LOT 3a leaderboard

Luxus v úzkotrupém letadle. JetBlue odhalil podobu části sedaček v A321LR pro lety přes Atlantik

Nová podoba třídy Mint pro A321LR společnosti JetBlue. Foto: JetBlueNová podoba třídy Mint pro A321LR společnosti JetBlue. Foto: JetBlue

Americký dopravce chce luxusním provedením ukázat, že cestování jednouličkovým letadlem na dlouhé trasy může být komfortní.

Zpět na článek
22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ota Z.

za mne super, poslední dobou WestJet a JetBlue udělali kus práce a pokud bude cena přijatelná, nevidím důvod proč jej na letu LHF-JFK nevyužít. Za mne palec nahoru, mě se to libí

GPGP

Nazývat trasu dlouhou 5.500 km (Londýn – NY) dálkovou se musím smát, v době kdy letadla létají běžně 15.000 km.
Let. autority by se měli zamyslet a tato trasa by měla být střední.
Dálkové by byli od 10 hodin letadla ve vzduchu nebo 10.000 km 🙂

Tomas

asi ti nekdo zapomel sdelit, ze zadna letecka autorita nerozhoduje o tom, jestli je linka dalkova nebo ne.

tvl, co to mektas? 😀

Y.K.

Je to úplně jedno, není to norma a autority to nezajímá.

Skoro sedmihodinový let přes oceán na jiný kontinent je dálkový a je jedno že jsou i delší dálkové lety.

Lukino

Opticky to vypadá velice dobře a hlavně prostorně. Ale nakonec je to jen upgrade business třídy kterou kdysi měl např. Virgin nebo Air New Zealand to má doteď myslím. Jediná nevýhoda je, že pokud se chcete dívat z okna, tak asi bude lepší si tam dát gopro a dívat se na to po příletu.

Lukino

Ale líbí se mi na tom ta privátnost a hlavně nemusíte řešit jestli budete sedět přímo u uličky nebo u okna. Lepší už budou asi jen Qatar popřípadě business produkty u A350 co má Aeroflot, BA, Delta.

Kkarel

Vypadá to pěkně. Dokážu si to představit i ve vlaku.

Vrtak

To asi nebude pro bezne smrtelniky, ale ta orientace na kupe by mohla naznacit ustup od velkoprostoru, ktery se za posledni leta rozplevelil hl.na zeleznici.

Y.K.

Nic takového to neznamená. Není to žádné kupé (společný uzavřený prostor pro více cestujících), také to bylo v článku v uvozovkách. Je to privátní oddíl (suite), také si na fotkách určitě všimnete, že to pořád je otevřený prostor, jen mazaně „socilálně“ oddělený nízkými přepážkami. To není žádná novinka, značící změnu konceptu a už vůbec ne na železnici, je to novinka v úzkotrupém letadle, značící změny v dálkovém létání..

Tomas

pěkné 🙂

Stony

Vypada to bombove. Jen teda netusim jak to bude po ekonomicky strance

DJ TRAIN

Podobnu sluzbu zvlada to naplnit Air Mexico,ktore ju uz ma davno ale cena je i na Europana, alebo obcana USA dost..

Tomas

berte to jako cca 4x cenu economy…. +/-

Jakub

Vypadá to neuvěřitelně. Jsem hodně zvědavý na cenovou politiku JetBlue v porovnání například s klasickou byznys třídou ve wide-body konkurence.

DJ TRAIN

Podobnu sluzbu ma AIR MEXICO – cena sialenstvo!

kanafasik

Tak tohle vypadá dobře!

Gajda

Ale je to otázka ceny, ono to sice vypadá dobře, ale vůči economy v A320, ale už ne vůči vyšším třídám v A380 nebo B777. A pořád jedna taková sedačka sebere 4,5 míst economy co se prostoru v letadle týče.

Tomas

viděl jsi vůbec někdy C sedadlo normální společnosti (trošku mi přijde, že to srovnáváte s F emirates)? 😀 tohle je s normální C plně srovnatelné.

Aleš

Řekl bych, že je to i lepší, než třeba United Polaris
https://www.united.com/ual/en/us/fly/travel/inflight/polaris.html

Tomas

To zcela nepochybně…. Ono tohle trumfne většinu běžných „C“ ček, jen jsem nechtěl být tak optimistický 🙂

Pokud bycho to srovnal s longhaul C delty (tu znám), tak tu to trumfne zcela nepochybně 🙂

Samo

Na pomery TATL business triedy je to úplne vynikajúci produkt. Čo vám tam chýba?

J.K.

Je to lepší než půlka C ve velkých letadlech… Já to můžu srovnat jenom s C v a320 Katarců – taky je mi tam jedno že je to malý letadlo. Najím se, natáhnu se, a je mi krásně…