Magistrálu před hlavním nádražím čeká oprava. Poprvé se použijí speciální přejezdy
Oprava Wilsonovy ulice. Zdroj: TSK
Řidiče by rekonstrukce měla ve špičce zdržet o 10 minut, odhaduje TSK.
Řidiče by rekonstrukce měla ve špičce zdržet o 10 minut, odhaduje TSK.
A nebylo by nejlepší tu zkurvenou Magistrálu raději zlikvidovat.
Tolik zla v centru udělalo máloco.
Muzeum budíš odstrašujícím příkladem.
Má smysl ptát se, jestli na novém povrchu bude aspoň cyklopruh?
A taky, zda při této rekonstrukci bude realizován zmiňovaný přechod?
Bylo by to fajn, jenže Primátorem je jistý gynekolog, který ještě ‚pracuje‘ v parlamentu.
>Opravovaný úsek je dlouhý 250 metrů
Divím se, že cyklopruh vůbec někoho napadne. Pokud to tedy není nepochopená ironie.
Co si mam pod takovym spacialnim prejezdem predstavit?
Dál v článku se používá termín „přejezdové plechy“. Takže bych počítal s ocelovým plechem o rozměru cca 300x200cm a síle cca 20mm anebo něco podobného co použili na Pražském okruhu https://g.denik.cz/63/88/praha-zahajeni-opravy-poskozeny-mostni-zaver-prazsky-okruh-radotinsky-most-20230411-04_denik-galerie-800@2x.jpg
Omezit Průmyslovou, zavřít ulici Jana Želivského a k tomu ještě omezit Magistrálu. Kdo jen může koordinovat a schválit?
Slušní lidé jezdí veřejnou dopravou
A nemělo by smysl v rámci opravy to omezit trvale? Přece jen, ta auta přece tady už být nemají.
Bez nějaké přidané hodnoty?
Přidaná hodnota je v tom, že si někdo ukojí svoji závist a nepřejícnost … aby ji následně nasměroval někam jinam.
Například na žákovské slevy nebo na vzdělané lidi – aby ta ten titul zaplatili protože má pocit že studovali na jeho úkor a bez nich by mu přidali na mzdě. A nebo na šprta ve třídě, on jim bere jedničky, které by mohli mít oni!
Přidaná hodnota je to, že bude míň aut v ulicích, a třeba se nějaká problematická místa díky tomu vyřeší. Holt čím víc prostoru pro auta, tím víc aut pojede, čím míň prostoru, tím míň aut pojede. A ono je blbé, když Vás zdržuje místo, kam ani nechcete jet, ale ta auta se nakupí kvůli tomu, že na to místo může víc aut, i na vaší cestě do práce. Je fakt smutný, že lidi z Klecanska a Odoleny Vody zdržuje zácpa v Holešovickách, která je taky dána tím, že dost aut může jet třeba i po Magistrále, kde mají i 3… Číst vice »
Už jen lepší ovzduší v rámci limitů není přidaná hodnota?
Jak už bylo napsáno MP22, tak přidaná hodnota je lepší ovzduší. Já bych si ale, při omezení magistrály dovedl představit sem dát cyklopruh. Ostatně, smysl to má. Nerychlejší cesta z Holešovic/Bohnic na Matfyz na Karlově, nebo na Přírodovědeckou fakultu budov ve Viničné na kole tudy. Bohužel, dnes jen pro silné povahy. Stejně tak nejlepší cesta na Vyšehrad a Pankrác je taky tudy.
Ještě ne, ještě přeci není hotový okruh…
No a co? To na tom něco mění?
Je Blanka, ta musí stačit, a z východu lze taky centrum objet. Navíc, okruh odvede jen minimum aut. Je třeba snížit počet aut.
Vůbec tam ty auta vykázat…akorát tam překáží…
To už by řidiči neunesli. Navíc, přece jen, jisté procento aut opravdu jet musí.