Luhačovice dokončily stavbu dopravního terminálu za 18 milionů
Nový dopravní terminál v Luhačovicích. Foto: FB Luhačovice
Luhačovice na Zlínsku dokončily stavbu dopravního terminálu za více než 18 milionů korun. Kompletní přestavba autobusového nádraží byla největší letošní
SOR rozdílem třídy vyhrává v soutěži o nejošklivější autobus.
Bože…?! Zač a proč… Opomeňme pytlovinu s mechem na pár metrech a vírou, jak to bude bezúdržbově klapat (beru však, že někdo má právo si myslet, že to bude fajn a někdo to vidí tak, že VŠECHNY visuté zahrady jsou prostě na údržbu náročnější), ale 18 mega…?! Pod tím jsou snad nějaké kaverny, vodní přivaděč pro Zlín, případně jiné hrůzy? No…, u nás ve vsi podobnou plochu předláždili (původní kostky) a doplnili o nějakou novou zámkovku + 2 nové vzrostlejší jehličnany přes prázdniny chlapi s takové té nádvorní čety o 7-mi lidech, co má starosta na takový to hej, počkej,… Číst vice »
A nemel by ten terminal hradit spis kraj, respektive IDS, kdyz objednavaji autobusovou dopravu v kraji?
Jen tři slova. Projektoval to blb!!!
To nelze jen tak říct, že projektant byl blb. Nejprve je třeba vědět, jaké bylo zadání – jaké byly požadované parametry, jaký byl rozpočet, jaké normy musely být splněny. Až potom se může posuzovat, jestli si s tím projektant poradil dobře, nebo ne.
Akorát ještě chybí napsat, že ta rekonstrukce je zmršená, ze stanoviště se 1 nejde vytočit směr Luhačovice, pošta bez toho, aniž by se muselo jednou nebo dvakrát couvnout, a ani SOR 10,5 to nevytočí najednou. Když na stanovišti 5 a 6 stojí za sebou dva crosswaye 12m nebo při nejhorším 2x 12,8m, tak už čouhají do kruháče, resp. ho celý zablokují. Projektant řekl pouze, že v PC mu to vyšlo (pomíjím jeho větu, že se na stanoviště 1 má správně jezdit přes kruháč otočit, což po provedení rekonstrukce je úplná blbost = mohli nechat původní stav). Nově je tak stanoviště… Číst vice »
Akorát ještě chybí napsat, že ta rekonstrukce je zmršená, ze stanoviště se 1 nejde vytočit směr Luhačovice, pošta bez toho, aniž by se muselo jednou nebo dvakrát couvnout, a ani SOR 10,5 to nevytočí najednou. Když na stanovišti 5 a 6 stojí za sebou dva crosswaye 12m nebo při nejhorším 2x 12,8m, tak už čouhají do kruháče, resp. ho celý zablokují. Projektant řekl pouze, že v PC mu to vyšlo (pomíjím jeho větu, že se na stanoviště 1 má správně jezdit přes kruháč otočit, což po provedení rekonstrukce je úplná blbost = mohli nechat původní stav). Nově je tak stanoviště… Číst vice »
Krásně vyřešené ty 3 odjezdové místa za sebou….. tady se bude hodně couvat 🙂
Se zase další zbláznili. Mají potíže i s údržbou běžných chodníků, tak k tomu přidají ještě drahou módní idiotinu ve formě zelených střech.
Na zelené střechy nemá padat listí, které tam pak bude zahnívat, a jsou celkově jako ploché nevhodné pro podnebné pásmo se sněhem.
To tvrdí kdo?
Uschne to tam jako vždy u takových projektů…
Záleží, co se tam osadi.
Pokud mě nemýlí zrak, tak se jedná o mechovou střechu – podobné řešení se běžně používá například k překrytí tramvajových kolejových svršků – oproti např. v Praze častému zatravnění tramvajového pásu jsou mechy mnohem méně náročné na údržbu – není je potřeba zastřihávat ani uměle zavlažovat. V období sucha mech seschne a zhnědne, nicméně stačí trochu srážek a opět se zazelená. U střech je jeho výhodou nízký nárok na tloušťku vegetační vrstvy, lze jej tedy realizovat i na vcelku subtilní konstrukci zastávkového přístřešku. Na relativně malou mocnost vrstvy má také výborné schopnosti retence vody. Výběr označníků a obecně mobiliáře zastávky… Číst vice »
možná jen architekt neví, že kasselský obrubník ze dá vyrobit i ze žuly…
Dobrý počin. Teď už jen dvě přání, aby se tam brzy vrátili cestující a aby se to udrželo čisté a zelené.