Lumiwings potvrdily zahájení letů mezi Prahou a italským Forli
Boeing 737-300 společnosti Lumiwings. Foto: Lumiwings
Řecké aerolinky budou do Itálie létat z Prahy dvakrát týdně.
Řecké aerolinky budou do Itálie létat z Prahy dvakrát týdně.
A do té Perugie chtějí létat odkud? Taky z Forlì? Vždyť je to 130 km!
Kdyby raději létali z Prahy do Řecka, když jsou řecká společnost.
Lety v pátek a neděli jsou platné jako mrtvému zimník když pobyty jsou sobota – sobota.
Sorry ale da se letet od neděle do neděle. Tenhle region je ale spis vhodnější na prodloužený vikendy. Intenzivně uvazuju, ze pokud cena bude OK, zaletim si tam.
cože? jaké pobyty „sobota“ „sobota“?
vy jste zamrzl … někde v roce 1980? v současností se jezdí od kdykoli do kdykoli, a žádné „pobyty sobota-sobota“ neexistují.
. a na prodloužený víkend je to celkem ideální spojení.
No, Italie je v tomto ohledu lehce „specificka“ a opravdu drtiva vetsina pronajimatelu ubytovacich kapacit stale dost jednoznacne preferuje pronajem v tydennich turnusech sobota/sobota a jakoukoliv odchylku nevidi prilis radi…proste je to tam takovy zvyk, jakkoliv zpusobuje pravidelne dopravni kolapsy a dalsi problemy…
A slovo hotel jste už slyšel?
Ano, hotely samozrejme funguji jinak, nicmene spousta individualnich turistu resi pobyt v Italii pronajmem nemovitosti (apartmanu, vily apod.). A tam zkratka stale funguje po desetileti zazity system „turnusu“ sobota-sobota a nasinec se s tim musi smirit a prizpusobit se. Trochu se to zlepsilo s prichodem AirBnB, ale ta kapacita a vyber jsou porad relativne male v porovnani s nabidkou „agenzii“ (zprostredkovatelskych kancelari) a soukromniku naprimo.
Forli, Forli…tak tam jsem taky nebyl. Ještě, že je v článku řečeno, kde tahle památná obec leží. On to je nějaký hub, jako např. Treviso? Pokud ne, je mi zavedení této linky tak trochu záhadou. Je, pravda, kousek od Jadranu, nicméně zejména italské pobřeží Jadranu zasáhly loni na nějaký čas takové restrikce, až se tajil dech: pobyt na pláži byl možný jen v plexisklových kójích, a s náhubkem na xichtě, který jste mohli sundat jen při koupání…Pokud takové restrikce budou v Itálii platit i letos, mnoho koupáků se tam nejspíš nepohrne.
Zas takova dira samotne Forli neni, ma asi 120 tis obyvatel, plus pomerne huste zalidnene okoli (mj. Imola). Lezi na pul cesty mezi Bolonou a adriatickym pobrezim. Pokusy ho rozletat (tezici prave z polohy „kousek po dalnici do Boloni a kousek k mori“) v minulosti probehly uz nekolikrat (mj. Wizz, Ryan, Windjet – i do PRG) a vsechny postupne nevysly, letiste dokonce v prubehu let asi dvakrat zkrachovalo, presto to mistni politici a podnikatele zkouseji zas a znovu…Snad tentokrat s vetsim uspechem. Pravda, recka spolecnost letajici s jednim tricet let starym klasikem po LH ( a jednim dalsim o par… Číst vice »
Já bych to klidně risknul. Classicy mám rád a rád bych se proletěl ještě aspoň s několika, než budou všechna sešrotována, či předělána na cargo. Poloha mi přijde minimálně zajímavá, i z důvodu blízkosti Imoly (okruh Formule 1) a pak samozřejmě moře a Boloňa.
Díky za komentář, dozvěděl jsem se pár informací které jsem nevěděl. Kdy Windjet létal do PRG, pokud jsem to správně pochopil? Konkurence ze strany EGO Airways mi přijde zajímavá, tak snad se to nějak dobře vyvine a letiště bude mít nějaký stálý provoz.
Windjet, to už bude nějaká doba. Lovím z hlavy cca období 2008-2010, plus mínus nějaký ten rok.
A vy jste byl vloni na italskem pobrezi Jadranu? Já jsem tam tedy byla 3x v lete (myslim samozrejme leto 2020), konkretne v regionu Forlì-Cesena, a zadne plexisklove koje ani nahubky na xichte jsem nezazila. Na plazi to vypadalo a fungovalo uplne stejne jako v predchozich letech, s vyjimkou toho, ze se rouska musela nosit do vnitrnich prostor baru.Takze si myslim, ze by bylo vhodne opustit bublinu, ve ktere je clovek masirovan medii a podivat se ven, jaka je vlastne realita.
Jak jsem iinformaci koupil, tak prodávám. Získal jsem ji z denního tisku. Jen už si zaboha nevzpomenu, jestli to byly noviny páně Babiše, nebo páně Bakaly. Vaše kritika vůči mně je přesto oprávněná ,úpřímně se kaju a slibuji, že našim médiím už nebudu věřit ani údaje v tiráži.
No, mě se tají dech z toho, co píšete. V létě 2020 jsem v naprostém pohodlí a klidu, podotýkám bez plexiskel, popíjela ve Forli Aperol…náhubek jsem mela jen v restauraci. Takže, buď vás někdo platí za „rožhavení“ konverzace v rámci online marketingu, nebo je vaší jedinou zkušeností sledovat lži v médiích.
Bláboly. Loni na konci června, v podstatě těsně po té. co itálie otevřela hranice, jsme byli v itálii… ale teda… žádné náhubky ani plexi koje se tedy nekonaly.
fungovalo vše celkem normálně, i restaurace apod.
Menzies nebo CSAH ?
Také si kladu tu stejnou otázku, netuší někdo?
Menzies,ale ode mne to nevíte…
Doufám, že budu moci jejich služeb využít, protože příležitostí proletět se s Boeingy 737 Classic už v Evropě moc není. 😀
Nez zacala pandemie, tak JET2 letal vzdy s 737-300 z East Midlands a to 3 az 4 tydne… mozna se tato linka vrati po pandemii…
No vidíte, to si ani nepamatuji 🙂 . Za Jet2 si pamatuji jen na 737-800.
Ještě z LBA bylo toto letadlo na lince z 90% 😉
Podobne, doslova jazda veteranom…rad by som sa aj ja zviezol so 737-300, moja srdcovka hned po L410 😉
Já jsem na classicu letěl jenom jednou. Na B 737-500 když ještě létali pro Smartwings (Oranžoví ďáblové – pokud někdo ví, proč se jim tak říkalo, dejte mi, prosím, vědět) a vyšlo mi to na poslední chvíli, protože asi 3 měsíce poté byly vyřazeny. 🙂
Taky jsem s ním letěl z Kréty, velmi příjemný let…Pětistovky SW měly půlku trupu a motory oranžové (břicho od čumáku až po směrovku)
OK-SWU a OK-SWV
OK-SWU a SWV
Souhlas. Za mě to livery vypadalo mnohem lépe, než to současné.
Nejpēknējší bylo retro livery s Aero Brandenburg,tušim OK-XGA nebo tak nējak.
Do Tuniska s tím donedávna pro BlueStyle lítal místo Tunis Airu Get Jet.