS prosazovat omezení nebude. Nikdy a nikde.
Jako kompromis průchozí přes ODS by mohlo být uzavření Malé Strany směrem na sever a Smetanova nábřeží směrem na jih. Opačné směry se dají dávkovat v ulicích, kde kolony tolik nevadí.
Na to se moc bojej toho, ze by se ukazalo, ze to funguje.