Luxus v úzkotrupém letadle. JetBlue odhalil podobu části sedaček v A321LR pro lety přes Atlantik
Nová podoba třídy Mint pro A321LR společnosti JetBlue. Foto: JetBlue
Americký dopravce chce luxusním provedením ukázat, že cestování jednouličkovým letadlem na dlouhé trasy může být komfortní.
za mne super, poslední dobou WestJet a JetBlue udělali kus práce a pokud bude cena přijatelná, nevidím důvod proč jej na letu LHF-JFK nevyužít. Za mne palec nahoru, mě se to libí
Nazývat trasu dlouhou 5.500 km (Londýn – NY) dálkovou se musím smát, v době kdy letadla létají běžně 15.000 km.
Let. autority by se měli zamyslet a tato trasa by měla být střední.
Dálkové by byli od 10 hodin letadla ve vzduchu nebo 10.000 km 🙂
asi ti nekdo zapomel sdelit, ze zadna letecka autorita nerozhoduje o tom, jestli je linka dalkova nebo ne.
tvl, co to mektas? 😀
Je to úplně jedno, není to norma a autority to nezajímá.
Skoro sedmihodinový let přes oceán na jiný kontinent je dálkový a je jedno že jsou i delší dálkové lety.
Opticky to vypadá velice dobře a hlavně prostorně. Ale nakonec je to jen upgrade business třídy kterou kdysi měl např. Virgin nebo Air New Zealand to má doteď myslím. Jediná nevýhoda je, že pokud se chcete dívat z okna, tak asi bude lepší si tam dát gopro a dívat se na to po příletu.
Ale líbí se mi na tom ta privátnost a hlavně nemusíte řešit jestli budete sedět přímo u uličky nebo u okna. Lepší už budou asi jen Qatar popřípadě business produkty u A350 co má Aeroflot, BA, Delta.
Vypadá to pěkně. Dokážu si to představit i ve vlaku.
To asi nebude pro bezne smrtelniky, ale ta orientace na kupe by mohla naznacit ustup od velkoprostoru, ktery se za posledni leta rozplevelil hl.na zeleznici.
Nic takového to neznamená. Není to žádné kupé (společný uzavřený prostor pro více cestujících), také to bylo v článku v uvozovkách. Je to privátní oddíl (suite), také si na fotkách určitě všimnete, že to pořád je otevřený prostor, jen mazaně „socilálně“ oddělený nízkými přepážkami. To není žádná novinka, značící změnu konceptu a už vůbec ne na železnici, je to novinka v úzkotrupém letadle, značící změny v dálkovém létání..
pěkné 🙂
Vypada to bombove. Jen teda netusim jak to bude po ekonomicky strance
Podobnu sluzbu zvlada to naplnit Air Mexico,ktore ju uz ma davno ale cena je i na Europana, alebo obcana USA dost..
berte to jako cca 4x cenu economy…. +/-
Vypadá to neuvěřitelně. Jsem hodně zvědavý na cenovou politiku JetBlue v porovnání například s klasickou byznys třídou ve wide-body konkurence.
Podobnu sluzbu ma AIR MEXICO – cena sialenstvo!
Tak tohle vypadá dobře!
Ale je to otázka ceny, ono to sice vypadá dobře, ale vůči economy v A320, ale už ne vůči vyšším třídám v A380 nebo B777. A pořád jedna taková sedačka sebere 4,5 míst economy co se prostoru v letadle týče.
viděl jsi vůbec někdy C sedadlo normální společnosti (trošku mi přijde, že to srovnáváte s F emirates)? 😀 tohle je s normální C plně srovnatelné.
Řekl bych, že je to i lepší, než třeba United Polaris
https://www.united.com/ual/en/us/fly/travel/inflight/polaris.html
To zcela nepochybně…. Ono tohle trumfne většinu běžných „C“ ček, jen jsem nechtěl být tak optimistický 🙂
Pokud bycho to srovnal s longhaul C delty (tu znám), tak tu to trumfne zcela nepochybně 🙂
Na pomery TATL business triedy je to úplne vynikajúci produkt. Čo vám tam chýba?
Je to lepší než půlka C ve velkých letadlech… Já to můžu srovnat jenom s C v a320 Katarců – taky je mi tam jedno že je to malý letadlo. Najím se, natáhnu se, a je mi krásně…