Lůžkové vozy vyslaly do Hrušek i České dráhy, u Fikáčka přespává přes 200 lidí
Spací vozy Českých drah. Pramen: České dráhy
Celková lůžková kapacita soupravy Českých drah v Hruškách je 90 míst.
Celková lůžková kapacita soupravy Českých drah v Hruškách je 90 míst.
vlak stojí přímo ve stanici hrušky na slepé koleji. kolem vlaku jezdí standardní rychlíky a nákladní vlaky, mnohdy si ještě houknout, takže máte v noci po spaní…ale je tam skvělá parta, výborný catering a díky těm, co to vymysleli.
Dobry napad.
Spí tam hlavně lidé, co nám pomáhají. Všem děkujeme.
Držte se myslíme na vás !!!
Je dobře, že ČD jako majitel lužkových vlakových souprav takto rychle jednal a takto tímto způsobem situaci pomáhá řešit.
Někdy se může ukázat, že otevírací okna ještě nejsou pravěk na železnici.
Ano, potřebujete k tomu živelnou katastrofu, aby se to ukázalo. Ne, díky.
Pořád lepší, než kdyby tam místo paland byla lavice (typu Be/Ce) a v oknech mříže. 😂
Docela by mě zajímalo, kde přesně ty soupravy stojí. Pokud vím, tak Hrušky jsou jen zastávka be jakéhokoliv kolejového rozvětvení.
no podle fotky to nejspíše vypadá na výhybnu Hrušky, tam je místa relativně dost.
A podle té slovenské princezny to vypadá, že tam je i napětí v troleji. To by mohlo usnadnit napájení těch odstavených vozú.
Ta zastávka, co myslíte, se ale jmenuje Hrušky- zastávka.
Vlaky stojí v bývalé stanici Hrušky, která leží asi 2km směr Břeclav.
…. osobní vlak směr Hrušky, Hrušky – zastávka, Moravská Nová Ves, Lužice, Hodonín, Rohatec, Moravský Písek….
Bývávalo, ale takhle nesmyslná hlášení se v Břeclavi v době, kdy byly Hrušky stanicí se zatavujícími vlaky nepoužívala …
Jezdil jsem tudy kdysi dávno 3 roky a hned mi po letech naskočilo tehdejší hlášení. Umím nazpaměť i uprostřed noci. I s tím nádechem po Moravském Písku. Po Bohumín to na jedno nadechnutí nikdo nedal ☺ Mimochodem, ESO to tahá furt, Honeckery taky zůstaly, jen Sysel tehdy ještě nebyl na světě.
Nějak si teda nepamatuji, že by někdy na Os na 330 jezdily Honeckery. Ty nám sem dali až se Sysly. Před tím jenom Bt a Bdt s výjimkou snad jednoho páru vlaků do Hodonína vedeného 560, ale ten neměl moc dlouhého trvání.
Víte, že asi máte s těmi Honeckery pravdu? My tehdy vnímali hlavně tiché kotoučové brzdy. Žádné skřípání nenáviděných špalků, kterých jsme se natahali a navyměňovali už na praxi v Břeclavi až až.
Vozy stojí ve výhybně Hrušky, bývalé stanici. Vozy ČD – co jsou na obrázku – stojí na koleji číslo 4 , u staniční budovy – je tam „služební“ nástupiště dlouhé cca 40 metrů.
V tomto konkrétním případě se ukázalo, že mít blízko trať může být výhoda.
Tak to mají třeba v Karlštejně nebo v Řevnicích vystaráno pro případ povodní.
Fikáček je ten na fotce?
Pročpak je asi na vagonech za tím vaším „Fikáčkem“ napsáno ČESKÉ DRÁHY, to vás asi nenapadlo, že?
Vlevo je strojvedoucí ČD, tím vpravo si nejsem jistý.
Ja myslel že stojí na širé trati a blokuje jednu ze dvou traťových kolejí…..
Na bývalém nádraží jsou 4 koleje
Pět průjezdných dopravních kolejí (1-5), jedna manipulační (6), kusá.
Opět se ukazuje jaká ke výhoda netrhat kolejiště a nelikvidovat koleje, co jsou navíc. Ono se vždycky nějaké uplatnění najde.
Pokud by to byla ta druhá než kterou zprovozňují, tak asi to blokování nevadí.
no podle fotky to nejspíše vypadá na výhybnu Hrušky, tam je místa relativně dost.
Potvrzuji.
„Myslet, znamená nevědět“ – v notýsku se objevila další pětka …
Docela by mne zajímalo,co to jsou zde na webu za změny?(spíše k horšímu).Tento článek dnešní, ostatní 2-4 roky staré.
jj včera mi titulní stránka ukazovala články z roku 2019
článek a diskuze na oddělených stránkách…
Někdo dělal redesign na produkční verzi. V 11 nebo kdy to nebyly k dispozici ani styly.
Přesně. Mě to ještě ve 14:00 dělalo psí kusy.
„u Fikáčka přespává přes 200 lidí“ – Hlavně, že pod minulým článkem bylo řečí, jak je to k ničemu…
Ty příspěvky neřešte. Důležité je, že přes 200 lidí se může v klidu vyspat a nabrat sil na další dny. Dovnitř neprší, vítr tam nefičí, zima tam není, na lehátku se člověk vyspí. Jsou v životě chvíle, kdy to člověk opravdu ocení.
Navíc to od Fikáčka byla velice rychlá akce, přece jen to není, jako přesunout kolečka ze dvorku na zahradu..
Klobouk dolů, palec hore 🙂
Hmm, kolik je v té vesnici lidí?
Kolem dvou tisíc, řekl bych. Vesnice na jižní Moravě jsou poměrně velké. Dobrá půda, příhodné klima, relativně dobrá infrastruktura a dostupnost dělá hodně.
V Hruškách žije přibližně 1500 obyvatel, ve vedlejší Moravské Nové Vsi 2500.
K tomu přidejte všechny ty členy IZS, armádních záloh, civilní dobrovolníky a pod., které je také potřeba někde ubytovat a jakékoliv ubytovací kapacity při podobných katastrofách jsou více než žádoucí.
A panu ABC asi praskla žilka 🤣🤣🤣
To je odstavené na konci výtažné koleje z Břeclavi, nebo v Hruškách na nádraží?
Evidentně v Hruškách nečtou diskuse na Zdopravy.cz, protože jinak by přece věděli, že ten vlak je celej úplně blbě a zaboha by do něj nevlezli!
Dráhy následovaly hned poté, co padl paragraf č. 1 a 2, paragraf 10 nicméně žije v diskusi silným životem…
Je na to vůbec nějaký předpis?
Na co? To jsou neoficiální paragrafy.
§1 Vždycky se to tak dělalo (Nikdy se to tak nedělalo)
§2 Ještě nic nepřišlo
Jaký předpis, na co předpis ???
Na každé upšouknutí přece, jak by to jinak vypadalo! ☺
Jste si fakt jistý že na české železnici jsou předpisy na tornáda?
Ehh…ne.
Ale vůbec bych se tomu nedivil.
Myslíte řady 560/460? 🙂
To neřešte, už to šlo 😀
Vida, jak se ještě hodí starý WLAB.