Magistrálu před hlavním nádražím čeká oprava. Poprvé se použijí speciální přejezdy

Oprava Wilsonovy ulice. Zdroj: TSKOprava Wilsonovy ulice. Zdroj: TSK

Řidiče by rekonstrukce měla ve špičce zdržet o 10 minut, odhaduje TSK.

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Slušní lidé jezdí veřejnou dopravou

A nebylo by nejlepší tu zkurvenou Magistrálu raději zlikvidovat.
Tolik zla v centru udělalo máloco.
Muzeum budíš odstrašujícím příkladem.

Jan Novotný

Má smysl ptát se, jestli na novém povrchu bude aspoň cyklopruh?

Márty

A taky, zda při této rekonstrukci bude realizován zmiňovaný přechod?

Osamělý Vlk

Bylo by to fajn, jenže Primátorem je jistý gynekolog, který ještě ‚pracuje‘ v parlamentu.

bkv

>Opravovaný úsek je dlouhý 250 metrů
Divím se, že cyklopruh vůbec někoho napadne. Pokud to tedy není nepochopená ironie.

HonzaH

Co si mam pod takovym spacialnim prejezdem predstavit?

bkv

Dál v článku se používá termín „přejezdové plechy“. Takže bych počítal s ocelovým plechem o rozměru cca 300x200cm a síle cca 20mm anebo něco podobného co použili na Pražském okruhu https://g.denik.cz/63/88/praha-zahajeni-opravy-poskozeny-mostni-zaver-prazsky-okruh-radotinsky-most-20230411-04_denik-galerie-800@2x.jpg

milan

Omezit Průmyslovou, zavřít ulici Jana Želivského a k tomu ještě omezit Magistrálu. Kdo jen může koordinovat a schválit?

Slušní lidé jezdí veřejnou dopravou

Slušní lidé jezdí veřejnou dopravou

Osamělý Vlk

A nemělo by smysl v rámci opravy to omezit trvale? Přece jen, ta auta přece tady už být nemají.

Frantík

Bez nějaké přidané hodnoty?

Jiří Kocurek

Přidaná hodnota je v tom, že si někdo ukojí svoji závist a nepřejícnost … aby ji následně nasměroval někam jinam.

Například na žákovské slevy nebo na vzdělané lidi – aby ta ten titul zaplatili protože má pocit že studovali na jeho úkor a bez nich by mu přidali na mzdě. A nebo na šprta ve třídě, on jim bere jedničky, které by mohli mít oni!

Osamělý Vlk

Přidaná hodnota je to, že bude míň aut v ulicích, a třeba se nějaká problematická místa díky tomu vyřeší. Holt čím víc prostoru pro auta, tím víc aut pojede, čím míň prostoru, tím míň aut pojede. A ono je blbé, když Vás zdržuje místo, kam ani nechcete jet, ale ta auta se nakupí kvůli tomu, že na to místo může víc aut, i na vaší cestě do práce. Je fakt smutný, že lidi z Klecanska a Odoleny Vody zdržuje zácpa v Holešovickách, která je taky dána tím, že dost aut může jet třeba i po Magistrále, kde mají i 3… Číst vice »

MP22

Už jen lepší ovzduší v rámci limitů není přidaná hodnota?

Osamělý Vlk

Jak už bylo napsáno MP22, tak přidaná hodnota je lepší ovzduší. Já bych si ale, při omezení magistrály dovedl představit sem dát cyklopruh. Ostatně, smysl to má. Nerychlejší cesta z Holešovic/Bohnic na Matfyz na Karlově, nebo na Přírodovědeckou fakultu budov ve Viničné na kole tudy. Bohužel, dnes jen pro silné povahy. Stejně tak nejlepší cesta na Vyšehrad a Pankrác je taky tudy.

MaT

Ještě ne, ještě přeci není hotový okruh…

medical examiner

No a co? To na tom něco mění?

Osamělý Vlk

Je Blanka, ta musí stačit, a z východu lze taky centrum objet. Navíc, okruh odvede jen minimum aut. Je třeba snížit počet aut.

medical examiner

Vůbec tam ty auta vykázat…akorát tam překáží…

Osamělý Vlk

To už by řidiči neunesli. Navíc, přece jen, jisté procento aut opravdu jet musí.